A donna sottu à a rota - chì ùn avè da teme di impidisce un auto

"Una donna à a rota hè cum'è un scimmia cun una granada" - sta espressione persunale era inventata, sicuru, da l'omi. Sò davanti à vanu! Sicondu statistiche imparziali, i rapprisentanti di u sessu hè assai più attente è più precisa davanti à a rota di l'omi. Forsi, perchè ùn sanu micca cunfidendu bè è teme di missing something. E questu questu nantu à l'apparizione di carichi cun più carezza. L'ultima, apparentimenti, in i donne in u sangue. U tema di u nostru articulu di l'oghje hè "Una donna à a rota - comu ùn temerà di impegnà".

Un caru per una donna ùn hè micca un lussu o un ughjettu sceltu per u culore di una fugliale, perchè l'omi ùn parlanu micca quì, ma un migliamentu di trasportu assicurativu necessariu. Ghjudicate per sè stessu: in a matina avete bisognu di avè u tempu di alimenta di a famiglia sana cù u colazione, di vestiti, senza scurdà di a cura di i vostri attire è di u make-up. Allora rapita à divorzarà i zitelli in kindergarten, i scole à u listessu tempu si manca à ùn esse tardi per u travagliu, chì, in regula, hè in altra parte di a cità. À a sera, a ruta repite in a direzione opposta. In u busu, chì penja per un bellu pezzu per ogni uperazione, assicuratevi di essiri tardi nant'à un locu, è hè sempri costru à pagà i taxisti sempre. Cusì hè stata - un caru per una donna muderna hè simplicemente precisa!

Tuttu chistu s'intende, ma micca tutti decide di andà da a scola di guida à u sediu di u driveru. E ancu quelli chì anu passatu, ùn mancunu immediatamenti per sente cunfidenza à a rota.

À timore, l'ochji sò grossi è in e donne, in particulare. Perchè so scantu di guidà un dirittu novu fattu di i diritti? Analite stu teme in più detail. Hè scary da esse solu cù a strada di prima per a prima volta. Believe à mè, micca solu! Omi in questa situazione, trova ancu tremu. Questa hè nunda più chì un instintu di autore-cunsirvazioni - un sensu naturali è ancu utile. Hè megliu sia prudente per l'oppressione, risicatu a vita.

Iè, u primu viaghju raramenti pruvucarà l'euforia, cum'è u secondu, è ancu à u terzu. A cunfidenza vene cun l'eserita, dà un pocu tempu. È ricurdate, i siclioti assicurendu chì i nostri pinsamenti sò materiale. Per quessa, ùn hè micca valutami, essendu in a cabina, cù un horroru per rapprisintà l'scena di u accidenti morti. Sempre mantene u to pede nantu à u brake perchè pò pudè fretu in ogni mumentu. Cumu si calmu è dà un sensu di cuntrollu di a situazione.

Tutti i ghjente sò diffirenti, qualchissia hà bisognu d'aghjurnà è lotta per un bellu pezzu, è qualchissia senterà u rota di guidà in e so mani, è u timbu desaparecerà da ellu stessu. Vale assai l'aiuta per adattà l'furmazione in una scola di guida è i cunniscenzi ricivuti da quì saranu più cusì chjucu di l'accurzamenti largu di u sposu chì face u maestru. U sposu in questu casu ùn hè micca a megghiu scelta. E se tu, Ddiu, pervece, scratch u so preziosu caru - ùn finisce micca solu a scienza, ma ancu u so moddu. Allura, perchè pigliassi? Dopu tuttu, ci sò instructori è furmazioni in furmazione speciali, da ellu pò esse sfughate micca e particulate polvi.

È ùn avete a paura chì a scola di guida accetta immediatamente à a lista di i studienti chì anu persa. Sicondu tutti i stessi statìstichi, a maiò parte di e donne anu studiatu in elli, perchè u livellu di cunniscenza tutte di tutti seranu apprussimamenti a stessa. A classi in sti istituzioni sò generalmente cumincianu à a sera, cusì hè megliu di truvà una scola vicinu à a casa.

Se a scola di guida è l'instructore sò in u passatu, è u scantu ùn hà micca sparatu - prima pruvate à piglià un viaghju u sposu o un altru parente, cunnettore. Allora vi sarà più calmatu è avete a chance di brillarze cun a cunniscenza ricivutu davanti à un parente in un qualchì ugguali ugguali.

Ma un ghjornu stessu duvete esse stettate cù u carbu unu nantu à unu. Ùn piacè. Pruvate di viaghjà in primu sulamente a rutes famosu. Vede u tempu, in i ghjorni di piaghja, hè megliu esse un passageru. Evite viaghju durante l'ora di punente, preferibuli prima di a matina, quandu e strade sò liberi. I so novi vi sò sviluppati gradualmenti. I zitelli ùn pruvate micca à piglià un viaghju, finu à chì si senti cusì cunfidendu à a rota.

Chistes annantu à e donne detrásu a rota hà fattu un rolu in a furmazione di stereoti. À male-automobilisti l'omi sò, per trattà cù duvolu, indulgently. Ma, felice, micca tutti. In a strada, ci hè ancu dispotiche vicinu à vena à u salvata. Ùn àbbia paura di dumandà si avete bisognu. Sempre tenite un kit di primi aiutizziu, un extinguisher, una corda è e strumenti per chì l'assistente di vuluntariu hà tuttu ciò chì hà bisognu à manu. Mantene bè cun vigilance, ùn abbia da esse di u statu di un novu. Cumu "Ùn sò micca un magu, Sò appena!" ". Inclusu Schumacher si truvò sutta dopu à a rota per a prima volta.

Chì avete più teme di l'auto-dame?

Certu, u lapurzu di carbuiu, soprattuttu s'ellu hè novu è caru. Assicuranza è alchimista di caravu anu aiutu per trattà questa alarma. Anu ancu puntuà u spessu di un accident possible. L'assurance, però, ùn sarà micca bellu, ma a pace di grigia vale.

Un'altra fobbia obsesiva hè di fallu a persona. U rimediu hè ancu da ellu: seguite seguitamente a strada, ùn anu distractatu da chjama, vede in i speculami. Ùn sò i viaghjetti cumpienu e règule di a strada - ponu spende nantu à a strada in ogni momentu. A cuncentrazione in a strada avarà da esse à evità parechje molti.

U timore di i signali pulitichi, prima di tuttu, d'autore dubbitu. Se ùn viole micca nunda, sapete a teorija bè, ma sempre tosa, vedene i zitici cù i stati strisciati, cercate a causa in ellu stessu. Probabilmente, si cunsiderete un impegnu impurtante, è attrae l'attinzioni di i stritti impiegati di u serviziu di trasportu stradale, perchè i nostri pinsamenti, com'è quì sopratuttu, sò materiale.

In tali casu, i psicologi cunsiglienu utilizanu affirmazioni pusitivi positivi - affirmazioni. Hè dispunibule d'utilizà in u rigalu presente. Positivu, postu, senza particulare negativu. Dunque hè micca, pudete dì: "Ùn aghju micca entra in un accidentu! Ùn serà micca fine ". À u mumentu di l'eccitamentu, hè megliu ripetiri: "Sò cumportatu bè cù situazione! Sò un bon driver! À mè a so turnata! "

È tuttu passa! Vogliu felice per voi! Comu pudete vede, hè ancu ignuratu chì deve bisognu à teme à a rota - una donna o un omu.