Orchida Vanda: Cura è Crescente

U genus Wanda hè spargimentu in Filippini, in l'Asia tropica, u ghjennaghju hà 30-70 spezie di a famiglia Orchidaceae. Sta pianta si sparse da u Archipelago Malay à New Guinea è à l'Australia. In botanica, u nomu vinni da l'India. A parola "vanda" in sanskritu chjamava una certa orquidea, per esempiu, un ajedrez vandu (V. tesselata). In l'articulu di u ghjornu "Orchid Vanda: Care and Growing" vi parleremu di sta bella pianta.

L'orchidie epiphyticu o epifitali sò e radichi arianu di u culore gris-verde. Siculi erect, maggiuranti micca ramificatu cù una varietà di e razzii d'aria ponu creciate in unanimamente. Questa pianta hè stata in forma di cintura, cuirati, menu cumuni sò certi. I fiori sò fragrancesti, bellissima culurita, grande, crescenu nantu à un peduncu longu in mancu spicciolte, u fugliale pò esse diversi volte à l'annu. Fatturate brusgiate circa 3 mesi.

In a medicina Asiatica, fiori, foglie, radichi, frutti di una quantità d'spezie sò usati. Cù asthma, a tuberculosis, è ancu in a forma di un remedju calmanti, ci sò riprodunni fiori chì sò stati fissate in pollu. In i radichi di a vanda cuntene alcaloidi, chì sò addupirati per a neuralgia è reumatismu in a forma di applicazioni, ancu per u trattamentu di depressioni è bronchitis.

A maiò parte di i vandas ùn ne micca bisognu di u restu, perchè deve esse guaritu in caldu di u bughjone l'annata sana. Solu una vandulera blu necessite più cuntenutu sicondu è genaru in l'invernu. Ogni tipu di vandas sò visofosti, se si ponenu in l'ombra, si fiuranu malamenti.

Orchanda Vanda in floricultura hè cunsiderata una cultura impurtante, chì hè assai valuta in u cuteddu. Sta piantagione pò fà passà comodamente. Hibridoi intergenericisti cumplessi di sta pianta cù spezie Renanthera, Ascocentrum sò cunnisciuti.

Quandu compri l'orchidi, deve esse cumpresi chì sta pianta hè delicata è esige l'airea umida, un regnu di regnu è lumera brillanti.

Curingu è cultivazioni di u Wanda

Wanda necesita una luminosidad luminosa difusa intensa, è anche si pò sappi un certu nùmmuru di raghji diretti, però, à migdiara ci vole à d'ombra. L'orchidi sò più megliu nantu à i finestichi cù una espansione uccidintali è orientali. Sì a pianta si trova nantu à a finestra miridionale, ci vole à pritenyat da 11 ore à 17 ore. A finestra di a settimana ùn hè micca bonu perchè ùn sarà micca u megliu per frazzià. Cù u principiu di a primavera, a pianta accustassi à pocu à una quantità enorme di luce, altri oghje a pianta treverà credenze. Per accustà à a nova il lumineria hè necessariu ancu se avete acquistatu una pianta.

Cù l'iniziu di u vaghjimu, a pianta ùn hà micca bisognu à l'ombra (cio chì quandu a pianta accumincia a fridini di u sole di u mari), postu chì in questi ghjorni sò piantati e pianti pugno crescenu e capelli di fiori.

In u vaghjimu è l'invernu, a pianta deve esse illuminata cù lumera, chì sò sottumandati nantu à a pianta per 15-40 cm. L'orchidi ponu esse situati in cecchetti.

In a primavera è l'estate, a temperatura normale ghjurnata hè 18-27 ° C cun "signu, a notte à 17C cun un signu più.

I vegetali pò piglià una crescita di temperatura à 35 ° C solu in e cundizioni di circulazione aereusa, ombrezza è umidità aumentata. U ventu a pianta averebbe bisognu d'aire frescu. In u vaghjimu è l'invierno, a temperatura normale ghjurnata hè 20-22 ° C, è di notte a temperatura normale hè 14 ° C. Sì a temperatura ghjurnata différence da a notte di temperatura di 8-10 gradi, cuntribuiscini à a splutazioni. In a primavera è l'estate, l'acqua devia esse abbunnanza abbastanza, e razzi fuddieti ntras riversi s'ecchianavanu!

Se vandas sò cultivati ​​in rettitelli di cedette o cestini, u regnu hè realizatu nantu à a righjione di tutti i radichi in l'acqua o duvitti sottu à a regula (trasiri a radichi 1-2 ore). Sì a pianta hè cultivata in glassware, pò esse riabilitatu in questi navi, perchè u bastimentu hè chinu d'acqua finu à chì l'acqua copercia tutte e radiche è hè stata di parechje ghjornu. Dopu un pocu tempu, l'acqua hè buccata sana. L'acqua u pianta cù l'acqua à a temperatura di l'ambienti o un pocu calore. L'ammessi di acqua ùn sò micca usati pè riabilimenti, cumu reduzinu u cuntenutu di u salinu. L'acqua megliu cù l'acqua di acqua, l'acqua di l'acqua, l'acqua cun una quantità bassa di minerali.

L'umidità di u ghjornu avarà da circa 60%, in a notte hè impurtante chì l'umidità hè alta à u 80%. L'umidità pò esse aumentata si una prugna cù una pianta hè speduta in un cuntainer, induve hè una barata furada o torba. Ma assicuratevi chì l'acqua ùn hè micca in cuntattu cù a pignatta. A matina, Wanda prefè a pulita.

Stu mistu d'urighjina necessita più fertilizante, in u periodu di primavera è veranu, alimenti a pianta à volte per u mese (fertilizante - 0, 001% soluzione di fertilizzante minerale). Ma u fertilizante insuficu, u vanda ùn pascia micca splendidu. L'excurtu fertilizzante porta à u fattu chì a pianta dèffiri, u tippu sarà brutta, è pò ancu dà. Semprunuti i vechji mudeli sò rejuvenate cù l'aiutu di cuttuli apicale chì portanu e razzi.

Wanda hè una orquidea, chì hè cultivatu in borse patevuli pratichi, o in sacchetti di corsi di lignu cù assai borsi di aria.

A vanda hè spartu cù a siparazione di corpi laterali, o tutta a cima di a pianta antica. E dopu a parte più nica in l'assiali di e foglie, situatu à u principiu, cumincià à formà novi pianti da i rino. Fuga hè cutatu à u 50% di a so larga, da quì u cut hè sprinkled cun lignu furmatu di carbone. I scurbi vittorie sò stati nant'à u calcitivu. Hè impurtante chì a sita ùn stalla micca. Dopu à 2 simane, u prucessu pò esse pruduce in valdi bianchi, in cisterna.

U metudu di Sementi di ripruduzzione di a cultura di l'habitació hè assai cumplicata, perchè a natura, a sementi di sta pianta cresce cù l'aiutu di a simbiosi cù u fungi micorrizza.