Entrevista di Olga Budina

Olga Budina hè indipendenti è indipindentale. Hè u figliolu di Naum, travaglia nantu à a carità, è à u listessu tempu hà tempu per preparà per novi tirotei. Credu di vita Olga: "Nun dumanda nunda! Iddi pruposti è dà tuttu.
Olga, dìcimi quantu diventa attrice.
- Successu per casu - ùn era micca sognu nantu à questa professione. Una volta passata da a scola Schùnsinsky, è aghju piace stu locu, mi sentu hè statu mio.
Pudete chjarà u vostru rolu attuale?
- Hè difficiule, perchè mi pari chì ùn aghju micca di parte di i roli cunnisciuti. In accetta à u rolu, u cumpensu dramaticu in a vita di l'heroina hè impurtante per mè. Perchè ùn importa micca in quale era chì hà vede è quantu ella hè. Nun putevi cunfittare cù e mio eroine, perchè in l'imaghjura s'apprima à u tempu di u travagliu.
È pigliate i vostri caratteri pusittivi di caratteri trà i to erulussi.
- A ghjente hà qualchì parolle chì mi piace sola è eroine di natura. Questu hè micca cusì! Aglaya Epanchina da a serie "Idiot" ùn hè senza modu tranquillu: per l'ambizioni, u princicu Myshkin hà mortu, Nastasya Filippovna hè statu uccisu. Galina Kuznetsova da u dramma "Diary of his wife" hà distruttu a famiglia di Ivan Bunin. Forsi l'sola figura positiva hè a Principessa Anastasia Romanova. Quanta Hope Allilueva ùn pò dì à nunda, hè una figura trgica, ùn hè micca una categuria di bonu è di u male. Unu di i mo ultimi roles, u Dr. Selivanova, hè ancu ambiguu, aiutendu u mo vicinu hè un plus, è u numeru di i so aborti facianu hè minus.
Dicenu chì l'arti hè bisognu di sacrificiu. Avete bisognu di sacrificà.
- A mo data, ne edificu a mo vita è i relazioni cù u sciccareddu, cìantu crescenu aiutu, ma ùn interferiscenu. In fattu, un centu avianu avutu per scopre da u rolu d'Anastasia Romanova, nunda di terribbili. Cambiant l 'apparenza - unu di i cumpunenti di a professione attiva. Ma questu hè micca un sacrifìziu.
Dopu u matrimoniu è a nascita di un figliolu, ghjucò a mòglia di Stalin. Questu hè u casu o avete dicisu chì avete bisognu à restitu solu cù un rolu seriu.
- Duranti stu piriodu, aghju offru à ritruvà per un pesu di soldi in spittà di capelli. Ma crede chì una attrìcula realità deve esce da maternità da un rolu grande è micca di publicità. Dopu avè lettu u guidatu di a film, aghju dettu à u pruduttori chì, si facia, era solu u rolu principali.
Olga, sì un attore di cinema è ùn serve micca in ogni teatru. Perchè
Ùn ci hè disiu. Ùn aghju micca a manera dramatica di vita. Ùn ùn accetta a dittatura di u direttore. Sò a mo amma propriu affari.
Questa libertà internhe permette per entra micca solu a creatività, ma ancu a carità. Dìdeci di questu in più dettu.
Avà, sò intesu à a creazione di una scola per i genitori di sustegnu chì necessanu assistenza psicologica di l'adopru i zitelli. Aghju interessatu in i prublemi di l'orfanagi: Andaraghju quì, è furnisce l'assistenza necessaria. Perchè oghje pigliu a decisione di destinazioni di i zitelli di refuseniks. Sò una persona famosa, fate tuttu in a mo putenza.
- È u figliolu di 4 anni hè educatu da listessa manera chì i vostri parenti hà purtatu?
Ùn ci hè nudda altru viaghju. Vi vede a TV raramente in casa, perchè u zitellu per vede. Aghju comprovu Naumu solu vechje filmni è caricaturi suvièti, nantu à quale a nostra generazioni era educatu. Sò amatori, eterni è qualitatii fatti. Credu chì un isulamentu da a TV muderna ùn deve solu un risultatu pusitivu.
Pudete ripiglià parechji strumenti musicali. Attaccate u figliolu?
- Naum anu cymbali, una flauta, una pipa, un telefuni di metallo è una guitare di ghjocu, ma l'usa, ma u so state. I play all the keyboards, cumpresu l'acordeoni.
Naum va a kindergarten?
-Nò, hà hà una educazione di casa. Ùn pudere micca truvà un kindergarten. Chì avarete bisognu à mè.