Ropa di donna in Fur

In u nostru articulu "U Top Women's Fur Clothing" si prisenta solu una preziosa infurmazione chì vi aiutà aiutà, caru di e donne, per ottene u successu in a lotta per a bellezza è a salute. Unu di l'attitudini cchiù codici di e donne hè a caricia di furia. Ùn hè micca maravigghiusu chì u viscuvatu di u viscuzzu addiventà u sughjettu principali di u vestitori di donna, un simbolo di lu lussu è conserva u so status per parechji decennii.

Ma micca solu un capo di pelle ponu fà u vostru armègliu còmico è eleganti. Ci hè una massa di l'accessori per pilambattu di a moda, chì sò particulari in relazione in a tempesta d'oghje è invernu 2010-2011. Allora, in u podu torna orgugliosi in marchja furia. Ma, per fassi invintà i prudutti di u prezzu, ùn hè micca necessariu di vacià a purse di u so maritu. Per priservà l'imagine di moda, avà hè abbastanza à portà unu di l'accessori di pilone: ​​boa, capelli, fascia, embrague o solu decoru di fur.

Drape

A parola "pelerine" veni da u Peleri francese - un peregrinu o un peregrinu. A principale principale di u capu di furia moderna, in cuntrastu à u robba, hè l'inlustu di a figura per i so elementi di u cutte è l'attrezzaturi di fasciamentu (fasteners, broche, ribbuli).

Bolero

Questu hè u nome di un caprettu cortu cù e senza maniche, hè vinutu da u palazzu di u mondu naziunale spagnolu è ùn hà micca perditatu a so pertinenza à questu ghjornu. È in u bolero mudele modernu, i manichi sò intercepte da stringe à u nivellu di u colpo o di a manu, è nantu à e spalle, hè tentatu à apre. U bolero mudernu hè ligatu à u frontale cù cilesti o si fala nantu à i buttuni, broche, anchi.

Chjera

Couturier offre duie tendenzi di a moda in u disignu di u vestitu. U primu hè una cammisa senza cammisa in paese, chì era "coarse" intencionadamente. Un corpu fugliale, un cintura di cuirata larga sorprendentemente sustene a feminità è a difesa di u so pussessore. Secunna - un capigliu charming "sottu i linchi." A vanda di Lynx hè vera u so pesu in oru è si usa principarmenti per a decorazione. A versione economica di a cammisa "trottu" senza mancu hè una ragiuni arctic tufé.

Pussellu di culori di moda di donna

I so designatori ùn ignurianu altre accessori pè pilone. À a Paris Fashion Week, tali famosi di moda di Louis Vuitton, Roberto Cavalli, presentonu à u publicu modi imprevidente di aplicà a fur in ropa. Fur armottini, o sbracini, si vittianu à tutti cun una novità originale, chì face un novu novu novu in e cose familiale. In u vicinatu cun elli, ancu u vestitu strettu di costumanu stà lucenti è riccu. U muffu dà un toccu specialu à a figura femina. L'acoplazioni moderni sò spessu fabbricati cum'è sacchetti sacchetti, chì a faciu assai pratichi di usà. Unte volte torna à a moda. Prada hà prisintatu u mondu cù mudelli novi, u puntu di i quali hè in u pelle ... u punteddu. Una altra novità di a moda 2011 hè calzature cù una cima fora di furia longa. Casa Chanel hè stata cun un zapatu per ste calzari in a forma di icicles trasparenti.

U faldesi fatti di furiani vincenu u podju sanu solu sta stagione. A bellezza sbuttata pò esse mischjata cù una coletta di fur è senza ella - cù una brusa o un quatcher. Per supermodeli Chanel offre ancu u pantalone di pelle, in quale pudete cunvalidà à l'Antartida. I sacchetti di l'annu pricidenti cuntenenu sanu solu com'è una decorazione, è in 2011 diventerà a materia prima. Fur hè assuciatu bè cù a pelle è tessuti di diversi texturizati, in più, una bagnu bona da pudere sustenevule a ghjente di cane, in particulare da chì l'"cumpagnu fugliunoso" sarà surprisingly compliant. Un chjave, fatta, per esempiu, da una cola viscosa, vi prutrarà bè bùbbitu à un saccu o un telèfon celu. U Brou fattu di pelle servitori cum'è un accoltu excellentu o cumprende u rolu d'un accessore indipendenti. E fur Broche sunnu diverse in forma è furmazione di fur: sò fatti in a forma di fiori o di qualsna forma di fantasia. Se crede chì i previsioni di i prezzi di u tempu, l'invernu di u 2011 serà fieru. Tuttavia, "a forza di a fretura ùn hè micca teme" s'ellu avete fur in u vostru utopia!