A libertazione - quandu a constancia aggriga a felicità, l'amore - quandu a fideltà di piacè

E zitelli sò straurdinati. A volte ùn sapemu ciò chì vulemu, è quandu avemu vede ciò chì passa in u circondu, vulemu u listessu cosa, scurdate di ciò chì avemu. Una sposa hè libertà, ma avete un novu, è micca solu un omu, ma un amatu! Cumu truvà libertà cù u vostru amatu? "Libertà - quandu a constancia aggriva a felicità, l'amori - quandu a fideltà hà degnu" - u tema di u nostru articulu. È cusì, ciò chì significa tuttu quì, spirameraghju quì sottu.

Dunque, femminza cun u fattu chì si in una relazione crede ch'è vo site in una casagiu, questa rilazioni ùn hè micca ciò chì necessite. U fattu chì avete un omu regulare è u fattu chì avete finutu un rapportu permanente chì duverà per favvi u portanu a felicità. A consistenza vi purtate a felicità è questu sarà libertà per voi. È quandu ùn vogliu vede à l'autri picciotti, ma vulemu circà à vede è vive solu u mo amicu, da questu quì hè u signu principali chì amate, è questa fideltà vi portanu piacè. L'altri carusi ùn purtaranu tanta cuntintizza solu da a so prisenza, cum'è un amatu.

Ma chì ciò chì facenu quandu tuttu u cuntenutu hè abbandunatu, è vulemu a so libertà chì ghjera un avutu prima u figliolu benamatu? A vi dicu in un esempiu, a situazione hè a seguita, duie amici amici, unu hà un omu custituutu è un grandore amori, ma spessu ellu scrive sanu à questu, è ella cumencia di sognu nantu à una vita passata quandu ùn avia ancu micca. L'altra zitella hè "in u volu free", una pattu cù u cinema, l'altru dà riempiu, u terzu chjude à l'intrata è confessa in amore. Unu ami roba spirimintanti simplicità, jeans è sweatshirts, è l'altru hè sempre bellu, cù manicuranza è maquillaje, stile è tacchi, è, malgradu, unu hà un zitellu amicu à a fuddie, è l'altru hè solu dati fugitivi. Dui raggetti sfarente distinti. Un hè più anticu, l'altru hè più ghjovanu, un sònniu oghje di rilazioni senza diliziu senza impegnu è senza amore, ma solu cun amorousness, cum'è prima, com'è una volta, longu, prima di riunite cù ellu, è l'altru cerca anu più veloce "per entra in l'adultu modu ". Allura, a quistione hè, chì ghjè noi chì avemu i ghjente volenu in a fine?

Amuri! È sicuru, vulemu u pienu grandu è purau, ma ancu pensà à ciò chì succede dopu avè u nostru amuri? Questu pò esse paragunatu cù un locu ... avemu un sonu di un casamento, un vestiti bianchi, ciuri, aneddu di diamanti, un maravigliu passatu di casate, ma pensemu chì ci allora in l'altra parte di a spiaggia di a castagna? Quale tipu di vita hà bisognu? Nisun club, perchè ghjè digià una donna casada, senza tempu libre, perchè tuttu u tempu libru appartene à u so maritu. Lavu, struppendu, coccia è micca per ellu stessu hè primu di tuttu, è per ellu, l'experienta comune, cum'è chì a sopa ùn saria micca oversatu saturata, o cum'è chì a cammisa ùn ùn spontò, o cumu ùn vena micca u polu nantu à u pavimentu, è cusì.

A stessa cosa chì avemu assicuratu dopu à truvà l'amore, ùn ponu micca più elabureghju novi elemosina, senza nunda cun ligne, micca datu cù noi, avà nisun caldi, è ancu reune cù sposi affissati - quella hè chì sera a furtuna. E di altra banda, senza diprissioni chì nimu ùn ci vole à voi, ùn ci hè sempre un supportu murali è spirituale, è ùn hè micca bisognu dipinciatu prima di voi, perchè ellu vi voi ancu da queste. Parlemu di apprezzà ciò chì duvitamu longu, è scurdate di quale era difficultu in una vita libera. Hè amuri, hè a relazione cù una persona amatu chì deve di purtà a libertà è u divertimentu.

Unu voli i romani, flirting, fiori, per piglià, ma ella hà una persona chì u salva da u friddu è a solitudine. Chiddu chì averà sempre in casu è li grida a so làrichi quandu videnu i melodrammi inseme. È u sicondu voli attruverà u so amori è prumessi per cunnette a so vita cun ellu più di vague è solitaru, perchè hè tantu fratu à a notte, quandu u silenziu tutte e so cumpatoghji, è ùn sia senza ellu. In ogni modu, ci sò i dui parte pusitivi è negativu, sia in una vita libera è in a vita cunnessi cù una altra vita? Semu criati per amà, è l'amore hè a nostra verità è a liberta, a libertà spirituale. Per pudè diversificà a so rilazioni, pudete aghjunghje rolli ghjoculi per elli, per esempiu, cunnisciutu in novu, o flirtu finu à quandu truverete e persone, u più chjaru in questu casu hè di avè l'arti è s'appriva à u rolu. Un amicu omu capisce tuttu è vai per tuttu per u fattu di a so donna amata, u più chjucu hè tutta è accessibile per spiegà.

Vulendu sempre quì chì ùn avemu micca, è quantu ci pudemu esse rinuncià ciò chì avemu è di quelli chì sò sempre cun noi. No, ùn hè micca piacevule di ricusà è ùn hè micca piacevule, è perchè vo ùn avete da ricusà? Per fà solitaru novu, è clubbing in i clubi à circà di novi cunniscini per un raccogli di fiori è una buttiglia di champagne? Perchè Nunda po fu rimpiazzà una foglia china di amore è d'attenzione, chì hè datu per noi di a nostra persona amata. A fine, questu hè u significatu di a nostra vita - in amore, è di truvà l'amore, ottemu u significatu di a vita. Sì tutti quelli chì vulete chì a vita era vieja, è ùn abbandunate di diventà a rilazioni cù u vostru amatori, ricordu di ciò chì hè male, era senza ellu, cumu si mette in a dipressione è avete solu. Eppo tutte l'amore per ellu tornarà à voi, è avarete voltu immedatamenti di abbuferallu o chjamallu se ùn hè micca stante. U desire di rinunzià a rialtà è a so vita è vive una vita strana risita, almenu una volta in tutti, hè normale, perchè "sempre hè bè chì non esisti micca", com'è a saviezza folklanta.