Cumu usu di bagni bianchi

Prisenta chjaru è un prucessu curatoriu, durante ellu chì u corpu isposti di una persona hè sottupostu à u sole. In u caldu quandu, quasi quattru pò passà per questa prucedura - questu hè solu un ghjornu di vista chjaru è di esse ghjustu nantu à a natura. In ogni casu, per impedisce l'ocurrenza di cunsiquenzi chè d 'analfabbe da una tecnulugia di rinfurzà, hè bisognu di cunsiderà cumu di più quantu sepi aduprà i solarium.

Prima di tutti, quandu anu usatu bathu solidu, unu deve cuntene à u principiu d'un acme graduale in a carica. Cumincià a familiarizazione cù questu effettu di a salute nantu à u corpu pò esse di i primi ghjorni in u primu ghjornu stimatu in ghjennaghju (o ancu in a primavera à a fini di maghju). Ci hè assai attenti à pagà a dosa d'esposizione à u sole. In tuttu u tempu di l'estiu, avete bisognu à aghjunghje u tempu d'abbandunà. A durazione di sta prucedura per adulti per a prima volta ùn deve esse micca di più di 10 minuti, è per i zitelli puderebbe ancu dui o trè minuti. I Persuni adulti, di a so pelle hè scura (grazzi à l'gran quantità di pigmentu di melanina prisenti in), ponu accesentu di principià aduprà banchi di suli da a prima sessione di 20 a 30 minuti di ghjornu. U tempu passatu in u soli deve esse cresce ogni ghjornu per parechji minuti, chì a durata durata di u sole 40-60 minuti. In ogni casu, à una temperatura assai alta da l'ambientale, per impediscenu un scundiscore termale, hè cunsigliu di mantene ferite per u restu à l'ombra.

Dopu a malatia trasfiruta, ancu l'anziani, i bagnu di domiciliu si deve esse usatu cù preca in casu, distingu di u tempu in u sole è in l'ombra. A durazione di i dui intervalli sianu cinque minuti. Durante a sessione di battaghju sanu, avete bisognu di cambià a pusizione di u corpu quantu à pattu relative relative à u raghju di u sole - vultà da u vornu à u latu, u stomacu. À questu tempu, in nisun locu ùn pò esse s'ammurda, altru di pudè ritruvà quasi gravi severi. Quandu a ghjente di sudatu, hà bisognu à esce da a ghjustu, perchè a pezza umita hè moltu più prubabile di esse espunutu à u risicu di credenze. Prima di piglià bagni di soli è duranti sta prucedura, ùn passanu nàscita, perchè un cambiamentu cambiante à a temperatura di l'ambiente senza cunsiquenzi negattivi per a salute pò esse trasfirmati à persone bensu persistente. Per finisce u prucedimentu di prufittà di u sole, duverebbe restitu à l'ombra, postu chì hè megliu fà piglià una scatula o piglià un caprettu.

Pudete aduprà u sole, solu in l'estiu, ma ancu in u principiu di u vaghjimu. À a fine di aostu - principiu di sittembri, ci hè ancu una quantità solu di ragi ultravioletti nantu à a superficia di a terra, quandu, quandu esposa à a pelle, furnisce un effettu curativi. Ma u risicu di u sopra sopra à u soli hè ridduzzione significativu, postu chì a temperatura di l'aria in questu pezzu ùn hè cusì alta.

Aduprate u sole ùn deve esse prima di una ora è menzu dopu una persona hà pigliatu l'alimentariu. Immediatamente prima di manghjà, sta prucedura ùn devi esse micca da seguita. Cù fatigue severa è poveri salute, ùn hè micca cunsigliata di u sole.

Hè megliu di piglià bagnu di soli nantu à i spiagge, nantu à i banche di fiumi è laghi, fronti di boschi, prati, campi. In a testa, hai bisognu à pusà un caprettu o un panama, ma in nisun casu hè un pappagallou densu o un tapì di gomma (chì creanu ostruzzeli à l'evaporazione di l'sudore è, dunque, pò purtà à saturazione). Hè ricurdatu ancu per aduprà ghjochi di u sole, postu chì l'excenti di ragi ultraviolet hè preghjudiziu à l'organi di a visione. Pientu sighjarse pò esse usatu cum'è prucessu di persone, utilitie à i camini è u travagliu fisicu in l'aire frescu.