Cuscinia: curaggiu rotulu

A bellezza hè un cuncettu sanu. Ùn pudete micca esse prudutti è belli in parte, quandu u collu è a face si parvenenu grandi, e li gammi o mani ùn si vurianu assai. Attenti à e mani sempre in vista à ogni mumentu di l'annu. Ma i pierri sò una altra materia. In l 'inguernu, a primavera, u vaghjimu portanu calzuni chjusti - stivali di moda, scarpi, scarpi, è in veranu quandu vulete mette in sandali eleganti, chjuche, ma i tacchi ùn anu vistutu u megliu. Cosa da fà, tutta l'istati per portà calzuni chjusu? Eppuru ùn hè micca. Tanti maneri diffirenti per piglià cura di i vostri pedi, pudete aduprà ricetti di a medicina tradiziunale, ùn hè micca precisamente micca borgia è i nostri tacchi saranu chjara è liscia. Curingu di i pedi: i tacchi brutti - avemu da amparà da sta pubblicazione. E seranu aiutati da cumpressi, bagnu, mascarini è altre prucessu chì deve esse fattu regularmente.
Cunduti ùn ponu esse chjamatu bè s'ellu a pelle nantu à i tacchi hè cracked, rough, yellow and rough. Una solu solu serà per contactà u salone di bellezza. Ci hè un travagliu di prufessiunale, è farà chì ogni parte di u nostru corpi beni prudutti è belli. Ma ùn tutti ùn hanu i mezzu è tempu per visità salone di bellezza.

Cumu fà i so sbattuli?

Cumu pudete fà i vostri tacchi groomeddi è lisciu in casa? Parechji donne tagliate a pelle scura è astruzza cù una razorella, ma questu ùn deve esse micca. Pudete cuntribuisce u stessu traumu è avete u risultatu oppostu, perchè dopu tagliatu a pelle, u prossime chjassi prunìu rapidamente, è più chè avemu cuttutu, u più grossu a pelle passa in i tacchi.

Per prevene l'annullamentu di a pelle nantu à i taccasi è di sopra a pelle, avete bisognu di bathu, sta prucedura serà u più efficace. A cumpusizioni di i bagnu si selezziunà indipindente, piglià in contu di i funziunamentu di a pelle: soap-soda, erbe, saline è cusì. Sceglite un bagnu simplice, per a preparazione di sta bassu, ci hè sempre l'ingredienti a manu. Questu hè un vetru di latti, un vetru di acqua savantissima è 3 cullizzioni di sali di table. Scupremu tuttu in un bacinu cù acqua calda, possu laspira per unu d'una ora o da 30 à 40 minuti. Doppu u bagnu, avemu lavatu l'uperazione di u capi, chì hè stata scunfitta, per questu avemu usatu pumice di grana fina o un pezzo cun una buccia dura. Scambià i zoni purificati cun un pede crema. Questa prucedura serà utile sè ricamoverle regularmente è sguassate gradualmenti a pelle rough.

Per rinuncià e so pede nantu à appaghjate è ghjucu, avete bisognu di una cullizzioni di l'oliu d'oliu, un saccu pezzu di plastica è calzu calzate. Per moisturizar e affrurà a pede di u pede, pudaremu oliu d'oliu, trasfurmate e so ghjambi cù u polietilene è mette sulchè. Fate cusì per a notte prima di vultà in dorma, perchè nunda ùn impedisce à u pede da amulante. In a matina, vi sorprendenu da a magia propietariu di l'oliu d'aliva. I vostri zuttati saranu blaves, suttili, calluses sughjetti, parechji prucessi è callosi spusarà.

Baths and masks for heels

Parechje rimedii per u cura di a peddi, pudete pruvà, sperimentate, sceglienu qualchissia, finu à truvà qualcosa di u vostru propiu chì i vostri pezzi ti piace più. Se feste mascaras faciales da frutte è ligumi, allura i restumi pò esse usatu per i tacchi, perchè avìanu bisognu di nutrazione di vitamina.

Mascara di zuccherina fresca, sè vo fate una volta per a simana - farà li tacchi cottoni cum'è petali di fiori. Zucchini giovani finamente chopped, putu nantu à una servireta di gaza è per 30 minuti applica à i tacchi. Allora l'arraggiamu cù l'acqua calda è u ciclu cù a crema nutritiva chì avemu usatu.

L'effettu è una mascara per i tacchi fatti di l'alberti, farà a pelle nantu à i tacchi di sita. Albitri freschi in un tazzu cun una furchetta, aghjunghje 2 tazze d'oliu d'oliva, stirpite 2 o 3 minuti, fate aghjustate nantu à caldu bellu. Pudemu un catuchju caleu nantu à i tacchi, a cogliu cù polietileniu è u bandage in cima è mette in calze. Guardemu sta mascara per 20 minuti, da pudemu lavà cun l'acqua fresca è aplicarle una crema nutritiva.

A pelle nantu à i tacchi sarà più amatu, si fate à l'applijì di notte cù un oliu di grassu crema o corn. Eppo culurisce i tacchi, mette una buttrega plastica sopra è vendita per a notte. In a matina dopu à un pianu spessu 20 minuti, spresioni rapidamenti u piuvali cù una petra foglia. Ripetemu questa prucedura parechje volte à settimana, a pelle nantu à i tacchi si sorprenderebbe sorpresa, sarà a listessa chì in a zitella.

Hà soru di trasfurmà a pelle di i tacchi di u bagnu cù u vinu biancu, hè fatta un ghjornu. Calenzana un vetru di vinu biancu in una pannelli finu à i bombe, si aghjunghje una culletta spremuta di calce fiore, foglie è coccianu durante parechji minuti. Allora aghjunghje a meztrava in un picculu basu, è quandu hè un pocu cool, fate i tacchi in questu 10 minuti. Dopu stu tempu, i tacchi si limpianu cù un pappu rotulu è di novu pusteru u vinu, è cusì fate diversi volte. Dopu u primu prucessu, puderete vede è sintite chì a pelle nantu à i tacchi saranu licurosi, bianchi è rosa.

Loose in legnu. Ci sò assai arbe medicinali chì pòbbenu cura di a pelle di e gambi. Disposi da elli sò una decocção da u turnu, chamomile, cornflower, peppermint, da tè verde. Per fà disperse di i cracke nantu à i tacchi, pudete aduperà stampiglii in calori, loci, i bagni in natura. Dopu u bagnu facemu un maschile di a pelle nantu à i tacchi cù una crema grassa.

I peri di a zitella deve avè un apparenza beddu è impeccable. À i tacchi sò furmati napoti, chì devenu esse isolatu da i ghjovani petite posbe. Pudete cuntene i so tacchi in casa. Fracchemu a pelle di i tacchi cun una pizza bianca o un sbagliu. Prima di quessa, calenzià i nostri pedi in acqua calda, cù l'aghjunzione di sapunze fluidu.

Quandu i pedi sò decocted, avemu bisognu à purificazione di i tacchi. In u prucessu, sentate a pelle cù e ricche di u amicu, per ùn avè rubricà i buchi. Se sente chì i vostri tacchi sò lisici, u procedimentu finisci. Pigliate i petti cun una drapalla è aplicarle una crema suavizante o crema nutritiva.

Per fà i calzola sulla è dua, pigliate l'oliu vegetale, friddu in u palme, è fate u salinu. Circular motions manipule i tacchi. Hè stata una machja chì pruspirarà e caghjuli mortos, è cù l'aiutu di l'oliu, ammuchjaranu a pelle.

Mask di gjassi, limu di zucchero è fècula di patata

Pigliate una cullizzioni di zucchero di limonu, 1/2 cullaretta di fècheru di patata è 1 focu. Spread the legs, aplica a mistura è aspittà d'aghjunte finu à a secca inserisci. Quandu si fate in una crosta, lavenna cù acqua cale, induparà una emulsione o crema freschezza.

A pelle nantu à i tacchi si sarà licurosu è lisciu, se dopu à u bagnu femu l'oliu d'oliva amantatu o pulp d'olivi. Li tacchi secchi è sò cupbi di cracchi da l'esposizione à u sole è l'acqua, quand'omu sunbathe è bagnau. Per pruteggiri stessi prima di abbandunà è di prima di l'acqua, prutegge i petti cù crema a crema.

A pedcina forti di u taccu trasfurmà currettamente, è i tacchi sò brutti, se facemu un cumpressu da e cipolle. Dopu un bagnu cù una solu solu sapine-soda o cù l'arbe, aghjunghje à i tacchi per una noite 1/2 una lumera bianca, scalded prima di acqua fogera. Ùn riffite per l'olfattu di compressione di cipolla, cercone a cipolla cun una pulita di plastica è vende bè cù i so tacchi è in ogni matina allora u lavà. Dopu lavatu, utilizate una pizomba è applica una crema nutritiva. Se manifesta pacienza, po esse dopu parechji procedimi, i tacchi saranu blati, è a pelle sarà allusingà.

Se avete chì a pelle di i tacchi sò raspberu, hà perditu l'elasticità, è i so capri più altchi sò cupbi di cracchi, avete bisognu di piglià azione immediata. Sì ùn sò micca accettati, i tacchi cissaranu ancu più u trattamentu seriu seranu necessariu.

In quessi casi, a lotioni da a radica di l'althea aiutarà. Pigliate 2 cullizzioni di l'arghjintinu, pour ½ temperatura di temperatura di l'acqua in pezzi bisognu, vicinu è postu in un bagnu di acqua. Calami per 30 minuti, staghje lentamente. Quandu u calchinu fruttu richezze à a temperatura di l'ambienti, aghjunghjeghja i servitù in gasu è applica à i taccasi durante 30 minuti. Ripetemu a lotione 2 volte un ghjornu finu à chì i tacchi sò addibuli.

Pudete purificà a pelle nantu à i taccasi cù un muvrunità di pede, fate questu una settimana. Sceglite un muvere da u tipu di coghju à i vostri zicchini. Appricamu l 'machina à a pumice ovalia o à u filu di uveddu ovatale pè grinding, è masajuleghja a pelle di i taccasi cù movimenti circunatechji puliti. A prucedura ùn deve più di 3 minuti, altri ùn pò micca ferite a pelle. Dopu questu trattamentu, adupramu una crema di oleazione o dulcura suave.

Apple

Pudemu di ridivà di i incisioni sbagliati in i tacchi in pocu ghjorni s'emu appiglianza una manna rigna da i tacchi. Natur nantu à una piccula recherche manciosa succosa, avemu a distribuzione purée d'apple à un pezzu di tessulu densu è applià à i tacchi, cumpressa u fendu.

Tomate

Per agisce cù fretti in i tacchi, fegate di u talellu cun un cuteddu di tomate fresco. In l'assenza di u pumadoru, avemu un zuccaratu fettuccatu.

U Cabbage

- Dopu à u bagnu caldu quandu aghju pututu una foglia di col fette nantu à i tacchi, o un foglia di foglia di colina. In a mattina ne scremà a col è l'oliu i peri cù una crema grassa.

- Dopu à u bagnu caldu quandu avemu spessatu i tacchi cun u melatu, da quì sopra i citadini cù una foglia di col è aghjustemu una cumpressa cun un vesu. A prucedura sarà ripetuta diversi volte.

Altey

Pigliate 2 cullenade di a razza althea machata, pour ½ litri di l'acqua à a temperatura di l'ambienti in i pezzi bisognu, frettu cun una tapa, stirate frecuentemente, è coglie un bagnu di l'acqua durante 30 minuti. Dopu fruttifinu à a temperatura di l'ambienti, scherzi in stu servitù d'accogliu di calzu è applica una meza ora à i tacchi. Questa procezione hè fatta duie volte à u ghjornu, in a mane dopu, in a sera, se a coghja di i tacchi si fece fragili è persa l'elasticità.

Tutti issai misure sò aiutà aiutà a so magica in i tacchi, facenu attraenti, rosa, brutturi è lisici. U curaghju in casa ùn hà micca pigliatu assai tempu, è a simplicità spiega i vostri pedi in u megghiu pianu. Avà sapemu chì cura di i vostri pedi, perchè avete un tufu beie. Ùn bisognu micca di piglià cura di i vostri sturnelli, pamperu regularmente cù mascaras e creme, pudete fà cun orgogliu sandali eleganti. È tutti l'omi seranu à i vostri pedi.