Cumu unlearn idealize a persona?

Sì vi sò spessu disappointatu in e persone, chì vede in elli più di più ch'è sò veramente. Hè per quessa, in prima a parsona hè ideali, è cusì accumenza à cumandassi cumu fà cume s'elleccu da ellu, è si mette in i vostri ochji, infunditi traumu emutivu. Chì ci pudemu micca idealizà e persone è ùn ne ùn anu deceziatu in i nostri ideali?


L'impressione iniziale hè in burlina

Succece chì avemu cunnosce una persona è ellu ci vole à prima vista. Dui dopu qualchì ora di l'ore di cumunicazione sò pronti per resistà a muntagna è difende u so onore. Ma u tempu passa è esce chì u nostru novu amicu ideale ùn hè micca cusì ideale. Per esempiu, a so cunsunanza è a communale hè, in fattu, un amori di chismes è una incapacità di guardà silenziu, anche ne necessariu. È a resturazione è a calmesa hè un signu di isolamentu, di lignu internu è di l'alimentu. In u risultatu, un novu amicu ùn ferma assai fast, è ùn pudemu micca capisce chì questu pò esse sbagliata per una persona. Per esse sti incidenti ùn esisti micca, sempre devenu esse sobri nantu à a situazione è e persone chì sò in questu. Cusì, prima di scrive à qualchissia in u circhiu di amichi è cunzidira li so qualità comu ideali, avete bisognu di rimette u tempu di vede un novu amicu o acquisto. Ancu s'ellu hè obsessivu apertu in ghjurà per una persona in l'amici eterna, o ancu l'amuri, avete bisognu à l'educà è micca "impuru i cavalli". Ricurdà chì sicondu a situazione, a ghjente pò cumportanu diversu. Spicciamenti si sò cunnonnetti cun una nova persona o cullettivu. Hè assicemplatu solu chì sta persona solu "pona in una mascara" è mira à i croaker, è u so cumpurtamentu hè un ghjornu normale. Dunque, ancu s'ellu ci piaciu a persona, immediatamente fate dunque chì ci vole ch'e devu esse tempu prima di pudè sculaccià qualsiasi cunclusini.

Tuttu u populu pò sbagli

Oghje prestu l'idealizà i nostri amici, chì anu fattu bè cumpagni per noi è à l'altri populi più d'una volta. Pocu pocu avemu principiatu à vede in elli angeli veri chì solu ùn ponu micca e ùn deve micca fà qualcosa chì ùn hè natu in elli. E quandu u succorsu, u mondu pare avete sfracicatu, perchè u nostru omu ideale si sviluppau sguassatu in modu tericu, perchè e so difetti. S'ellu si succeva, in nisun locu ùn deve micca tortu à a persona chì hà cumportatu cusì dolore. In fatti, ùn ci hè nunda terrible in ciò chì hè successu. Se ùn avete idealizatu micca, allura ùn avissi micca succorsu. Per ùn ùn esse disappointatu, sempre ricordu chì in ogni persona vivente ci sò difetti. Per esempiu, u to fruttu d'ideale favuritu ùn hè mai ebbe borraghju, s'imbelle à l'omi è hè guidatu solu da l'amore. E all'impruvvisu si sporta, è principiatu à molestà a zitella, chì òveru ùn chjamarà a Madonna è ùn turnate micca attenzioni à i vostri dumèstii di firmà. E sì statu persequiteghja, è guidendu tuttu è li pariri ca u munnu s'hè colapsatu, perchè a persona era neti, cum'è avete vistu. Ma in fattu, nunda di terribbili hè successu. Forsi un omu si spiccò è ùn pudia micca stand, vulia esse diventate, perchè in crescenu di noi ci hè vede a parti obdurate, chì, sottu una certa cunfluenza di circustanza, dumanda una apparizione. Dunque, invece di fallu in l'histereche, avete bisognu di ricurdà chì sta persona hè tutta a diritta senza ùn risponde bè adendu à i stresses, vicissitudes di vita è cusì. È questu cumpurtamentu ùn hè micca un signu chì hè male. Hè un signu chì ellu hè vivo, micca perfettu. E voi, annunziendu u so cumpurtamentu, vi ricurdà. Dopu tuttu, ghjera solitu per esse chì avete spartutu è hà fattu qualcosa unicu per voi stessu, è ghjunse chì u penseru. Hè u travagliu nurmale si hè micca un usu. È quandu entra, invece di accusà una persona di distruggiennu u vostru illusione, avete bisognu di ricurdari d'amassi chì ùn importa ciò chì hà fattu e vulete aiutà à u solu da a caccia di a vita. Cusì, guardendu i vostri amare, fate sempre ciò chì ùn sò micca eroi di una seria primitiva, in quale tutti i boni sò ideali, è i mali sò maligni è insidiosi à u core. Hè u populu ordinariu, cù a so psique è a psiculugia, chì ùn pò micca sempre cumportanu in una manera positiva è avè u dirittu à volte à sparghjia da e norme per sopravivenza l'estresse o semplice per trivialiserà da ogni rutina è di rutina.

Ùn pensate micca scripts

Finghje di qualchissia l'imaghjini di una persona ideale, avemu principiatu in mente per "scrivite" escenari sani di u so cumpurtamentu. Hè solu chì a nostra persona per una ragione ùn vole micca di cumportà cum'è noi vulete. Parlà altre frasi, facianu e cose chì ùn avemu micca in u nostru scenariu, è ùn hè micca à tutte a personalità chì avemu pensatu di noi. In questu casu, u prublemu sanu hè chì e donne spessu cose cun qualità chì ùn anu micca. Si tratta com a basa di attuali simplicità o tracce di caratteristiche, e fimmineddi cunduceranu una figura completa per elli, è da ellu cumminciari à crede chì a persona si deve esse e cumportanu cum'è questu. Quandu ùn hè micca, l'ideale falla è un momentu di disappointment set in. Per ùn chiancià micca in i fragmenti di i vostri sogni, anu evaluatu sosi per e qualità è di l'azzioni di e persone chì circundanu. A volte ciò chì pudemu cunsiderà u principale di carattere principale hè solu un spaziu di emozioni o un bon jocu à u publicu. Cusì, prima di cumincià à creà in a nostra menti i varianti di u mudellu di u cumpurtamentu di l'ideale, avemu bisognu à guardà in i so situazioni altri, per esse cumpresi quantu i so azzioni vera è i caractere di caratteristicu coincide cù quelli chì avemu avutu cun noi. Ùn ci hè bisognu di attribuir qualità se avviamente ùn sò micca sicuri. Sulu quannu vi vemu una repetizione sistematica di certi reazzione è a furmazione di furmazione, si pò dì, è chì, micca cun certezza assuluta chì una persona pussedi a qualità chì vulemu vedà in ella. Inutili, avete bisognu di voi chì a realta è l'ideale sò duie cose diffirenti chì ùn avete mai messu in enredazione.

Stanu à l'altri

Quì ùn avemu micca parlatu di crede rumore di tutti i rumuri, ma solu di scriviri l'opinioni di l'altri è ricurdativi. Se e persone ùn anu micca dettu chì u personale chì calcule cum'è un ideale hè quì, hè bisognu à sente a so opinione è di vede più in seguita. Parechje sò cumincià à apprignà apposta per i persone negativu in e persone chì anu intesu, chì hè ancu un grande sbagli. Hè necessariu solu per observà è evaluà tutte e situazione senza cede versu l'impulsi. Allora pudete vede qualità reale, è micca creatu da i vostri assicurati ideali ideali.

In ogni casu, cercandu à l'altri populi, ricordu sempre ciò di ghjente. Ancu cun bundanza di boni qualità, sapete di e vostre difetti. E tali manciate sò assulutamente precisa da una persona vivente. Per quessa, o populu ideali ùn esistinu micca, ci hè simplice chì e so difetti son più faciuli di tollerà.