Ritorna nantu à u mare cù un zitillùcciu

Bovini in cumpatoghji in anticipazione di vacanze in mare? Per piacerà e vacanze a spiaggia, voi è u vostru picciottu, in anticipu, pensate à tutte e cose (à a carta) è ùn ne scurdate micca di e reguli di safety. Hè un fugliu di dui simane utili per un annu di sente? Aghju sò i lasciate i zitelli pusendu nantu à a sabbia senza mutandine? Cumu per a cistite d'infanzia? Cosa da manghjà in a spiaggia è ciò chì duvete along in a strada? Pruvemu à risponde à sti e àutri duminii ... U ghjornu cù u zitellu ghjovi hè a materia di a nostra pubblicazione.

Dunque vai?

I picciriddi pocu (finu à un annu) sò megliu ùn esse speduti à a spiaghja à tuttu, o per assicurà chì i zitelli sò stati in l'ombra tuttu u tempu. U fattu hè chì i babori ùn anu micca avutu a so propiu prutezzione contra a radiavi ultraviolet - u pigmentu di a melanina, chì hè rispunsevuli di cremillera. Hè pruduttu assai pocu è hè cumpostu solu cù trè anni. Certu, cun un zitellu hè megliu per restà in a via di u medio. Ma se veru vulete chì u zitellu hà digià 3 anni, pudete andà à u sudu. Ùn solu micca un viaghju per a semaine! L'urganismu di u zitellu hè sopratu cù u cambiamentu climaticu, è almenu i primi i cinqui ghjorni passanu à l'adattazione. Dunque, un medico cunzigna chì andate cun u zitellu annantu à un viaghju per almenu un mesi. Invevduvi chì vi cunfurmate - fora di a cità o in un locu di marina - osserva e règule di sunbright, perchè u zitellu torna restu è rinfriscatu. Lassa à u sole solu à 11hè è dopu à 5h00, utilice u sunscreen, ùn vi scurdate micca di Panamà.

Chì fà?

Cumu u teatru accumenza cù un perchente, cusì reste - cun tariffu. A principal cosa - ùn vai micca in muturi. Ùn pigliate assai saccu cù voi, sopratuttu se vulete firmà nantu à a spiaghja per longu. Pigliate un cambiamentu di robba è una tartine nìvula, una bracera calda o capizzetta in casu di chjesa, una panama cun visor o una bufanda è e lugiziale di zitelli. Pudete ancu fà caccià i pezzi di lume per impedisce à u zitellu chì pruvucassi nantu à a sana calza, anche a pratica prumessa chì i zitelli piace à passà camminati. I zitelli sottu à 6-7 anni ùn anu micca necessariu di mantene bagnucci tronchi o swimsuits. Hè megliu, se u caprettu ghjocanu nantu à a spiaggia è si batte nude. E mutandine mooggi pò causà friddi è ancu cistitis, un swimsuit di interiors in i zitelli chì volte pruvucate a bronchitis. Inoltre, duranti i ghjoculi, sali e culi bianchi sò imbruttati sottu bagnu è rindibuli è ferite aparicenu nantu à a pelle delicata, chì hè particularmente periculosa è chjosu per i zitelli. Se u vostru figliolu hà una pelle sensibuli, porta una cammisa larga longa chì pruteggià i spalle, culo è ventru chì u zitelli ghjucassi in piena. Ma chì se ùn site micca un sustegnu di "popru nudu" o hè a vostra figghia insistendu à un swimsuit per esse "grande"? In questu casu, pigghianu dui picciotti o dui parigli di cunfizziunarii cun voi è cambiatanu u to figliolu ogni ghjornu chì vene da l'acqua. À quellu tempu u zitellu hà da manghjà per a seconda volta, u primu settore hà du tempu d'assecarà. E, sicuru, duvete assicurà chì u zitellu ùn manca umore prima di u tempu.

Cumu micca scorch?

Hè megliu cumprà una sunscreen baby baby (oghje sò pruduciati da parechje marche), sopratuttu se andate à a spiaggia per a prima volta, è ùn sanu micca sapendu chì a pelusa rileghjanu à u soldu di u to babbu. I prudutti di i zitelli sò criati specifically per a cutiddia delicata è sensibule di u zitellu, sò sempre una SPF alta, è sò menu probabbli d'avè allergii. Ricurdativi: u soli ùn interferiscenu micca di sante di sunbalesi è di "make-up" di vitamina D, ùn àbbia paura di sopravvulitu. In più di a crema è di panamata, da u mare intensu pò pruteggiri a ropa fugliale di materiali naturali (a dife rità di sintesi, tessuti naturali ùn devenu micca più di u 1% di a radiazione). Perchè sensu sensibule à u sole, u zitellu pò esse vistutu cù una robba lonca di un materiale naturali, per esempiu, un palmu.

Cumu natari?

Sienta prudente cum'è possu, ancu s'ellu hè oghji uguardu di tutte di manera indipendenti. Avete u zitellu solu in l'acquavita in u pocu pressu vicinu à a spiaggia, affirmate chì puderete entre l'acqua sola o solu quandu hè vicinu è pronta per aiutà. Pruvate di sceglie un locu induve ùn anu micca cuddetti affissati è piti nantu à u fondu. Se u zitellu hè chjuchju, pigliate in i vostri braccia è chjappà in l'acqua. Pruvate per stà vicinu à a spiaggia, quandu l'acqua hè cusì caliente. Se u zitellu entra nantu à l'acqua nantu à u so propiu, assicuratevi chì u livellu di l'acqua ùn hè più grande per u zitellu perchè à u pettu. Se u vostru picciutteddu ùn sapia micca cumu si ferma nantu à l'acqua, piglià un cercolu speziale, armotti inchables o un colchju di i zitelli - u zitellu sarà più alegre, ma hè più calmu. A prublema durante una sughjornu in l'acqua participa in ghjoculi mobili chì aiutanu à u zitellu à sente l'acqua cù tutti i so gioia, i piacè è u periculu. Per esempiu, movime nant'à a spiaggia, aiutendu à i movimenti! mani, saltu è currianu in l'acqua, facenu "onda" cù e to mani. Chì u zitellu sottu à u vostru contu sughjettu à u fondu è fluttere di lentamente à a superficia, cunsigliate i bracci, perch'ellu ci sguassate, trasiu a testa in l'acqua, pruvatu di natari ccu armotti inchagghi (rinfurzà a quantità di l'aria cum'è u zitellu vene di stà cun più affari à l'acqua). Un ghjornu calore, dip cada mumentu ore à u so per evitarià sopra i calori, è assicuratevi chì u zitellu si movi da u tempu à u tempu in l'ombra. Sì u restu nantu à u mare, ùn ti ùn scurdate di lavà l'acqua di u mari à ogni bagnu. Inutili, a pelle pò esse secre è causanu assai problemi.

Si mancia?

S'è vo passate nantu à a spiaggia tuttu lu jornu (per voi, ricordate chì da 11 à 16 ore avete bisognu à stà in l'ombra?), È per sicuru chì vulete avè un fucinaghju. Ùn aduprate micca u serviziu di cafè di a spiaggia è tutti più più ùn si comprenu patties friddi chì sò offerte da averebbe locale. In u calore, i prudutti aghjà rapidamente, ancu, ùn pò micca esse sicura di a so qualità. Hè megliu per cogerà a "cesta alimentaria" in anticipu. Pujhe in pumati è cucumari (sò assai liquidi, è ùn creanu micca gravità in u stomacu), carotte, cuntene beta-carotene, chì aiuta à resistenza à u sole. Inoltre, i zitelli so amori di crunch, alberole, manzanas è altri frutti dolci è frutti secchi. I fragole, pasti è blueberries sò ancu boni in u calore. Ùn bisognu di lavuranu manciari, frutti è baga d'avanti prima nantu à a spiaghja ùn avete micca l'uppurtunità di fà. Se u ghjuvanottu mostra un sano appetite, pigliate u buns senza fillosi, cookies o pani. Ma l'ognidda cù saucisse, salchichja è ogni sorte di carne semi-finita sò più asciutti in casa - in u calori ch'elli ponu deteriorà è causanu avvilanamentu alimentariu seriu.

Cumu ùn avete bored?

Per ogni zitellu, a spiaghja hè, sopratuttu, un vastu siliziu. Assicuratevi di mette molde è sopra, - fate chì u zitellu hà custruisce i castelli di arena. Fighjani pedichi interessanti, pittura nantu à a sita, ghjucanu bola. Pruvate usà u restu tempu per espansione u cunniscenze di u vostru picciuttante: cuntami per chì u mare hè acqua salata, è in u fiume hè frescu, perchè u vetru bicchieru si ponu allusingà, è u culore di l'acqua à a spedizione hè una, è a prufundità di l'altru. Diciunate di e animali è di e piante chì vivi in ​​l'acqua. Pigliate una cullizzioni di ciuci è cunceculi - vi cuntentate à avè ottinutu à l'inguernu è ricurdativi cum'è nantu à a spiaghja.