Hè bonu di vìviri ogni ghjornu

U vinu hè un nettaru divinu è, inoltre, un pruduttu unicu. In u mondu ci hè una quantità enorma di opinioni nantu à l'urigine straniera di sta zucca. E a scienza presenta assai fatti chì parranu di e pruprietà curative di u vinu è ricumandemu à utilizà quasi ogni ghjornu. In generale, u vinu d'u vinu hè cunsideratu cum'è una materia di sofisticazione è di lussu. Ùn hè micca stranu, ma hè di vinu chì sapemu quasi tuttu, ma quellu chì ùn tutti micca sapemu chì hè valore per vìviri ogni ghjornu. È in generale, nantu à i pruprietà ùtule di u vinu, poverete pirsuni sapemu à tuttu. Hè per què dicemu d'arrispondi a quattru dumèstii basi: chì vinu devimu noi bevi? Cumu puderebbe vinu? E quantu hè di vìviri?

Qualessu tipu di vinu avè bisognu ?

Cum'è sapete, hè valore per vìviri vini ogni ghjornu chì ci sò cù u so statutu, gustu è capacità finanziaria. Ma siccomu avemu cuminciatu à parlà di u vinu com'è «curataria» di a nostra salute è di i so benefizii, edite elettu un vinu sicondu u nostru statu di salute. Sicondu i sperti, un vinu utili hè:

- un vinu novu risu latinu , u vinu, in regula, pruduce da e variità di uva: Cabernet, Pino, Merlot, Saperavi. In questu beju, in paragùni cù u vinu biancu, duci è età hè una quantità assai grande di un resveratore, altri autri, un antioxidante chì hà a capacità d'impedisce u crescenu di e cungresi micca maturu in cungrechi. Inoltre stu vinu hè una preghiera prevene di malati cardiovascular. Cusì, i medichi ci ricumpenenu ogni ghjornu per u lamentu di u zitellu à parechji zingondi di stu vinu;

- biovinu , stu vinu di vinu hè fatta di racini, chì ùn hè micca trattatu bè cù erbicidi per esercire parechji pesti. Invece, i insetti danniggiati sò distrutte cù l'aiutu di a biotecnologica, à dì varii d'arbi e piante. Stu vinu, sicondu l'esperimenti è i vignaghjoli, ùn valenu a pena a filtrazzioni è l'usu di sululidi per a so prisirvazioni. U vinu tali sempre mantene tutte e sustegnu utile è hè cunsideratu vivu, è se a vìviri ancu dopu à un ghjornu, certamenti sustene u sistema immune;

- u vinu da marca da un pruduttu fabricatu in u mercatu. U vinu tali, com'è regula, si deve esse tastatu in i magazzini specializate. Inutile, pudete truvà ghjustu in un falsu è, perciò, perisce a vostra salute. In i magazzini specializati ùn pudete micca micca solu cumprà un vinu di vinu autenticu, ma ancu cunsultate cù e cumpetente in questu consultant di vendita di u cummerciale, chì certamenti avaranu cunsigliatu ciò chì necessite. In questu casu, ogni pudemu piacè un piacevule, cum'è un veru gastrunante, cù u gustu mudernu è rifinitu di stu vinu divinu.

Cumu puderebbe vinu ?

A risposta à sta pregunta inestà hè assai simplice. U vìdu pò esce bè cù una misura è ùn hè mai bisognu di mischjà sta noble schifa cù u ghjacciu. Ma mischjà cù l'acqua, reduce a carica di u vostru liver. A strada, perchè ùn ùn parleghja parolle, ma à risponde à sta quistione, hè necessariu di piglià ancu à u tempu di l'annu. I vigneti di vinu dicenu chì in mesi, maiu, ghjugnu, lugliu è agostu, è in altri palori, u mesi induve l'articulu "P" estente abbandunatu, hè utile di cunsumà u vinu biancu. Ddu vino, enfurecate à 10 gradi, assai bellu cù a sedienta. Edite u vinu hè ricumandatu da altobordi.

U vinu russu hè cunsigliu per vìviri in li mesi rimanenti. Pigliate, cum'è un regnu, da un vernice bassa, a tenimentu cù a palma, perchè quandu ch'hà calatu, a zucca issuanu un aroma agradable è avè un gustu più intensu. Per via, u vinu è u fumu di un cigarette ùn hè micca a megghiu scelta. Siccomu u tabacco interrompe u gustu di u vinu, è ùn puderebbenu mai apprezzà a so bè in una manera digna.

Quantu serà di vìviri ?

Prima di tuttu, cù l'aiutu di sta zitellu pudete facilmente relaxà, sullivanu a tensione, acquistà un paradisu piacè è piacè di u gustu exquisite. Ma ancu di questu, u vinu hà qualchì qualità benefactiva à a salute umana. Ùn ci hè nunda in a medicina ùn ci hè un termini cum'è "enoterapia", in altri affari, trattamentu cù u vinu. E sta terapia hà truvatu assai cunfermi scientificu in parechji paesi di u mondu. In pocu tempu, ogni unu di noi pò traspurtà appiccicà u vinu pi razi medici. Ma chì tipu di pruprietà mediali prumove u vinu, avemu pruvatu à truvà.

1. U vinu cura a gastritis è ulcera stomacu . A maiò parte cuncetta u vinu russu seccu, chì includenu tannicu spiciale. Sti sustegnu participanu attivu in u prucessu cicatrisu di a mucosa è effetendu a so inflamazioni.

2. Salva da nervi è diprissioni . A cumpusizioni di u vinu cumprendi varii acetate, èteri è aldeidi, chì sullivanu a vitalità di l'organiziu è u sistema nervuali di a persona in tuttu. Inoltre, issi sustegenu a migliurà u sonnu è fà u corpu più resistenti à u stress.

3. Trei l' asma è l'altri malati respiratorii . Sò sustanzi bioaccii chì sò in a cumpusizioni di sta zucca, reduzanu i prucessi infjammatorii chì avè in u nostru sistema respiratorju. Ma i vini spumanti anu u carbonu di carbonate in a cumpusizioni, chì ferma effettu cù i veturi in i pulmoni è i bronchi.

4. Infatti suldati . Vinu russu, grazia à l'antocianà è l'acidu cinnamic, cummatte cù un gran numaru di microbicchi. Includite ancu i virusi di l'herpesi è di a poliomagnelli.

5. U vinu impedisce a caries . Precipitazioni, chì in una gran nùmmuru di tortu inherente, reduce a furmazione di caries nantu à i denti.

6. Eficaeamente aiuta cù a maladie . Hè vintu spumante chì puderà previa a nausea annantu à vultà nantu à una nave.

7. U vinu impedisce u prucessu di l'anzianu è si prumesse in armi . In a cumpusizioni di u vinu russu, ci hè chjamatu polifenoli. Sta sustegenza inhibisci u prucessu di anziane di u corpu, chì hè di causa di fatturi straneri. A strada, nantu à a basa di u vinu in a cosmetologia muderna, parechji credi è i mascarelli face sò practiced. Sicondu i medichi, u vinu pò effetà effetivamente, moisturizar è levitu u tonu di a nostra pelle.

Quì hè a prova chì u vinu útil è a qualità guariscenu un gran numaru di malati in l'omu. Cusì ùn ti ricusate una volta di ghjornu per sip u nettaru magicu è, per voi, rinfurzà a vostra salute. Per via, ricordate chì u vinu trattassi tutte e malatie, solu à l'alcoolismu. Cusì avà è curaghje è ùn abbianu micca!