U fungo Chaga, l'applicazione è i pruprietà ùtule

In i boschi, principarmenti in u nord, nantu à i bagaglii di l'antichi bedini, ponu osservà una chaga di fiasca interessanti, l'usi è e proprietà d'utilità chì anu acquistatu immensa popularità in a medicina folklore. Stu fungus parasita i zuccuni di assai arbureti, ma solu u crescente nantu à a bidia possa pruprietà mediali. A ghjente bè spessu cose brevi chaga in lettu di tè. E induve sta tradizione hè prevalenti, ùn ci hè praticamenti micca un cancers.

Descrizzione.

Chaga (fungi biancu bagnu) hè un fungus di a famiglia Tutic, hà cresciutu in u nostru paese, principarmenti in bosculi di biddezza, ma pò ancu esse occurdu in i tronchi d'altri arburi, più spessu in i regioni di u Nord. Ci hè ancu in Canadà, Stati Uniti, Corea è Europa di l'Est.

Cumpagnia, a chaga hè un cummerciu criaturu forminu chì si sviluppa da sottu l'arburu di l'arbureda rotta, coperta cù fessite. U pesu di a chaga pò accade parechje kilogrami, è u funziunà pò esse dimensioni impressiunanti. A parti interna hè legumbia, hè un culore marrone-giallu cù assai vini ligeri.

A ripruduzzioni di chaga si trova cù l'aiutu di una disputa. È per esse spore per ghjonu, avè bisognu à l'area daveru di a corti. In questu casu, i filamenti di mushroom anu crescenu in l'arbre, distruggiennu. Chaga pò volarà chì parechji anni, chì pruvucarà l'arbre à mourri. Quandu u so ghjornu, spori saranu in u corpu di u fungus sottu a cortezza.

Composizione.

Chaga cuntene tar, fenoli, fibbra, steroli, lignin di polisacaridi, pterini, acidi organici (acèticu, oxalic, formicu, vinile è assai parechji), è ancu elementi minerali, com'è u ferru, manganesi, zincu, magnesiu, calciu, etc.

Cumu ricuminà i materia primami medicinali.

Solu u fustu di chaga cultivatu nantu à u bedu hè una materia prima medicinali. Puderanu u foglie tutte l'annata, ma hè megliu per fà in a primavera o u vaghjimu. Ùn pigliate u funziunamentu da e parti più bassu di i bagaglii è da l'arburi secchi, postu chì such mushrooms cuntenenu parechji sustanzi attivi. I crescensi freschi pò esse tagghiati cù un destra. Allora, fate chjudarà pezziu è asciugate in un forno à una temperatura moderata o in un locu furtunatu. Ammai materiali primi in sacchetti di plastica o in cunti di vetru chì fermamente vicinu.

In farmarii, chaga pò cumprà in a forma di un pruduttu medicinali "Beefungin", chì hè fatta nantu à basa di u extractu di u fungus.

Propizziu utile.

Chaga hà un effetti relajante (spasmoltificale) nantu à i musculi lustrii di l'organi internu è i vini sanguinari, affinchendu cusì u dolore. Hè un antimicrobiale, analgésicu, diuretic, laxative. Amenta a crescita di varieventi tumuri. Se u tumore hè in l'uratori iniziale, u pruprietà di a chaga pò esse di u so criscenti. Aumintatu l'immunità di u corpu, rinforza e prutezzione protettiva, normalizeghja u travagliu di u viaghju gastrointestinali. A cumpusizioni di u funziunamentu cuntene sustanzi chì sò biostimulianti naturali, chì migliurà i prucessi metabolichi in u corpu.

U cursu di trattamentu cù drogheru nantu à chaga dura parechji mesi, durante ellu puderebbe fà picculu sughjetti. L'utilizazione di chaga ci vole à culminate cù i medicazione è altre tipu di trattamentu prescribed by un medico.

Quandu si pigghianu l'urdinamentu nantu à a basa di chaga, si meriteghja à una dieta di lettuce. Limite u cuntenutu di u grassu, carne, salchicchi è affumicate, cibu.

Contraindications.

A contraindicazione per l'utilizazione di droga nantu à a basa di chaga hè una intolerancia individuali à u corpu di u fungus. Cù l'amministrazione prolongata è cuntinua di chaga, in certi pazienti, hè pussibule di observà una crescita di l'excitabilità di u sistema nervoso autonomi, chì si prisenta in forma di cambiamenti di a pressione di sangue è di l'umore. Inoltre, l'attacchi di palpitazioni sò pussibuli. Tutti issi sintomi sò quandu a droga si scumpigghia.

Recipes per a preparazione di medicina.

Da a chaga pudete fà infusione è tè.

Té hè preparatu stu modu. Pigliate una cucchula chaga picca è fate un vittura d'acqua fogera. Fate fragole per 30 minuti, è pudete beure té.

L'infuzione hè preparata in a seguente manera: piglià u foglia secca è fremende acqua fridda durata durante 4 ori. Pigliate u foglie suvitatu da un macchina di carne o rutti in un rossu. Dopu quì, u fogghiu piccatu per acqua, à una temperatura di 50C, per una parte di a chaga, cinque parti d'acqua, è mette l'infuzione per duie ghjorni. Drenà u liquidu, fendu stirà u residuale è aghjunghje l'acqua chì u fustu hè stufa. A longa stanza hè quattru ghjorni. Pigliu trè volte à ghjornu, media ora prima di pranzi, mezza vittura.

L'infusione chaga hè utilità per l'ulceri stomacu è l'ulcera duodenali, cù gastritis cù secrezione di diminuite, tumore maligno di a diversità di localisazione, cù a furmazione di pòpuli nantu à a mucosa di u sturmimentu è u stomacu. Puderete puru l'infuzione in forma di enemas in tumuri di u viaghju gastrointestinali.

Chaga hè un rimediu folklante sorinariu.