I so unghji sò rutti: chì fà?

Ogni donna voli di visità perfetta, perchè ella sempre prova di vede. Ma per i caratteristiche di u corpu, certi volte ùn pò micca purtà u nostru corpu à l'ideal. Per esempiu, questu hè assai parte di u unghje. Quandu e so unghie chjude, ùn pare cusì bè. Parechji duminii anu vargogna e crede constantemente: e so pezzi ghjustu, chì fà per rinfurzà a carta di u unghje per turnà e mani in i perfetti?

Cause de stratificazione

Per capisce ciò chì facenu, se i culu anu rivolutu, prima avete bisognu di sapè chì u factor daveru l'estratificazione di a chjuda. Unghie hè stallatu per u frequente freti di detergente o umidità. Inoltre, si i ligne anu riditatu, puderanu mancassi mancenu i minerali necessarii è elementi traccia. Per annunzià u so cantu in u corpu, cunsigliate per aduprà diferents creme è olii. Unghjunghjini o unghie altri scumpressate da a scatessa bundesiale di un calciu, postu chì tutte e un liggeru hè ancu un tipu di tessili ostale. È se ùn ci hè micca caldu calatu, allura u nostru pilu di u lignu soffre di a distruzioni. Per migliurà a cundizione di unghji, vi tenite bè un cursu di vitamini "Calcium with vitamin D".

Meica di rinfurzà

Ma si ùn voi micca vulete piglià pidani, ci sò assai prudutti tradiziunali chì anu pulitificà à a cundizione di i vostri unti. Per esempiu, siddu, cumu l'anu dettu, ùn avete micca boni calcio, poi bisognu di coletta, lavatu è secredu l'ochju. Dopu chì fate quì, duverevule, ma micca troppu finamente è ditene à u fornu durante deci minuti. Quandu u tempu spediu passa, avete bisognu à rubu l'intarsu in poveru è di plegà à un vandale chì fermu ferma. U pùvulu d'ovu vi si deve guardatu in un locu scuru è frescu. A manera di usu di sta midicina hè a seguita: piglià una cucurrucina à un ghjornu da dui simani.

Sì i vostri unti sò sbucchiati da a siccità, è ùn sia micca sicuru d'utilizà i seguenti mezzi. Prima, avete bisognu à nutriscia i vostri unghie cù l'oliu, postu chì l'oliu hè necessariu per ogni donna chì vole esse perfetta. Pìglia un pocu oliu è u frettu in a cuticule cù u to pulenda chjuche è movimenti circolari. Dopu quì, utilizendu un bastonu d'arriccellu, avemu cambiatu a cuticule, chì permettenu à a vostra unghje di respira. Hè nutate chì hè a zona chì hè sottu a cuticule chì hè respunsabule di nutrizà u fille. Hè assai utile è piacevule pè e mani è unghji l'oliu d'aliva. Di sicuru, hè più caru ca l'altri tipi d'olii, ma l'effettu di questu ùn pò micca esse paragunatu cù qualsiasi altru. U fattu hè chì in questu oliu ci sò assai vitamini, chì portanu sustegueri utili in u unghje. Cusì, pruvate almenu una volta o dui volte a simana per frarà e vostre mani cù l'oliu d'oliva, è poi pone nantu guanti di cuttuni è lasciate a notte.

The Right Food

Per fà u so unghie per avè, ùn avete micca solu per nutriscenu bè, ma ancu per manghjà in modu bè. Per quessa, se osservate un prublemu cù i vostri unghji, digià sempre manghjà cusì pruduttu, amanduli, date, fichi, è dinò l'alimentu chì cuntene oli vegetale, per esempiu, semi. Ancu utili serà zucchinu di zucca, buryaks e oranges. Pudete ancu fà metà a gelatina medica à cinque grammi per ghjornu. Assicuratevi fà e bagni cù a salata di mare quattru volte à settimana. Per prutezzione di i vostri unti, assicuratevi di utilizà un procedimentu cum'è "segillerà". Per fà questu, hè bisognu di applicà à i so unghje strisci di droghe chì cuntenenu elementi tracci è vitamini.

Sta prucedura vene fatta in tutti i salotti di bellezza. Dopu a realizazione di sta prucedimentu è di moltu, a crema hè struciata in i ungi, in quantu l'oliu, chì facenu i pedi brillanti.

E à a fine sempre parechje parechji ricetti folkiati. Pudete fà compressione da una solu solu: settanta grammi d'acqua, cinque grammi d'aluma è vintimila gramma di glicerina. Sì i vostri unghie chjappi, fate sempre smears e mani davanti à lettu cù qualsiasi crema nurtanti.