Fitness ogni ghjornu: esercizii per i dete e mani

I dedtale di e mani sò una sforzu fisicu considerable. A so forza dipende nantu à u gradu di fitness di i musculari, chì facenu e difende i falanguli. U maestru di l'eserzii destinati à u sviluppu di sti musculi facilitate a transizione per fà esse più cumplessu in l'esercizii di cuncordamentu per i musculi di i bracchetti è u cinturallu.


E realizà i primi muvimenti in ogni sternu in un ritmu d'affittu, senza l'appiecà un esercitu significativu, in ogni repetizione successiva, anu aumentatu gradualment a tensione musculau à u massimu possible. Segui din statutu ancu quandu fà eserciziu per altri gruppi di musculi. Pruvate per fà movimenti cù a maiò amplitude entre i posizione iniziali è finale.

Eincezzii per i dete ùn sò micca particularmente difficult, ma sò assai efficace per a prevenzioni di l'artrite. Puderanu esse realizatu parechji volte à u ghjornu cù u numaru di repetizione da 6 à 10 in a pusizione standing.

1. Doppiu ligu u dettu indice di a manu dritta, capisce a falange superiura da u pulgaru di a manca, chì cumporta da un supportu fissu. Dopu frette u vostru dettore infurmàticu, apuntant a direzzione opposta cù u to pulenda. Fate l'esercitu cù ogni ditaghju di a diritta, dopu, cambià l'azzioni di e mani, ogni ditte di a manulla è finisci cù i pulitici.

2. Scaricate u stessu movimentu cum'è in l'exercitu previ, ma pigliatu u mandolinu u mandolinu in i quattru ditte di a manu dritta è viciversa.

3. Esercitu per i musculi chì si estende i dete. U palme di l'u diritta hè ridottata, i dite puntanu verticalmente. Serà utilizatu com'è un supportu fissatu. Fascià u dettu indice di a manu diritta è u falu falu di u sopra altru in i diti o palma di a manu. Allora risicà direttamente. Fate stu primu muvimentu prima tutti i dete di a manu dritta, cambiatu e mani.

4. Esercitu u stessu muvimentu, ma cù quattru misi di mani à u so turnu.

5. Squeeze u pugnu di a manu left in u prugnu, da u pianu supranu u palmu di a manu ghjustu. Agghiò la manu lacusa à l'avant-uce, risistennu a pressione di u pale di a manu diritta.

6. Scaricate u stessu movimentu cum'è in l'exercitu previ, scopre a manu, cuminciatu à u pugnu, svolge u palmu.

7. Aghjustate a manu di l'uceanu è aghju locu horizontale à u liveddu di u pettu, da u fondu poveru à u prugu righjunu è aghjunghje cù i vostri ditte. Allora prepressa e to mani in a direzione opposta è ghjornu in rotativa cù a manu ghjustu. Utilizate a to manu ferà à resistà. Dopu questu, cambia a pusizione di u postu è repite l'exercitu.

8. Squeeze u pugnu di a manu manca in u prugnu, aghjunghje cù u palmu di a manu diritta è rottu a manulla in modu chì i pulziei sò culligati.

9. Pratite u listessu muvimentu cum'è in l'eżerċitu prelitu, pudete sculacciate a manu ghjustu, vultate u to palme è apre l'ponu da u pughjile di u vinu.

Mentre facenu esercitazioni 8 è 9, mantene bracce bent à i coddi davanti à u vostru pettu. In modu di mantene sta pusizione, aduprate assai i musculi di a cinta di l'espatula, chì furnisce un efectuu supplementu di furmazioni. I rotatorii di a manu è l'avant-avolte anu ancu un effettu benefizièvule nantu à a cundizzioni di i ghjochi è di u coddu.

"Biceps di acciaiu" Comp. E.V. Dobrova