Cundutti termali: funzioni, reguli di scelta è di cura

Quandu ci hè una minus temperature nantu à u termometru fora di a finestra, è ùn avete micca accustatu à amparà da i ghjàllichi, hè u tempu di pensà à calà a vostra corpu. Pudete portà un centu roba in spiaggia è pareva un col in un centu vestitu. Opere un metudu diversu. Assoda l 'indumentu termale! Grazie à a so robba, ùn avemu micca detechjarà nantu à u nostru tutale calzottivu, ma per tuttu. Allora, tessuti termali. Parechji penseru immediatamente di ropa, chì deve calioni u nostru corpu. Questu hè un prislativu pocu cuncepimentu di a robba termale. Prima di tutte e ropa intima termale hè una robba intima di funziunalità chì pò esse eliminata l'umidità cullata nantu à u corpu è cusì u calore.

U polipropileno, poliester, cuttuni, lana è altre tipu di tessili sò usati per aduprà tessuti termali. A lingerie sintetica hè più durable, si s'assicuta rapidamente, è tira assai l'umidità. U linu cù l'addumitu di u cotonu o di lana additivi un sensu di cunsulazione cù a so luci.

A roba di tedesca tuccinata pò esse scucchata solu per l'esercitu, ma ogni ghjornu. Prudenti bagnu termale per quelli chì participanu à sportivi estremi: piragua, rafting, etc. Ancu in l'estiu, certi atleti portanu calzature termale, in questu casu, hè megliu a sceglie un colmu biulogicu termale fattu di tessili sintesi, perchè Linu mantene a so proprietà più longu.

I fancianti di snowboard è a pratica muntenanti deve sceglie tedesca di corta sintetica o tennate cù l'agglomeratu di cuttuttone o lana. In questu casu, a lavanderija pudarà esse cumpensà e so funzioni, circa 3 à 8 ore, dopu à quandu, u lavandamentu ferma per esse u so "travagliu".

In quantu à a lingerie termale per ogni ghjornu, in questu casu, hè megliu di sceglie biancheria, chì include lana o algitù. In invernu, hè megliu di sceglie mudelli di materiale pesante, ma in l'estiu da più sutile.

Cundutti termichi è e so funzioni
Ci hè dui funzioni: a prima hè una funzione di scaldà, è u sicondu hè di eliminà l'umidità, a terza funzione hè una cumminazzioni di a prima è a secunna. Quandu pudete furnisce a ropa intima ordinali è fà u travagliu fisicu, l'umidità accumuleghja in a lavandula, mentri a pruprietà d'insulazioni termali di u lavamenu di a disminuzioni. L'organamentu anu ancu esse gastru energia in più di calenderà u corpu, è ancu per evaporà l'umidità. U rinovu termale fattu di polypropileno ùn assicureghja micca a humidità, l'acqua dodisce solu, mentre chì a lavara di secca prestu in u corpu. A ropa intrattenenti funzjonali à a staghjunura fredda reduce a perdita di salienti, mentri ci hè un sensu di cunsulazione.

U principi operatore di e calzature termali hè quì. U materiali di a calzature termale hà una struttura volumètrica sporca, perchè u calore di u corpu hè reticulatu, chì significa chì a persona ùn face micca ipotermia. Ciò u più spessore u tatu di lingerie termale, u più aria ponu accuncià, quandu significa chì sarà megliu per calore.

Per allughjassi in invierno, alpinismu o freeride, hè megliu di sceglie un colmu di funziunalità cumminatu. Questa lavandula hè fatta di dui capasti: a capa esterenti hè u caldu di u salvezza è u capu internu hè a capa di securità per l'umidità. Sicondu u fabricatore, u gruixu di i caldu chì ponu accurdà a ghjente sottumessi.

Tromba intima termale
Sceglite una robba termale, secondu l'attività fisica è u sport. Per l'esca, l'esperti urgei uttene un biancu cù i pruprietà cupulade. Ma per a ferrazione in u fretu, valuta à fighjà prestu à a calzature. Pò esse attu à u fattu chì a ropa intima termale hè necessariu à appughjassi à u corpu, ma micca impone u muvimentu.

Pigliate cumu cumu u funziunale di i termali, in vestitu, hè necessariu aderenti à u principiu di 3 strati: prima a robba termale, da a struttura insulante è à a fini a strata protettiva (suit, pantaloni, capelli). Aderemu à u principiu di terri capesti in a ropa, vale di ricurdà chì ogni furmulu deve respira, altri i ropa sottocussa termali cumu a ropa cumune ordinale.

Regoli di cura per calzature termale
A lavare pò esse facite da e mani è in una lavatore à t micca più di 40 ° C. Quandu lavu a lingerie termale à e temi più altu, u materiale da quale a roba termale hè fatta permanentemente perdi a so qualità rinforzante. Quandu lavare in u carru, deve selezziunate un lavatu assai cù l'aclaramentu anti-static. Hè megliu refuse spin, ma permette à l'acqua di dallighja, è di scorri di manera naturali senza utilizazione di batte o di qualchì altru artefante di caldera.

Ùn hè micca assai indesevule per assicurà i prudutti termali in a cambragia di securità, averia da stufa è di ferile di a lavanderia.