Direzione di moda per a giacca di donna

Dopu i pantaloni, a chaise hè l'ughjettu più bravutu di u vestitori di a donna. A so popularità pò esse spiegata da l'età di età di u sessu di dèttu per sente più confiante. Ricorsu, a direzzione di a moda per u giacca di donna hè particularmente notevili.

Avà hè difficiulmente imaginate una donna chì u so vestitariu ùn hè micca rimbursatu cù una chaise. Pò esse un solu solu in a forma di vestitu cù trousers o solu una falda cù una chjuccula di u listessu colore è tela. Ma pò esse una cosa assulutamente indipendenti, chì pò esse facilmente assuciata cù l'altri elementi di u vestitori. A ghjucata hè appruvata oghje in l'uffiziu, è in un feste di moda.

Storia di una corpi femminile

Arcuni stòrici di a moda credi chì u nome dà u nome di l'omu Jacques, chì era particularmente cumunu trà i paisani chì anu piace à vende cavalli curti. Sicondu l'altri era di una famiglia di età tardu, chì era chjamata jaquette. Allora a chaise ùn pareva pocu cum'è una chjave di u mantellu mudernu, a so forma era più simili à mudelli femminili: manichi enormi, faldata è cuddinu, righjunghjendu à i gattivi. À u tempu, un vistitu-tailleur appareva in u vestitori di a donna, u prototipu di u vestitu cummerciale prisenti. U primu hà costatu un sasariu inglese per a Principessa di Gales, a donna di u futuru Re d'Ingliterra Edward VII, vicinu à a fini di u XIX seculu. U patruni copiò un vestitu d'omu, eppo ellu hà trasfirmatu a so forma à u vestitu di a donna, ellu hà divisu in una doppia falda è un corsage. U coru hè statu eventualmente destinatu à diventà un ghjocu, hè stata postu nantu à u colpu è a brusa. Sensibilizà a comodità di una cosa chì pò esse disprezzatu tuttu u ghjornu da a matina a notte è cambiassi solu camicerati cù cu collarini strisciati o bluschi eleganti decorate cù cordone, e donne chì ghjè di qualcosa ùn hà micca vulutu dà. Ci era una nova direzzione di a moda - à a chaqueta di donna.

Da u seculu à u sèculu, a chaise fù trasfurmata, diventendu quarchi cosa larga, issa strettamente fitosa, ma invariabilmente esse fiducia à e tradizione di l'omu, finu à u principiu di u XX sèculu - u tempu d'individui emancipati cun un haircut curtu, chì era a gravità di a faccia. Oghje ghjornu hè difficiule di ricanuscià in mudelli antiquarii. Moda - a massa, u schema di culori - quasi tutte l'ombra. Aghju da esse diretta da u più in a dumanda sta staghjoni.

Tipi di capelli di donna

Cardigan - assai longu è dirittu, senza collar è lapel. A menudo, cardigans pò esse sbagliati, sottu un pusu o sottu un cinturione.

L'arme prisuttu torna à a triscia anglaise - "robba per a trinchera", questu hè u sopra. Ma ancu "quand'elli alluntaninu à u citadinu", fossa si parechje persone sughjendu cuntinuà nantu à e sti ligami di a furmazione militante: sacchetti è spine, un collarlu turnatu, costigliuni unificati, una coquette per sopra à volta è un valore flirtezzu asimmetricu in un lignu, un cinturione, tiratu in un loop, capuzuni in manichi . True, mudelli moderni chì sò un pocu scuritu ùn deve micca bisognu di un pezzu sanu di parte, salvu una cundizione: l'arme prisuttu sempre avè una siluette aghjettivu.

Ungherese - altre ciuciera, presa prestu da l'armata. Hè imbuffulatu cù un guadellu è u bracciale decorative, cum'è accettate in l'uniforme di dragoon. A moda di sta primavera, e capelli militari ùn sò micca grey-marroni-verdi, ma blu, rozi, cù buttigli d'oru è ecululettes cù fringes.

Jacket-Chanel hà introduttu in a moda di u seculu passatu u famu Coco. Pigliò prestu vistimenti di l'omi è li fece l'elementi più eleganti di a moda di a donna, facendu pruduttivi, tessuti braccialati femminili. Chanel cuntrastu i linii rossi è un cattivu limitatu di un vestitu tweed in fiancu grandi, vestiti complexi. Jacket-shanel - senza un cùaddu, cù un tagliu nantu à a gola è manichi - è oghje ghjucà veru fugliale cumpleti cù una faglia

Spencer - una chjuccula larga cù e manichi chì cuprìanu e so mani. Ci hè chjamatu after Lord Spencer, chì hè reverendu cum'è l'autore. Hè vistimenti un spencer in u XVIIII-seculu XIX. Avà poveramenti vede in l'armari di un cabale. Ma e donne era in amore. Classici sò assai curtu, à a cintura, com'è regula, chjassi di u lume.

Mandarini s'assumiglia robe tradiziunali chinesa è japonaise. Questa chaqueta hè una siluetta diretta cù manichi aperti, cun un grande stand o senza collarè à tuttu. A ciutera cù i buttuni è e perni hè asimmetrica, u pianu righjatu da a cima di punta hè cutucatu in azzaru. Ciò fermu grande cù un mini-vestitu. Mandolinu hè un second nome: cuffitu - "quilt". Hè struvatu di tessuti di sita fina in un sintepon. Hè cresce chì u mandolinu introducesu u ghjochi ghjochi di moda Kenzo è Yamomoto à a moda europea. U spettaculu esoticu è Yves Saint Laurent, chì ùn abbandunà micca u mandarin senza attinzioni in i so ultimi cullezzione, s'innamora.

A chjappie hè ancu presa per e Europeani da u vestidore orientale. Abbigliamento longu cù un colpu è un corpu mortu s'assumiglia i vestiti di Jawaharlal Nehru, u capimachero indianu di u seculu passatu. Oghje questa chaqueta hè fatta di brocade matte o jacquard. Pò esse dispunibule cù un tissutu spanu. A siluetta hè femminile, a cintina hè sottolineata, è i tessili sò thin è brillanti.

L'abbundanza di mudelli pò vergogna. Chì unu per ellu per voi? E donne incù un uniforme fateurà una cardigan elegante. Ellu livarà à i malati chjappi. Una cintura finta sughjate nantu à a trench coat è a chaise du costume inglesi. Se tenete pierlie longu, fate cura à u spencer.

Trends this year

Per l'abitanti di u cinturione cintrali sta primavera hè ghjuntu in maiu, perchè duvemu calà a chjappi incù chaise longues. In l'attuali nordu di a moda per a giacca donna, a tendenza di l'ultimi anni di mantene a demucrazia si mantene. Sti diffirenti stili ponnu èssiri mischiunii in i cumminzioni cchiù incredibuli. Ùn avete micca più di i costumi stretchinu, strettu è classicu di e bè in u kit - sò stati purtati per "schiettu". Per esempiu, hè perfettamente permissibile, dopu à cuddà una striscia di striscia di u pelle à u collu di una ghiaccia, per combina cù pantaloni strette, pantaloncini o ancu i capricci.

U gustativu hè u biancu. Dopu d'ellu si segue un restituitu marronu, grisgiu neutru, beige, nìvuru. A lonxitude di e chjappi hè sottu à u mezu di a cella. Silhouette - fortu stimulatu, di novu rinfuzzate a feminità.

L'edizioni Britannica Telegrafo hà fattu una lista di sette cose tematichi chì ogni fashionista hà bisognu di avè. Prima di tuttu, hè una chjucu d'una stila militante s'assumiglia una tunica è un uniformu hussar. Sicondu i connettori di a moda Parigi, a donna in questa chaise hè stata cunfidosa è prutetta, ma à u listessu tempu assai femminile è aggressivu-sessuale.

In lu mondu catwalks

Disconzidenti europei cunsiglienu per rinfrescenu l'armarii cù cardigans. Sò sempri bè cù una spiaggia di libellule cù u ghjuvellu largu. Pudete aduprà cardigan di un omu, strapping it with a strap à la Prada. U vestitu cù una cintura disprezzata hè assuciata perfetta cun una cardigan di tweed.

Abbigliaturie cù stampi geomtrici, secondu a Karl Lagerfeld, devenu esse supplitatu cù jeans bracciate o pantaloni neri, o ancu faldidi chì sò pocu sopra à u ghjinochju. U decoru principali di lapel di capelli, secondu l'ultima tendenza di a moda, hè una scatteratura di fiori negra, grisa è bianca, cusì amata da u caratteru principale di "Sex in the City". In a famiglia di primavera è di estiu Christian Lacroix - mudelli chì si sò stati cambiati da i ghjuvelli di l'omi: u ghjuvatu tweed anu è i sputichi sportivi di schjetta baggy. È Marc Jacobs presenta ghjerni cun un patronu geunitariu di colore chjare in u stilu di i 60.

Valentino hà cambiatu à mutivi chinesi. E capelli bianchi è rosa cù spagheli è e collarini in l'"stilu Mao" sò assuciatu perfezzione cù bracciu à u ghjinochju, faldi di sita trimati à u liceu cù un cordone cuntrastante, o faldes in un plegu.