Natale 2016 - quandu è cumu celebrà a Natale Ortodoxa in Russia

U Natale hè una di e prime vacanze Christian, chì hè diventatu una parti integrale di a cultura slave. In ogni modu, in i currenti occidintali è orientali di u Cristianesimu, hè cilibratu in modu diversu, anche i costumi è i tradizioni di i diversi pòpuli sò assai simili.

Perchè celebreghjanu Natale

Sicondu i Scritture, a Virgine Maria deti nascita à Ghjesù Cristu, chì era destinatu per u Salvadore, durante u censimentu di a populazione, in Betlemme. Siccome a cità era chjucata cù i Ghjudei chì venenu à u censimentu, è ùn era micca un locu per stà in i casali, Maria, cù Ghjiseppu, stallatu per a notte in una stabile, vicinu à u bisti domestici. A l'ora di u nàscita di u Salvadore, a stella di Betlemu era alluminata in u celu, chì hà indicatu u stradellu à i magi chì purtonu i so rigali à u zitellu di Diu.
A Natività di Ghjesù Cristu hè u puntu cintrali di l'insignamentu cristiana. Testemu à a salvezza avanti di a razza umana è hè cilibrada sopratuttu è felice. À u core, questa hè a seconda festa più impurtante dopu a Pasqua. In ogni casu, in u Cristianescu uccidintali è uccidintali, si celebrava in modu diffirenti.

Cumu celebrà u Natale in Russia

Finu à u 1918, a Russia era ghjunta in u calendariu giuliano. Invece ancu chì u guvernu suviu hà custruitu a vita di u paese in u calendariu gregorianu, a chiesa rifiutò di passà. Dunque, i date di e festivi di a chjesa, i termini di i posti sò determinate è avà sicondu u vechju stilu. In Russia, u 7 di ghjennaghju hè cunsideratu a data di u nascita di Ghjesù Cristu. A festa hè preciduta da un passatu di 40 ghjorni. A sera di u 6 di ghjornu hè a vigenza di Natale. In e caseroni di i cristiani Ortodoxu, una tavuletta di 12 praticelli magritti hè stallata, è in u centru di a tavula ponceranu granelli d'avea e cottura cù u melu, nucelli, pasi, diluted da u fruttu seccu da un fruttu seccu. Dopu chì a prima stella ascolta, ognunu inveci prisintò un manghjà cù l'oke, è pruvò a reste di i piatti. Da u 7 di ghjennaghju i pezzi di carni sò permessi, chì i principali sò: u porcu reluire, l'oca, u pollulu cù pignau d'allevu. E tradizione di u Natale Ortodoxu prescriviu chì i believers diventonu finu à l'Epifania - stu tempu hè chjamatu "Svyatki". In particulare, i ghjovani migliure in paesi è cità in gruppi. Li carusi e li carusi, vistutu di l'indici di u so capeddu, mascarelli, andonu in i so casi è cantonu carols di Natale. A la capu di a prucissiò era l'imaghjini di una stella cù cilesti, chì simbolizza l'stella di Betlemme. I prupietarii di e caseroni induve i mummi ghjùnsenu anu obligatu à sente cun elli, prisintà cù tufonzo è dolci o soldi. Hè stata creuta chì dopu chì a casa vi abite in gioia è prosperità.

Dónde feste u Natale 2016

Malgradu l'origini communiale, u Natale di a Cattolica diffiereghja un pocu di l'Ortodoxu. I Cattolici celebranu u nàscita di u Salvadore in a notte di u 24 dicembre à u 25 dicembre. À a sera, una tavola hè stata dispunia, u chjucu principalu hè un pienu o un gallinacciu. A famiglia sana estera bisognu per ellu. In i chjusi di a cità, in a memoria di l'eventi di u Natale, ci sò denominazioni induve i Bogomodenets hè dipenditu in a manghjatoghja è l'omu sàviu chì vense à adurallu. In ogni locu there are performances in quali stòrici evangelichi sò ghjucati. Hè accettatu per dà rigali a l'altri è desideranu a felicità. Tradizionalmente in l'Europa Occidentale, Natale hè un tempu di vendita di massa, quandu pudete cumprà assai cose à bonu cù grandi sensi.
U più piacevule à passà a Natale in 2016 in Auropa. Quì, i turistere trovanu assai costumes loca è sorpresa belli, boni d'uttessi lucali è di divertimentu lucali. E in a strata pudete piglià una photo cù Santa Claus. In ogni casu, u vacanze ùn hè micca menu divertitu in Russia, induve a festa di i populu sò urganizati è ghjennaghju nantu à i slitti è triplici.

Vede ancu: Day Forces Airborne .