Designer Valentino Garavani è Valentino

Per parechji, a marca Valentino hè assuciatu cù un vistitu russu. Leggeri, vistimenti di rouges, è pratiche di u menù classice sò a carta di l'affari di sta marca. Lu lussu, anu eleganza sò tutti in una lettera V. A storia di a marca Valentino principia à l'anni cinquanta, quandu un ghjovanu designer chjamatu Valentino Garavani abra u so studiu in Italia è pruduce a prima cullizzioni.

À primu cosi ùn anu micca bè, perchè ùn era micca boni soldi è prima di u liberu di a prima cullizzioni di l'attellu, Valentinu hè vicinu à a falluta. A so prima cullettiva Hà amparatu à u cuncorsu in Florencia è fù avvezziatu da e persone influente. E cuminciaru a scrivere nantu à ellu, è i clienti cum'è ellu fece l'ordine. U primu cullezione chjamatu Gotha hà fattu meglia.

In u 1962, hà publicatu a so seconda coletta, chì diventò com'è u successu cum'è parlava di parlà cum'è di designer cun un futuru promettante. À pocu tempu, Valentinu apre a so casa di moda "Valentino" in Roma. Dopu un tempu, a famosa donna di l'èbbica era Jacqueline Kennedy, Audrey Hepburn, Elizabeth Taylor, Sophia Loren, Grace Kelly è altri. Doppu, attori più famosu di Hollywood cumprienu à sta lista di e donne.

In u primu 60 di Valentino hà iniziatu à aghjunghje a so cullezzione principali di leghjendari vistimenti roschi. Ogni annu liberò un vistitu tutale. Per prisentà u so vistiu vermili vicinu, invitò l'astri mundiale. Valentino hà cridutu chì u culore rossu hè adattatu per tutte e donne senza esvisione, u più impurtante hè di sceglie l'ombra persa. Una donna in un vistitu rosu hè sempre in u centru, perchè ci hè tantu in questu colore - l'amore è a passione è a morte.

In u 1967, Valentinu hà publicatu a so legenda "White Collection", chì era dedicatu à Jacqueline Kennedy. In tempu cù i culori variegati di altri disinfettori, a so retazione bianchina facia una sensazione verita in u mondu di a moda. Hè cunnisciutu chì Jacqueline hà urdinatu un vestutu di u casu per u maestru. In u risultatu, hà costitu per ella un vestitu corta u liceu biancu. Dopu, u disignu hè stata premiatu un premiu assai prestigiu in u mondu di a moda chì chjamava Neiman Marcos. In u cartulare di 10 anni hà sappiutu ottene rializazione di u mondu, hà cuminciatu à fà un cane di moda in Italia.

U tempu passava, è cù a liberazione di colti bellezza femina chì Valentino hà decisu di principià pruduce e cullezzione d'omi. Notable hè u fattu chì era questa marca di a moda chì, per a prima volta in u mondu, principia per prudutti di colture di custerite di vestiti di l'omi.

In 1978 a Casa di Moda "Valentino" libera u so perfume (prima di quellu tempu, famosi casi di moda ùn praticà a pruduzione di u so perfume). Dopu sta marca principia à pruduce a sacchetti è l'accessori. Dopu un pocu tempu, a luce hè stata vistata da i vende di Valentino (cù a cumpagnia di u gruppu settore), hè stata liberata una coletta di vetchera cunvalidatu Valentino Timeless.

In u 1990, u famusu Garavani aperta a so propiu Academia di Moda in Roma, in a speranza chì u tempu, i legends di moda avanti seranu da e so pareti. In u 2008, Valentottinu hà riposu à ritruvà solu di u mondu di a moda. Vindia a so casa di moda in u parcursu d'investimentu privatu in inglese Permira. L'italianu hà urdinatu un ultimu ultime show in u Museu Rodin.

Nuvelli disinfettori di a marca, anchi si aderiscenu à u generale stile di Valentino, anu sempre in i so cullezzione, sò vestiti disinfestati per i ghjovani (queste stragneri sò fattu di pocu fattivu per i materiali di a marca). Malgradu tutti, i cullezzione prisente di sta famosa marca anu priservatu l'estetica è l'eleganza di u grandi designer.

A vita persunale

A vita persunale, u famosu disignu amparatu quandu puderia, solu parechji familiari è sapianu di i so hobbies. Dopu qualchì tempu hà avutu una relazione cù l'attore italiana Marila Tolo. Hè cunnisciutu chì Valentinu hà avutu grande amore per sta donna, perchè anu cunfissatu chì li piace à i zitelli. Hà avè amassi è mistress. Avà u grande designer si trova cù Giancarlo Jammatti. Si ncontru cu Giancarlo in 1960 in Roma, dopu hà fattu u so cumpagnu di cummerciale. Hè u talentu impusivativu di Jamatti chì hà influenzatu assai u successu di u valore Valentino chì hà avà ancu esse cunnisciutu.

Valentino hà piazzatu l'arti è cù u so sposu chì racòglienu i pittura è altre articulu di l'arti. Tutti l'arti di l'arti sò guardatu in e so case in casi diversi casi. Garavani hè cunnisciutu ancu per u so amori di i casi di lussu.

Valentino hè ancu un filantropu ben cunnisciutu, financia i fondi di i zitelli. In u so patrimoniu francese in 2011, hè statu creatu un postu caritatevule, u soldi da quale hè stata donata à i bisogni di i zitelli cun u sviluppu disruptatu.

In u prisenti, u statu imperittu Imperatore Valentino Garavani guida una vita tranquilla è pacífica, di u tempu à u tempu chì prisenta à i manifesti suciali.