E donne chì vulianu metà?

Ci hè una parolla chì tutti e donne è a donna sòna di sposa è si vindianu cù totuzza di modu di guidà un fantasia. Probabilmente, è veramente, vulianu, una volta in i magazini di e donne, ponu truvà articuli nantu à a variazione "Cumu s'ammustra?". Puderete chì l'editori masculi pubblicava un articulu intitulatu "Cumu cunvince una zitella per cugnamallu?". Eccu, ùn aghju micca. Massimu quantu "Quantu piace per fà una proposizione?". È dunque qualcosa cum'è "Cumu scrive tuttu ciò chì vulete, senza u matrimoniu".


Invece, pocu tempu, quandu un amici praticatu hà dumandatu: "E quale sì, i figlioli moderni, ùn avete pressu per casare?" - Pensu. E in factu è a verità, frà i me amichi, u pesu di e femine da 20 à 30, chì ùn assicureghja micca ghjunghje à casare. E forsi ùn hè micca fatta sempre? Hè veramente chì ogni donna sunnanna di u matrimoniu, o hè solu un mitu cumunu?

Dopu à dumandà i mo amici nê figlioli, ùn aghjunghje micca una sola categurìa "sì", è micca una "no" definite. Basìalmenti i risposte eranu i seguenti: "Circate per quale", "Quandu mi vogliu avè un zitellu", "Quandu chjamanu, puderaghju pensà à vede o micca".

U matrimoniu, in regula, ùn hè micca un end in ella stessu. Questu hè più un modu per ottu i diversi scopi. Concezioni, solu chì uni parechji risposti "Vulendu un casale , perchè hè bella" o "sì, ghjè oghje ghjuntu." Ancu in questi casi, pò discutiri ca questu matrimoniu hè per u cuncepimentu di u matrimoniu.

Perchè e donne si maritaru?

Allora chì sò l'aiutu persequitati da e donne chì si maritanu?

Prima di tuttu, nimu volenu crià un zitellu in solitude, è più tardu o dopu un zitellu vogliu quasi tuttu. Questu hè un scantu elementariu per u futuru è u desideriu di cunfidenza in u futuru.

Per certi chjorni muderni, u zitellu hè in generale l'unica raghjone per esse maritata, è senza ziteddi ùn anu micca bisognu di u matrimoniu. In u casu di a continuazione di u genus, ci sò duie opulentai. Pudete per catturà perchè pensate chì hè prestu à avè i zitelli è avete una famiglia, è pudete maritei perchè anu preguite. Eppuru, micca una sola donna hà dettu ch'ella vulia esse maritata, perchè hà pregnant, ma micca di scurdà stu mutivu.

A seconda raggiuni - a vista chì u matrimoniu permette per vende un omu forte. Di sicuru, ùn ùn mantene micca i catene, ma à parte cù a so moglia hè più difficiliosa di semplice cun una zitella.

"Maritata? Circà per un omu, perchè per A., ​​ponu eseguitu per ellu, hà da esse problematicu à mè u divorziu, perchè serà assai per sparta. E vogliu dettaminate, perchè aghju avutu un sensu di usanza è l'amuri in qualchi modu, è chì u matrimoniu hè cumpricatu a rilazioni è dipoi, sò Capricornu, sò cumu ghjunghjenu à alcuni i scopi, ùn restu più restu finu à avè un stampu in u mo passaportu ", dice unu di i mo amici.

Sicura chì ogni omu ùn hè pussibile di riunite cù l'anni spentu nzemi è i so prupietà (ricordate u divorziu chjamatu di Abramovich), ma questu fattore hè assai, assai forte. Ùn hè bisognu à nimu chì hà statu un pruverbiu pocu ricenti: "Nunda favurisce u matrimoniu cum'è una prupagazioni cumuni".

"Vogliu avè u dirittu ufficiale nantu à ellu" - dice Julia, 23 anni di età. "Cansu di cumminarii i funzioni di a donna è i diritti di a patrona", - Declara Olya, 25 anni di età. Iè, i diritti di a so mòglia hè veramente assai più ca una mistress. È in u matrimoniu civile in risponde à i rivendati circa li midiculi strollers pudete sèntelu: "Cumu mi cuntene à mè, sì a mia muggheri o qualcosa?"

Cchi spessu, ci hè ancu un desideriu di ricumpendà soldi da u so maritu. Qualsevolu di diri, è di cose à un omu riccu hè unu di i scopi di un grande numaru di picciotti. Qualchidunu cusì investisce in u so avvena, hà sviluppatu à u dirittu di u so maritu a so prufissione, è qualchissia vole esse attirà in u collu è vive in spesa d'altri.

Per esse risolvi à u matrimoniu di matrimoniu è di i prublemi di l'abitudini, a pràtica ùn hè nova è cumuna Qualchissia vole solu un omu riccu, un omu voli, per esempiu, per migraru versu l'America. È hè peculiaru micca solu per e donne, ma ancu per l'omi. Tuttavia, probabilmente ùn deve esse micca parolle di u desideriu di maritaru, ma à altri prugettu.

Ma quì hè ciò chì deve vi penserete. Nisuna picciotta disse chì ella circava l'amore in u matrimoniu. Ùn ùn valerà micca valutà se hè bona o mala. U fattu chì u matrimoniu ùn hè assuciatu cù l'amore, per una banda, hè normale, perchè d'amassi è esse amatu, ùn hè micca necessariu di casà. Per d 'altra banda, qualcosa di a nostra sucità ci hè cambià sempre. Dopu tuttu, si dumandemu à e nostre mamma è à l'avuela perchè si maritonu, assai di elle rispundenu: "Per l'amore".

Hè u tempu ghjuntu!

Eppuru, quantu duminiu a donna propria, l'opinione publica sempre a forza di prescia. Ancu parechji ghjuvanotti di vint'anni sò in spessu dumandatu: "Eppuru si maritanu quandu avete da esse?". Chì diceraghju circa trinta anni!

Dognu chì u drittu à guidà una vita so attiva è guadagnà u soldi, e donne ricevenu pocu tempu, ùn hè micca surprisante chì l'abitudini di furnisce a so vita è l'estatus sociale à a spesa di l'omi ùn hè micca sviluppatu. Dopu una donna for many years ùn anu micca urganizatu l'urganizazione di a so vulintà di esse unmarried, hè difficiule di cambià immediatamente tuttu.

S'elli ghjovani ghjiddini dicenu chì ùn vulianu micca maritari, tendenu di esse di clarificà chì "ùn vulianu micca". "I per esempiu, ùn vogliu maritaru in un momentu donu, perchè: nimu per qui e si ci era una persona per quale l'opinioni publica inclina i novi omi à a pruduzzione intensificata di i zitelli, ma ùn vogliu avè nant'à i pedi. .. È ancu, hè stesu difficili difficili di cocchiari qualcuni è colti di colti ", dice Katya, 21.

Tradizionalmente, a pruposta di casare vene da un omu. È in tutte e coppiu maritatu ch'ella ùn sapia, l'offerta era esposta da un omu. Un omu, cum'è semu, vole à maturu per sta decisione, mentri una donna hè sempre pronta à marità . U so scopu hè di spinta à questu omu.

In più di a pressione di l'opinioni pùblicu, ci sò esempi diretti di l'altri. Quandu tutti l'amichi sò cilibratu u casanu, a zitella hè principiatu à pinsà chì quarchi cosa hè pitta d'autri.

Solitaria o libera?

A donna unmindia hè chjamata solitaria, mentri un unmarkatu hè liberu.

Pò dispunìbbe quantu vulite nantu à u fattu chì questu hè un estereotipu cumuni, cum'è l'odiu mutu di a so mamma è u sognu, ma, cumu diciunu, ogni ghjucazione hà un belli.

Molti donne sò veramente paura di ùn maritaru. Anu teme di a sulitudine, a censura publica, cumpassione. Stu scantu hè unu di i fatturi impurtanti chì imponanu una donna à u matrimoniu.

Ma u matrimoniu ùn hè micca una guarantiscia chì sarete cuntentu. Dicenu chì quandu una donna sia sola, ella sposa. È quandu una donna si senti sola in un u matrimoniu, ella ricevi un amanti. Questu suggerisce chì avete bisognu di praticà cù a solitude in altri mane.

Perchè, quandu, fà a donna più moderna chì si marità bastà?

Malgradu à parechje razze per chì e donne chì vulianu casu, e moeterie moderna sò più longa è più lonchi.

I razzii chì e donne ponu signalà sò sopratuttu materiale in natura. I più cumuni sò perduli di u travagliu è e prublemi di l'abitudinu Cumpete u vostru appartamentu pare chì un pocu distanti è unreal per una ghjovana. Vogliu stabilisce prima, guadagnà u soldi. "U prublema ùn hè micca solu ch'è ùn puderebbe fà di soldi quandu sò stare in faccia. Quasi nimu hà travagliatu più di un annu è menzu in un locu, è ùn estò sicuru chì u mo maritu è ​​u so travagliu sò ancu bè. Inoltre, l'omi muderni, in a mo scusa, sò oghji figlioli à trent'anni. Cerveza cù l'amichi è i ghjuculi di l'informatica - a cume principal chì a maiò parte di i me amici cume a maiò parte di i carusi, "Olesya, 27, dici.

Perchè e donne voli fà maritaru? Certu, ognunu hè diversu è tutti volenu alcuni affari diffirenti di a vita. Ma a mo cuncintura hè a stessa: a maiò parte di e donne vole veramente casu. Ma ùn vulianu micca un stampu in u so passaportu, ma una famiglia.