Dognu chì vi pò esse di prezzu è interessante


In i ghjorni di primavera, hè maravigghiusu per andà in un viaghju, ancu à una chjuca. E ancu s'elli vacanze per esse ùn sò micca più, pudete sempre darà uni pochi vacanze compensatori è và à u mare, u sole, praticanti fiuriti, per respira in l'aire caliente è fate un prugettu à a vigilia di l'estiu. Induve hè pussibile un restu arrughju è interessante? Questu hè ... Ùn hè più faciule ...

Creta

Creta hè megliu di stallà in un paiseddu chjuca cum'è Chania o Rethymnon: u zuccaru di aranciu frescu nantu à a marina, strade rattiche di a cità vechja, veneciate fortifiche, cume di e chjese è l'antenne di a moschea. In a tarda - nantu à u mare, dopu à a cena - in i butthetti di a cità vechja per elettu ghjundevule di ghjuveddu di l'argilla, è à a sera - per pruvà fish in unu di i restaurants o club di ballu.

Creta ùn avete abbandunata in una settimana. Per vede a cità, hè pussibule di trasportu cù trasportu publicu - autobus còmode, cù l'arruvinamentu, fate nantu à scelta è sò prezzu, l'unica diffiultà - dopu à 23:00 ùn andarete micca in nudda parte. Hè un pocu più còmicu di rentà un caru è impidisce l'isula tutta: da a marina di Lunga Wai cù l'arbureti di banana à u palazzu di Conios cù u labirintu di u Minotauru o a caverna chì, sicondu a legenda, Rhea hà dettu secremente u forte Zeus da Kronos.

L'unicu viaghju chì hè megliu cuncessu cù a scursione hè in u più bellu fiume di a Samària, 40 km di Chania. A so longa hè 18 chilometri, è deve passate, è ghjè 7-8 ori di viaghju. L'espansione vale a pena: in certi locali, l'altitudine di e pèndite murale alcuna 600 metri, è u passaghju torna stretta à 3 metri. È à a fine di a strada, andate à a spiaghja di u mari Liviu, à e piani cù sana negra è bagnachja finu à chì sò cullati da a barca.

Stoccolma

A prima volta hè bisognu à vede sta cità da u mare. Vela in una grandi, cum'è una casa, un battellu di Helsinki. I finlandesi chjamemu un "cruise" - ùn passate dui nuttati nantu à u ferries, è un ghjornu in a cità, è cose à u listessu cù un bigliettu di viaghju à un avianu. Hè megliu fughjà prima, in a matina u battellu si stende à u golfu strettu, u ponte hè accumulatu da u santi mare, è nantu à i rothi neri apparunu i primi casi, villi, fande, da un pocu più tardu, a torre di a torre di a Kakhnas TV.

In Stoccolma, ci vole à passe per e strade (i più anguli di elli pudete alcuni cù e mani da una parete à l'altru), megliu in a matina, finu à l'innumerà parechji turisti, scorri à i vernici Viking in ricordi. Per drentu u caciu in u picculu quadratu di Stortorget, per truvà l'sculture di un zitellu in u tribunale di a cresia finlandese (in u inviu, i ministri di cura furnisce un caprettu di u luguru) è, finalmente, si allora à u palazzu riali. À meziornu, ci hè un cambiamentu di guardianu cù musica è marchja. Ùn avete micca u zazevatsya è avè u tempu per i 14.00 per l'ultima vira di l'aglesi, in u Hallu Blu, chì annu annantu u 10 di dicembre, aghjunta u Premiu Nobel.

Sì avete cù i zitelli, dopu a seconda mità di u ghjornu dedica à l'Isula bestia (Djurgarden), induve quandu sò stati motivi di caccia reale. In ogni momentu, micca abbastanza, sceglie un piacè di divertimentu, o Skansen, un locu induve l'edifici di lignu sò riuniti da tutta a Svezia. O vogliu à u museu di u vaso sunate Vasa - questu hè una veru nave chì hà cullucata 300 anni fà, prima di abbandunà u portu. Ntô XX sèculu hè stata scuperta, purtata à purtata à un muvimentu speziale, sgagiatu è hà fattu un grande museu di sette stile.

Armenia

Bonu alberghi di Yerevan sò carizzi, perchè s'ellu ci hè una oppurtunità, hè megliu per cumprà un appartamentu nantu à a cunsigliu di Armeniani familiari. Ùn deveru micca esse chjarificatu a situazione cù e cisterna d'acqua è calduri autonomi - cù l'acqua in Armenia.

Assicuratevi di andà à e muntagne: per vede cumu una isula di chjesa eleganti hè visualizzata nantu à u sfondate di muntagni verdi, hè un piacè spiciale, in particulare chì u majestu Ararat servi cum'è un telone.

Si andà in Oriente da Yerevan, a strada conduce à a grandi canyella di u fiumu Garni, in u paese omonimente, induve si trova u tempiu anticu restaurada. Un pocu più avanzatu, in u vicinu Geghard, induve a strada finisci, ci hè un monasteru funziunanti funziunanti di u 13u seculu. À u primu pari chì hè una cresia típica armenia è parò à a roccia stessu, ma ùn si fa senza sorpresa - in e caves rocca sò cavallati, alcuni cun altari, un pocu senza, in una di elle un fluxu di primavera è da l'altre puderà capisce è vede u celu U celu armenianu per un burcu in u tettu. In a strada di casa, cumprà nantu à u duminiu autostruvu lucale di castagne, raspberries, albercelli è altri frutti fragulati.

Da u prugramma obligatoriu in Yerevan: stanu à i collages per-Janov in u museu lucali, fassi acquicchiate in vapuri alcoholiques à a fabrica d'acquavita Ararat, andendu à u mercatu, cumprate tutte parechji frutti cunfitti, vodka tutuska locali, è ancu basturma è sudzhuk. È à a sera, si sò cun amichi à a barbecue in Proshiyana Street.

Kyiv

Notturmata à u trenu, cumpagnu di dulce cù l'usi u cumircianti ucraini, è si trovi in ​​a cità fantastica di primavera chì vedi a so attrazione più impurtante - biancu è rosa candele di castagne nantu à Khreshchatyk. Fate cura in avanione nantu à a sughjornu. Siccome chì l'ochju à Kiev sò o mali o caru, a megliu opzione hè di rentà un appartamentu. Pò esse un immensu "pezzu kopeck" cù altri ceilings, à cinque minuti passendu da u Golden Gate o un studiu mudernu cusimatu vicinu à u mercatu di Bessariu, ma à u prezzu di 60 à 100 dòttari per notte, certamenti vi ghjustu in u centru.

Arricchate à manghjà assai - in Kiev, ancu in l'istituzione più caru, cum'è restaurants chaine "Puzata Hut" fed incredibly nutritiva è diliziosa. Pruvate tene un borscht cun prima pampushkami, u megliu in u mondu syrniki, uni pochi varietà varenyk, una patata cù cracklings, è gorilka, sicuru.

I rotuli turistici oghji pò esse diversificatu è interessanti interessanti per rilassate. Collapse from Khreshchatyk à Lipki distrittu: vulsuta, ammirazione di i mansioni pre-rivoluzionari, truvate una "casa cù chimera" è passanu a meza ora a circà à u zoologique sculptural in a facciata di questa casa nantu à u Bankovskaya Street. Doppu di respira à i parchi nantu à u Dnieper, vai per u fiumu è incursioni fiumu trammi à u Lavra Kiev-Pechersk è u ritornu. Bargain per qualchi entretu entretu ind'u uccidintali di Andrew è pruvate à l'excitazione cummirciali ùn eseguite micca per fallu per una sana interessanti à u museu Bulgakov.

Budapest

Questa cità bella sia nantu à e parole termali. Ci sò tanti di quelli chì vi puderanu di l'imbastitura à l'acqua in parechji vacanze è micca di novu. True, l'omi è e donne anu bisognu di fà rutevuli indipindenti: in a maiò parte di i casi in i bagnu ci sò ghjente e femine. Sta regula ùn hè micca applicà solu à i locu turisticu più famosu, chì, felice, sò assai belli. Questu hè un grande complexe di Széchenyi (trè ponippuli aperti è una docena fugliale, una sala turca turca, una sauna è un ridículu labirintu cù un corpu rapidu) in u park di a cità, ghjustu da a piazza di Erode è famosa per a so piscina cù e colonnes di a casa di casa Gellért à u listessu hotel.

À Essa in Budapest, ci vole sparta à u Buda Hill, scoglià longu u Bastionu di i pescadori, admira li làrici sculputi di a chiesa di San Mattias è fighjenu à u panorama di Pest à l'altra parte di Danubiu. E vede ancu in u museu di mazzulanu è, sicuru, pruvate u famusu Tokay.

U ghjornu dopu cumincià cun caminu à Andrassy Avenue - a strada principali di a cità. A lunch à Bagolivar cù boni cungiatti vergini cum'è u fiocciu d'oca è u goulash, è pè a dessert pudete tastate u furmagliu casgiu, chì hè fatta quì nantu à u restu u servitore cù frutti caramelizati.

Saaremaa Island, Estonia

Saaremaa hè un veru estensione provinciale, cum'è fà parechji anni fà. L'isula pò esse ghjunta in ferry da u Tallinn à Ventspils u Latinu. Ddu tali isolamentu annantu à l'isula pò ancu vedà i casali antichi campagnoli coperto cù cani, e churches medievali è e enormi "muleri di vignaghjoli" di u ghjuvellu. Per esempiu, in a citta d'Angla, i molti di venti sò cinque: pilastri, cù a punta girannusi versu u so assi, è l'Olandese, induve solu l'alza giraneani.

L'attrazione principali di a cità di Kuresaare hè u casteddu episcopali, una putenza forte di u Gotico di u XIV sèculu. Questa hè una struttura quadrada cù torrefurasi di 7 settimani, un fossa à longu u perimetru è e porte veri di legnu.

Un viaghju à Saaremaa hè un veru ecotourismu, induve pudete passà un vacanze bellu è interessante. Eccu a guariscenza, l'arricchimentu di i zipri, calidez per u microclima di u mari è u fangu di u lavu lucali Mullutu-Suurlaht cun una quantità enormosa di microelementi utili. E quì pudete pruvà una casaca inusualmente bellu da a culotte di l'avena è l'orzu cultivatu quì è un pani negruduzzu svegliu.