Donna, divutu

In più sò sottumessi per u divorziu di una donna, ma micca da a so vulintà di divorziallu, ma perchè ùn ci hè più pacienza, cusì à vive. Ma una donna in u divorziu, ùn hè micca stata nantu à u sustegnu chì ùn ci hè più una scelta in u rapportu, è a vita di a famiglia hà vinutu à un silvicamentu, è in u casu maiò, un divorziu segue u principiu masculinu, truvendu una opizione più avantuosa in a vita, a donna hè divorziava. In a gente, diciunu chì una donna ripubblicalla solu dispiacè a so libertà.
I nostri populi hannu un cuncettu di expressione originale di u libru: una donna libera - questu, una donna senza omu. E nimu ùn sà chì una donna pò sinte è divertezza a libertà mentre hè stata maritata.

Quandu u divorziu, una donna in a maiò parte di i frasi scorri da u so maritu, ella scappa da l'istituzione di u matrimoniu stabilitu in u nostru paese.

Ma di volte un divorziu di a donna ùn hè micca succidutu. Quandu a donna principia a tirà cù u divorziu, prova à adattà à e cose dura è à tempu slavidi di a vita di a famiglia, è ùn ùn abbandunarà u so maritu solu perchè ùn pò micca furnisce dopu u divorziu. A donna diventerà solu quandu imprenta u so maritu sottu u talianu - è in u futuru ùn serà micca interessante di vive, ùn esse micca a diversità di a vita. Eppo a donna divintarà scritte per u divorziu, per spremà stà à a so monotonia vita.

A donna cù l'attitudina peppa à a so ripondera cù un divorziu è cusì, continuarà finu à l'accumula, tutta un puntu criticu.

Per ùn avè succedutu, una donna da questu maritu ùn lasciarà micca, ma fughja. È in u futuru ùn senti micca dipressu, ma un modu di aleguru è un statu distritu, à spessu incunsciente.
Una donna in divorziu, ùn pruvate micca à creà una nova famiglia per un pezzu. Ma perchè ella hà bisognu di difesa, in qualchidunu parturà l'amori chì li furnisce in modu sanu. In quantu per prutegge puru. È ùn sustena micca a libertà.

Ma qualchissia, stendu in un matrimoniu civile dopu un divorziu, fate in una trappula. Cù cunvivimentu prolongatu, un omu chì hè prestu prestu per u matrimoniu suggerisce una donna per ufficiala di registra a so rilazioni, ma riceve una risposta negativa. L'omu calmessi è vive in silenziu s'apprisintava per tuttu. Ma quannu una donna si stanca di tali rolu è ella decide chì hè ora di cose da oghje, ma a seconda frase ùn hè micca stata. Dopu chì a prima volta hè rifiutava, l'omu cercarà una altra donna. Ma era necessariu di mette tuttu in u so locu, più listessu.

In principiu, una donna in un divorziu s'adatta à tuttu ciò novu più veloce chì un omu.
Quandu ci vole à truvà un postu di travagliu, se ùn avete micca, pò sempre travaglià cum'è missaghjeru, vinditore è più neve. È ancu in a presenza di l'intelligenza è a cunniscenza di lingue straniere per truvà u travagliu più pagatu in l'Uffiziu.

Elena Romanova , in particulari di u situ