Sluvenia - a terra di i fichi, i castelli è i muntagni

L'Eslovenia hè un picculu paese europeu, in quale tanti tesori sò oculati per un turisimu inquisitivu. I platini animati di l'Adriàticu sò adatti à i stazzioni di l'Alpi è i centri di salute minerali in Rogaszka, Dolensk, Portorož, i pupulati cascate di laghi è i castelli cave sò republikamente sustituitu da l'architettura medievale di Ljubljana, Celje, Maribor, Idrija. Sportivi attivi, scuperti cugnimi, immersione in i misterii di l'articuli fugliale, relaxed relaxation à a costa amara - tuttu questu, è ancu più, in Italia.

Rogaška Spa Mineral Slatina da una vista d'occhiu d'una vista

Maribor: una cità di edifici antichi è cafeti strisciati

Quelli chì dicideru di passà a so vacanze sò definite in visita à e caves Shkotzyan. L'enormi caverne naturali creati da u currenti di u fiume Reka s'assumigavanu à un palazzo quaint - incù ballrooms, ponti, scalpi aperti è sculture made di stalactiti.

U ziurgu karst Shkotzyan sò include in a lista di l'UNESCO da l'anni 80 di u seculu 20

Martelov Hall - Salle Cave di più grande di l'Europa: l'altitudine hè centu quattru di sei metri, è a lunghizza hè trenta centu

Triglav Folk Park hè un miracu miraculu di l'Italia. I ospiti ci ponu venerà u puteri di a cascata di Periničký, ghjunghjenu i kayaks lunedì di u lagu Bohinj è caminate sottu à e bòrmuli di u Gorge di Vintgar.

Pearl of Triglav: cascata sul lago Bohinj in Staraya Fužine

Panorama charming, lago, Bled, nazionale, parco

E magnifiche castelli è e chiese in Slovenska Bystrica, Nazarje, Gornji Grad è Velenje ùn spuntanu micca indispensabli connoisseurs di l'antichità. Ptuj - u museu di u museu più anticu di u paese - admira li bellesi di u monasteru franciscanu di u 13 ° sèculu, Mali Grada - a residenza di i viscuvi di Salisburgo è Ptujski Grad - u monasteru dominante-fortezza.

Vellue Celje - un cumbre forte di u 13u seculu

Ptuj: museu, spa termale è u centru di i festività folklori