Cumu u calculu u ciclu menstruali?

U terminu "ciclo menstruali" in a medicina indica successivamente è cichi cù u cambiu di l'organi di u sistema di una donna. In ogni cìrculu ci hè un periodu quandu ci hè un rejetu di l'endometriu di l'utru, chì hè accumpagnatu da una manifestazione di staghjunazione sanguinosa, questu hè a menstruazione.

U primu ghjornu in u ciclu menstruali hè cunzidiratu u ghjornu di l'iniziu di a purtata sangu. U tempu di ciclo totali hè di 28 ghjorni, ma pò varià. In diverse femine, u ciclu menstruali pò esse più duru o più longu. Cusì, ci hè spessu una quistione per calculà u ciclu menstruali?

U cicitu menstruali regula in modu di "salvezza" è di "periculosi". Periculosi sò quelli ghjorni chì a donna pò stà incinta, è salvu - quandu l'embarassu ùn pò micca venite. A probabilità di a gravidanza hè particularmente altu durante u periodu di l'ovulation. Stu prublema hè assuciatu cù a liberazione di l'ovule da u folcule, quandu hè stata ripresa è pronta per a fecundazione. Dunque hè impurtante per esse u calculate u ciculu menstruale. Grazie à questu, pudete a pruteggià di l'imbarcu indatente è avè u sessu sicuru. Invece, questu aiutà à preparà a cuncepzione in a pianificazione è a parturita.

Hè avà nutatu chì ùn hè micca solu fà calculà u ghjornu di u ciculu, postu chì u ciclu menstruali pò esse inestabile.

Semu devi esse nutatu chì i ghjorni cicli di cicculata per u donne sò utili solu per prevene pregnancialità indèita. Inoltre, questu hè micca un metudu di contracepzioni è ci hè ancu una minaccia di mette in una malatie infizziosa trasmessa sessualmente. In casu chì una donna ùn hà solu un so cumpagnu sessuale, hè pussibule di reducià a contracepzione solu per cuntrollu di e tappe di u ciclu menstruali. Se u ciclicu hè persu, alcune cambiamenti sò evidenti in u corpu, hè necessariu d'appughjassi urgente à u ginecologu.

Allora, cumu fà esse calculà u ciculu menstruali. Per questu endemazione, ci sò parechje mètudi utilizate bè cù successu. E donne moderni sò datu l'uppurtunità di utilizà programmi di studiu per u calculu di u ciculu, publicatu in Internet. Ci sò fàcili per truvà infurmazione nantu à cumu fà di modu cusì currettamente l'iniziu di l'ovulazione, cumu fà calculà a data di partenza in modu di u zitellu, cumu per determinà u sessu di u fetus è apprendre à u principiu di u sindromu pre-menstruali. I medichi-ginecologi ricunnosce a comodità di tali programmi specializati, cusì i risultati di i calculi pò esse stampati è purtati à piglià cun elli.

L'autocalkulu di u ciclu menstruali hè realizatu manualmente. Tuttavia, per u calculate u vostru ciclu, hà bisognu di vigilà u vostru corpu è a salute per circa circa sei mesi. Duranti stu periodu, deve sceglie u ciculu u più longu è longu. Conti u numaru di ghjorni in u ciculu da u primu ghjornu, quandu una menstruazione hà iniziatu è finu à u primu ghjornu di a dopu alta. Allora, da u numiru chì cumpilava i ghjorni di i cicli più longu è curtite, pudete reste 18 è 10 ghjorni, rispettivamente. U primu cifru indica u numeru di ghjorni sicurezza da u principiu di u mese, u sicondu hà indicatu ancu posti sicuri, ma à a fine di u mesi. U periodu tra u numiru hè cunsideratu assai favorevule per cuncepimentu, postu chì in questa periodu a probabilità di a gravidanza hè più altu.

Un altru mètudu per u calculu di u ciclu menstruali hè di regularmente a norma di a temperatura basica, nantu à a basa di quale un graffiu hè custruitu. Stu mètudu hè cunsideratu u più efficace, è i medichi ricunnosciunu comu u più preziosu di tutti l'ogüisti. A misura di a temperatura di corpuscule seguite à un mesi. In i primi ghjorni di u ciclu menstruu, hè à u nivellu di 37 ° C. Dopu qualchì tempu d'un ghjornu, a temperatura culloca à 36,6 ° C. Dopu un ghjornu di più si sviluppeghja, alcanza 37,5 ° C, è ferma nantu à questu Livellu à u finale di u ciclu menstruali, abbastanza chiuca pocu prima di u principiu di stazione sanguina. In casu di gravidenza, a tampiratura permanece in u listessu altu valuru cum'è in a fine di u ciculu. Se li lettura di termometru ùn eranu micca risuscitatu, significheghju chì qualsiasi ghjornu di u ciculu pò esse cunsideratu senza cuncefalzione, a cuncepzione ùn sarà micca.