Romanu cultivatu in una stanza

In tempi tempi, u rosemary hè cultivatu in quasi ogni locu, è oghje ùn sò micca sempre truvatu in i catalogi di ancu i più grossi vignaghjoli in l'esteru. Questu hè dovutu à u fattu chì u rosemary ùn hè micca faciuli fà cresce in casa. U cuntenutu bellu in questa pianta hè spartu cù u disegnu è degenerazione di u rosariu. In un ambiente ambientale, l'unica specie hè cultivatu Rosemary officinalis, o Rosemary fragrant (Latin Rosmarinus officinalis L).

Rosemary pudete cultivà in l'ambienti interni è in u giardinu di l'invernu. Hè ricumandemu à cumincià cù una pianta già maturita, acquista in un bonu giardinu. Ricurdativi chì u rosemary necessite un pezzu per crecerà, ma hè megliu pagà un pocu più caru per un romarin adultu, più di un petit cantu.

Rosemary hè photofiloso è termofílico, hè unpretentiu quannu si cultivava, si sviluppeghja in i buchji, in balconi. In a stanza, hè cultivatu à a finestra, perchè per u so crescita normale, una bona lumineria hè necessariu. A strada, sta tipu di pianta hè un bonu bonnetru, assai decoru, ben furmatu, tollerà a temperatura moderata à -12 ° C. In u periodu cálido di l'annu, in a primavera è l'estiu, sò picculi foglie biole è bluidi in i peccati di foglie picchi.

A tarra di rosemary devi sughjettu trattatu privatu. Avete bisognu di regula cù un fertilizante minerale pocu è spresse à spuglià e foglie.

Rosemariu premetta u calore è a luce, ma ùn pò micca tollerà cambiammu di temperatura siveresa.

Composizione di u soli

Rosemary ùn hè micca riguardu à u sustrato, u crescenu a calma seca. Ne hè bisognu di terra permeable da acqua cun aeraziunale nurmale, cun una retazione neutrali o pocu alkaline. Pudete crescenu nantu à i taglioli rossi è sicchi. Hè ricumandatu per aghjunghje una sorra o torba per rinforza di u calculu di 1/3 di u voluminu.

D 'acqua

Rosemary hè solu bisognu di sustrattu. Un corpu seccu di a terra o, inversamente, l'acqua stagnata hà purtatu inevitabbilità à a morte di a pianta.

À i ghjorni calda, soprattuttu se a pianta è si trova in u sole apertu, averebbe esse abbastanza abbundante, postu chì, cù una mancanza d'umidità, i foglie di u rosemary cumincianu à giallu. Invece di u regnu eccessivu hè ancu affullatu di falla.

Rosemary hà un sistema radicali putenti, assai sviluppatu. Grazie à questu, u rosemary hè resistente à a sequenza, ma hè bisognu di regula regula. Questa pianta pò sustene u siccatu di u tarrenu, ma quandu u crescente in vintu, u regnu frequenti hè necessariu. Rosemariu preferisce a humidità moderata. Siccomu a pianta piace u siccatu, e cotti terracotta ti piace à ellu. Verificate periurnà per vede se u rosemary hè asciucatu è furnite durante u calore.

In u invernu, avete da acqua di u rosemary regularmente, ma moderatu. A pianta ùn pò micca tollerà surplus umidità in l'invernu, ma u stabilimentu di a terra ùn pò micca esse tollerata. Da u poviru riescutu, cagiunati cù scatuli, sò rispunsevuli di l'assimilation d'acqua. In a primavera, i temperaturi più crescritti anu aumentate l'acimentu, chì stimulà u crescenu di rosemary. Cù l'humitate eccessiva, a pianta hè difficiuli di trattà, perchè mòri. Ancu in l'invierna à +5 C, a terra si deve adupirà.

Alloghji

Per u verdu di estiu hè megliu trasplantà un rosmaru à un assulanatu, ma salvu da i venti nantu à u giardinu. Inverndu a pianta deve esse in casa, per esempiu, in cuntenituri, in quale hè facilitu trasfirma à una sala tutela.

In l'absentranze di un giardinu, pudete piglià u rosemary à u balconu, chì u permettenu di piglià pezzu di sira. A pianta pò esse cacciata quandu l'amuzione di u fretu passa, altri u cunsigliu di u oliu essenziale in u rosemary diminuinu.

Rosemary hè esigatu di a luci. Ci hè una reguli di regulità chì u più chjucu per ellu, u più spumante u fogli. Hè per quessa pruvate à pusà nantu à i balconi è u ventu miridiunali.

In a stanza, u rosemary hè statu introduttu in quandu a temperatura hè cuminciata à tende à 0 ° C. In u vaghjimu, l'invernu, a primavera, a pianta deve esse situata in u postu più frescu, ma sempre nantu à una finestra luminosa.

Rosemary hè precisu un invernu friddu per a laterazione. Hè revelatu chì in l'invernu, in a più bassa è in a temperatura di u quandu u rosemary cresce, a so fiore hè più abbundante.