Chì ghjè u significatu di l'abitudini à a vita di u zitellu?

Purtendu u malviziu dolce di u zitellu, i genitori toscanu immediatamenti di riparà. Fate ditimenti, spiecanu è dumandate! Ùn ripetite questu. Alas, ùn hè micca sempre aiutà. Oghje ciò chì avemu cunsideratu un habituru dolce hè veramente una obsessione. È da questa viulenza, hè cusì faciule micca di liberà. Chì ghjè u significatu di l'abitudini à a vita di u zitellu è cumu ùn hè influenza u zitellu?

"Girawing gnawing the collar. A ghjente hà digià vighjà. Vulete chì tutti puderanu riri di voi o fate per voi à avè un ghjucu per ellu? "- per una volta, a mamma di u slava casteddi di cinque anni. "Ùn vogliu micca", mossi a so testa "è micca specificamente, ùn aghju micca tuccatu in tuttu, ellu viaghjate in modu di a mo bocca". L'annunzuri di a mamma hè ancu più grande, ma ... u figliolu hè ragiuni. Tuttu u veru succede sempre da a so vulintà. Questa hè a bigliura principali trà l'obsessione è u malu habitu. Se un zitellu ùn mancu sguassà i so ghjucati o, perversi, ama chì tuttu hè sempre stacked in caseddi, hè un abituitu (quandu una persona pò fà d'altri, ma preferisce a so manera). È se masturba e so unghje, venti u so capelli, creaks o dò di i so denti, pezza a pelle nantu à e so mani o pede, u morsi u lipu, è l'hà fattu tanti volte - questu obsessione. Hè rifirimentu bè per i rimarki è ancu ellu stessu capisce chì ùn hè micca necessariu di fà, ma o ancu sempre è ùn ùn cuntene micca u mumentu quandu ellu principia. L'azzione obsessiva (compulsioni) pò esse assai diversa. Lena di cinque anni ùn hè pussutu risistiri di vede una pianta vicinu: piglià un pezzu di carta, mette in petra è, senza piglià e so mani, lasciava in pezzi chjuchi. Pruibiti, credenze chì e piante sò stati amori è protetti, ùn mancunu. Allora a mo avvena decisa di cambià i so tucrazzii è, veddi dopu à u restu foglie verde, chjamatu cun horrore: "Avete - stà in sta fugliale? Ma hè veludu, è avà pò fà malà! Ci sò numerosi pianti sò perikoli per a salute! ". U metudu travagliava - Lena era scantatu è anche chianciatu. Ellu cessò di coglie i fiori, ma hà cuminciatu à scàccia u nasu. Un casu specie di obsezzioni hè tics nervoso. Sò motoriinati per una cuntrazzioni involontariu di i musculi di a faccia, i membri (blinking, sputtering cheeks, flinching, shrugging) è vocal (tose, sniffing, sniffing). Tiki pratifique a praticà, se u zitellu hè intrattinutu in certi attività interessanti è fascinante, è curreghja quandu u zitellu si abbandunà o in l'ora di l'esperimenti scumite. Sti stori sò difetti di e cuntrazzioni musulmana cunvulsivu in i maluti neurologichi.

Cumu fattu tuttu?

I solitori i genitori ùn pò micca risponde à sta pregunta. Nisun stress notevu. Ci hè parechje prublemi familiari - anu passatu un annu sanu. Ma l'avvinimenti di e vede e vigliacchienta viventi sò stati valutati a causa di l'obsessioni. I sardi spessu ùn anu micca l'uppurtunità di risponde à u stress, l'adulti tendenu à pensà: "Un pocu ùn ancora capitu di nunda. È ùn importa micca di ristabilisce a pazità di mente. "Avemu avutu un divorziu assai difficultu. Fu precedutu da tradimentu, di disputa, fughjenu da casa è ancu assaltu. E hà dicisu: allora a fede si stalla cù a so avanna finu à truvemu. Si abbandunò durante sei mesi. Dopu tandu, aghju u sensu chì qualcosa di a so gocera hè stata fatta, spessu fa un sonu cum'è hè stata fatta. A storia hà dettu chì tuttu hè in modu, ma queste soni cuntene. I figlioli sò assai sensittivi à l'emozioni di l'adulti è à ciò chì passa in a famiglia. Ancu s'è i genitori ùn disputanu micca à tutti ("Vai, allura parleremu"), i zitelli anu sempre sensu chì qualcosa hè sbagliata. L'ansietà d'un zitellu in stu casu hè incomparable. Per ellu, u mondu sguassà quandu ellu averebbe cambiamentu negativu. Certu, se à questu tempu per piglià in le so brazze, carizza, parlà è cunvince chì tuttu sera bella, allura u stress ùn hè micca cusì difficiule per sopra. Ma hè in questu tempu chì l'adulti ùn sò micca à tutti i zitelli. Allora u zitellu puderanu tics - cum'è un scopu suburdinariu di atra i attinzioni è avè bisognu à parlà. Puderanu passà finu mentre a situazione hè normale, ma pò stà per parechji anni. L'"obsessioni" ùn pò micca solu succede in a famiglia. Era tantu strettu un maestru di kindergarten, una malatia longa, un traumu, situazzioni chì causaru teme à a strada, durante e grande persone di persone à l'attività recreativa. "Com'è ziteddu, era statu in un ascultore. M'arricurdò, era scantatu brutale - in particulare chì a mo mamma ùn hà micca permettenu chì entre in l'elevador. Dopu un tempu si stete misi desservizionu, andavanu accuminciatu a pressu nantu à tutti i buttone, in seguita - per saltà. À questu momentu l'ascultore si n'andò. E pi assai tempu, se qualcosa chi era causatu di me teme in situ situ façli, salviatu silenziu o si prisintò nantu à u pezzu, ancu à a scola. Sapiu chì era stupidu, ma ùn pudia piglià. Finu à salinu - Ùn calvi calva ". Tali l'obsessioni - in forma di rituali - sò generalmente occorgiu dopu, da circa 6 anni. Da e ticks sò distinti da una "conscienza" grande, una justificazione. Ma dui avianu una causa - anghjuleria interna, tension.

I prublemi

In regula, u prublema ùn hè micca limitatu à l'azzioni obsessivu. I parechji avemu un antru inditulariu indettendu. Per esempiu, prublemi cù u sonnu. U zitellu ùn ponu dorme durante un bellu pezzu, si svilò à mezu di a notte, pò esse ghjustu, è tuttu u ghjornu sia fastidiosa. È cun ellu è a famiglia sana - postu chì u so sonu di u zitellu si face un prublema universale. Un altru problema per i zitelli cù obsessioni hè un cambiamentu d'umore. Capuzzi senza una scusa, irritabilité, lacrimeuse in i zitelli sò assai spessu, è ancu attraient l'attenzione di i genitori è i duttori. Inoltre, teme è in general timorza. U zitellu hè assai curaggiu di u mondu in generale, cum'è s'ellu si aspetta u mali, ùn hà nudda impurtante inherente. Oltremente, i zitelli cun obsessioni pò vede sani assai sani, ma sò propensi a stinziu, ùn pò micca tollerà trasportu, stuffiness, fatigatu di l'attività monotonu è di brillanu shows. Spessu anu impressesibile è anu una vivissima imaginazione.

Risk group

A maiò parte di i zitelli viiculani in cundizioni vicinu à uguali Ogni tutta a listessa informazioni, tutti ùn sperimentanu micca boni tempu in a vita di i so genitori. Ma l'obsessioni ùn sanu micca tutti. Inoltre, ancu dopu avè u stessu stress, in una situazione traumatica, i zitelli riageriteunu di manera peculiar: unu s'imbriva di un mesi, è per un altru, esse una fonte constante d'ansietà è d'accusatori obsesivo. Chì ci hè questu quì? Prima, e funzioni di temperament è caratteru. Un zitellu cù un tipu dovutu di sistema nervuu hè un limiti più minimu di a sensibiliità - per esempiu, hè più affettivu di u noise, bright light, voice voices. Tali i zitelli continue to be more vulnerable. Siconda, l'eredità hè di grande impurtanza. Quasi sempri, almenu un parente pò ricurdà chì ellu stessu hà saputu qualcosa cum'è chì in a zitella, era obsessed with obsessions. Oghje, in un modu o altru, averghjenu e carattaristichi di u sistema nervuali di i genitori. Ma i parenti pudarete trascèbili, inconsciente, i so teme à i zitelli. Per esempiu, a mamma, anzianatu in ansia in spazi cunfinati, rinfriscà untuintamente a manu di u zitellu quandu entra in l'ascultru. U rubs una manu cù l'altru (ancu inconsciente), sguette davanti à e cabine porte finu à ch'elli stanu. Ella ùn deve micca dettu chì ella hè teme - à qualsiasi urge, u mulinu pò capisce rapidamente questu sensu parolle. U terzu fattore in u sviluppu di l'obsessioni hè a carattaristica di a crianza è, in generale, a situazione di a famiglia. È in u gruppu di risicu, quelli chì ùn mancanu l'attinzioni (hypoopeak), è quelli chì ei parenti susteniscenu micca, in una risata di respira indipindente. L'atmosfera fresca di a famiglia, induve ùn pare avìanu attinatu, ma ùn manca senza sentimenti ardenti, hè ancu periculosa. "Iè, ùn stabbenu sopr'à e nostre vuci, quellu chì palienza pò esse", i genitori dicenu, senza sapience chì questu quì hè probabilmente u più gran stress. Per sentenu amatu, avemu bisognu di vede interessu immediatu. L'attitudine formali hè ingrigante, ci duna un sensu di compulsione, una mancanza d'amore. È, finalment, l'ultimu fattore (in modu, ma micca in significanza) hè avvenimenti negattivi. Ancu un zuccu forte da u tipu di sistema nervu, ponu per ferite com'è u risultatu di un stress considerable.

Aiutu

Spessu, i genitori l'accultura diretta compulsiva hè cunzidiratu un prublema è pugnanu cù ellu. E questu hè un grande sbagli. Hè necessariu di penseru nantu à u statu di u zitellu in ellu, per escludiri causatori provocateur, nurmalizà a so vita. Eppuru u travagliu accuminta cù una visita à u neurologista: accaduti l'acti obsessivu pò esse un signu di a malatia, pò esse determinata solu per un medico. A vostra irritabilità, l'attitudine negativa si aggrava solu u prublema. "Sì, quanti pudete! E forze di vedà ùn hè micca! "- aghjunte postu si vulete dì qualcosa di què, è se veru sensu chì site irritatu, lasciate l'abitazione è ùn vede (ùn esci micca). Sì un zitellu à una tale età chì ellu stessu puderà trattà critica u so cumpurtamentu, perchè ùn l'utilizza micca (vergogerie, cunvince chì "a ghjente hà vede"). In contru - cunvince chì ùn ci hè nunda terrible in questu, chì e persone anu prublemi diffirenti. Questa ùn cresce a manifestazione di l'azzioni obsessivu, ma, per contru, reduciarà. Dopu tuttu, quarchi à l'obsesioni (in particulare timida), teme à stà à sente ("Cumu ùn scrive micca à falla in un kindergarten, à a strada") hè inquadante è causando una nova onda di tics. U circuni vucu hè furmatu. Una cundizione indispinuta per a guariscenza hè a cumunicazione cù u zitellu. Pagau presenza cun ellu in ogni modu: ghjocanu i ghjorni together, implicate in i prughjetti di a casa, ghjucate, lettu, ghjucanu fora in catch-up, site à pusà à pusà unu à l'altru mentre vi vede a TV. Hè cusì simplice, ma spessu cume una psicoterapia hè a più efficace.

Mantene in mente chì i picciotti sò più ansiensi è spessu sottu obsessioni (circa 3 volte) da noi, ancu s'elli pare chì tuttu hè tutte u cuntattu. Ci sò neri spessu spressione e so ansia, teme, chiancianu più spessu, è i picciotti sò più sicreti di a zitiddina. Allora i picciotti avemu bisognu di tutte sti "tenderness" senza menu - perconcintari à finiscinu i tics cun forza di putenza ("sì u omu!"). Nun ha micca travagliatu. Attenti è attuale. Per esempiu, u travagliu cumuni cù i genitori, cù l'altri figlioli prumove l'impetu di u sviluppu di cumpetenze di a cumunicazione, reduzzione di u scantu in a cumunicazione Or a cumpusizioni di i cultisti di fata, quandu u zitellu prossima a storia avviata da voi, ripressendu i so pinsamenti. Se a tale sia trottu manna, dite chì a vostra versione, induve, sicuru, tuttu finisci bè. Prupristà l'aiuta è a attività generale di mutivazione in ogni forma. Ancu s'ellu si tocca à ballestas di neve o dispunite battelli cù cojuli, hà un'opustiu pusitivu supra l'statu emutivu - aiuta per sullivà a tensione, aumenta a fiducia. I sporti "reale" (natali, atletismo, patina di figura, etc.) sò cunsiderati da i zitelli in modu diffeenti (dependa u cariciero è à u gradu di e carichi), per quessa hè strettu individuu à sceglie. E, sicuru, a cume principal hè un ambiente famigliali. A più putente, emozioni pusitivi, sustegnu è a participazione umana animata chì si sò in casa, u più prubabili chì u zitellu sia sanu è stabile mentale.