Unu faciule da Dior: ode à a bellezza femina

U custituitu naturali hè u megliu pudete pensà per a staghjone di l'estate. Perfettamente liscia, u pelle radiante, foglia lustrosa, labbra rosata delicata sò i cumpunenti principali di u criatu di creazione di Dior, prisentatu da Petru Phillips à u Resort 2017 show.

A principal attenza si deve pagatu à u contu suvitatu, realizatu cù l'aiutu di pads facial. Base è primers nantu à una basa di acqua guarantiscenu a mantene a durabilità di u maquillaje, cunghjocateur oculve signali di fatigue, di fugnassi e di pigmentazioni. U megliu fundatu per u maquillaje di l'istati hè quellu chì cuntene particles riflettenti di u lume: a pelle acquistanu instantaneamente una figura fresca è fiore. Mousses tinted cun un effetti pòvaru sò una bona suluzione per u pezzu oliu o di prublema: minimizza i pori è regulanu l'opara di i glanduli sebacies, perdurendu l'effettu. U correctoru pò esse identificatu capelli bocelli è una linea di chin, è u risultatu devi esse elettu cun un fiatgliu trasparenti.

L'ombra di l'ombra di u tramonto - moda bellezza-tendenza-2017 - vene in u mumentu propriu. Applica un pocu di ladri, u coddu scorciuri o pigmenti di brunzu bronzu à u centru di u seculu è cuncizzione currettamente. Hè un accentu riccu ùn ùn deve micca coghju di coghju - solu riccià cù un forze pocu, se ne necessariu, è di sminu a forma di e cellue cun un calafate brutta. E listessa ombrezza pò esse usata cum'è blush, chì prumove l'effettu di a pelle sulliuzzi.

Nudu brillanti o nudu brillanti - u toccu finitu di u maquillaje in u stilu di Dior. Tuttavia, pudete fà senza ellu, appiecà nantu à i labbrezzu gelu idrualizante, lipsticke trasparenti o balm-exfoliant.