Essa una donna vera in u mondu mudernu

A nostra era moderna hè tali chì i diritti di e donne è l'omi sò casi u stessu. Eppo, o si vulete chjamà. Hè facilitu esse una donna vera in u mondu mudernu? Una donna in a società moderna, trà l'omu forte è ancu e donne forte?

Per una certa raggiuni pari à l'omi chì noi, donne, viaghjanu assai più faciule è più faciule ch'è quelli. Ùn avemu bisognu di "mazzà un mamut", è poi arraste cù a famiglia, ùn avemu bisognu di esse forti è cruel, è assai più di quelle "e donne ùn sò micca esse" ... Aviate sò dirittu. Ma ùn definisce micca in tuttu. Molte citatini muderni guadagnani soldi à parechje à l'omi, assai occupanu abbastanza, pare mancu, no pusizioni di a donna. A sucetà accetta a so regula per i donne è l'omi.

Mentre era una zitella à parechji di noi, i genitori infudite stu modellu di u cumpurtamentu di a donna chì si sò crisciutu, ma u tempu ùn ponu stand still, tuttu si move in fronte è avà ùn ogni donna ùn accunsente à esse un maturo d'omi è da aspittà d'esce u so maritu di travaglià per alimentà u gustoso cena è u metti à lettu. Avà una donna vole per ella stessu più libertà d'accionu, una donna chì strive à l'indipendenza, essendu una donna in u mondu mudernu vole dì à una persona indipendente. È ùn hè micca maravigghiusu: da e pagine di revistini chì avemu avutu visu à belli, eleganti boni successi, nantu à a tela urigera, vedemu ancu chì a donna di u so propiu anu assicutatu un grandi successu in l'affari, anu fattu divinamente famusi è rispettati persunalizati. E almenu una volta in a vita, ma ogni noi di dumandà a dumanda: "E quì purgassi? Sò ancu una donna. Puderaghju ancu fà. "E andemu da travaglià cù i nostri capi, pruvate per successu, per pruvà à i partinariati à noi chì noi oghji femu hè degnu di attenzione, chì avemu boni impiegati è e nostre proposition ponu esse ancu valutate. À u travagliu, scurdamu di a nostra persunità. Vulendu spessu dapoi l'essiri asseghjanu chì simpaticamente si cegghianu in u so scopu. Ma pudete esse una donna ... Vogliu chì duvere apprezzate cum'è quellu. Inoltre, u travagliu di una donna riescita dura casi tuttu u tempu. È, francu, truvà un partitu più forte u più difughu. E noi, femine, cerchi. Oghje, creà ideali, è aghjurnà tutti i omi per u fattu chì nimu "satisfai i paràmetri". Patene, avemu l'esperimentu. Ancu avemu cumincià à creà cumplicati per noi, o simu solu truvamu in noi per una mancanza di capiscitura è a mancanza di quellu ombre forte per voi à l'altru. Eccu cuminciò ... Digging in tu stessu, induve, chì ùn hà micca, perchè, ecc. è simili.

Ma quì hè a felicità in a so fàccia, è avemu a scurdari tutti i pinsamenti male, tutti i nostri greghi à u sessu sessu tutale è dà un solu sensu fiertà, diventemu una donna vera. Eppuru, o avemu a cuddà per ellu cum'è permessu di travagliu. Allora vogliate stabilità in u mondu mudernu - a famiglia. E l'armunia in a famiglia, cum'è sapete, depende sanu à a donna. Un instintamentu maternale? No, hè un state maravigliosa - a maternità, ma no femicili ùn sò micca paura di diventà a marea spessu, mentri l'omi sò sempre spaventu di dubbi nantu à u zitellu ... Ma hè un passu forte è seriu per a decisione nantu à a nascita di un zitellu. E micca solu l'omi.

Hè maravigliatu quandu tuttu sviluppeghja è dopu un travagliu successu una donna pò assicurà a famiglia cù una testa, dà nascita à i zitelli, da turnà à i so òpere di travagliu. Hè perfettu. Ma a nostra sucetà ùn pò micca tollerà l'ideali ... E spessu una donna (è se ella ghjovana è sempre cun un zitellu) hè assai difficiuli di truvà un bellu impiegatu. Discriminazione? Sì. È a maiò parte di l'omi ricanuscianu questu, ma nunda di sti cunfessiotti ùn cambia micca. Eppuru tuttu, tra d'altri cose, nimu hà abuliu quiddi dritti di una donna chì era "absorbita" da i nostri genitori. E una donna vera in u mondu mudernu hà di viva "in dui fronti".

Cusì vaghjime ch'è avemu a lotta per un postu sottu u sole cù tutti i nostri putenzi chì vulemu esse felice è dà felicità à i nostri parenti è questu hè quantu daveru ... Ma pudete dumandate sè, si mi vulia esse natu un omu, rispose "Ùn"! Donna - hè bella!

Sò una donna vera - ùn importa ciò ch'è fugliale o era dura - significa chì hè una bella fiore in questa vita. È se un omu veru si preocupa per questa fioritura, ùn hè micca difficiule per una donna per esse!