I diritti di e donne in a famiglia

"A donna hè sempre dirittu" - quantu spessu un tali affirmazione si parla in tuttu è in seriità da i labbra di u sessu fair. Di solitu, in tali situazioni, l'omi risani o sordi dolci, toccu da a nostra ingenuità, o sarcasticamenti accunsentenu.

Ma quandu u solitu vene in relazioni familiari, u cuncettu di dirittu, è ancu i diritti ponu ridduciutu à u zero, o per un pezzu tantu di disputà.

Long gone sò quelli tempi, quandu una donna avia più obligazioni di i diritti. E puru dopu affirmannu l'ugguali diritti cù l'omi, i stierevuli stessi fanno. A maiò parte di questu hè spessu riflessu in relazioni familiale, sopratuttu se a donna hè abbastanza cumpletu è ùn sò micca adupratu per discutiri cù u so maritu. In quessi casi, cù u tempu, ancu quandu ella hà qualcosa di dì, ella ùn hè micca u dirittu di fà. Dopu tuttu, nimu hà rimessu, è quella buona ùn hà micca sparatu in nudda parte, hè cusì accade.

Questu hè a manera chì a vita di a famiglia infautta si sviluppa gradualamenti. E quale hè a materia, induve noi avemu fattu i sbagghi è cumu sustene u dirittu di e donne in a famiglia?

E si stanu culpè.

U mudellu di u cumpurtamentu di a futura sposa serà assai simili à a cumpurtamentu di a mamma in u matrimoniu, riabilitatu per "bona è mala". Cusì, spessu i zitelli addiventanu e vittimi di l'educazione stretta di i so genitori, è di a posizione di a mo mamma chì l'omu hè a persona principale in a casa, seguita da l'ultima parola. Per una banda, hè cusì, è parechji ùn anu micca nèganu stu statu di affare. Ma, in fattu, una donna è un omu sò ugguali membri di a sucità, è in u matrimoniu, nimu ùn pò cancellà sta equitazione, eccu cum'è sè stessu.

Tutte e carte di famiglie sò negoziati è vultate à a norme in u principiu di a rilazioni. S'ellu duranti stu pirìudu, i diritti è i diritti sò chjaramente è almenu adiriti à qualchì tempu, è in u futuru, diventeranu a regula per a famiglia.

Vale di ricurdà chì ancu una donna casada, cum'è prima, hà u dirittu à a libertà di scelta, a decisione indipendenti è l'accion. Hà u dirittu di difenda i so interessi, esse indipindenti è rispettu di a so famiglia. Ci sò ancu parechje diversi diritti nantu à tutti l'esferi di a vita di famiglia, ma à questu dopu.

Di solitu nantu à i cinghi di fideltà, avemu migliure a mità di i nostri diritti, in particulari quiddi assuciati cù a nozione di libertà. Cusì crede chì avemu fattu un sacrificu pricistà cum'è un signu di u nostru vugliu di crià una famiglia, per amà u nostru maritu è ​​dà nascita à i so figlioli. Eppuru, in fattu, vittimi simili ùn sò micca necessariu, è ùn sò micca obligatoriamente. Per esempiu, quandu una donna sposa, sintassi per u fattu chì issa a so vita cambiassi drammaticamente, è da u primu ghjornu cumincià à cumprà cù diligenza i so funzii cunjugali, cuncintentendu a so maiò nantu à i dritti di i dritti di u so matrimoniu. A moglia hè pronta à piglià tuttu ciò chì hè solu u so putere, è à listessu tempu si scopre tutti i vostri bisogni di u so maritu. Ma hà ancu u dirittu, quarchi cosa di dumandà da u so maritu, è per vugliu chì e dumande esse cumpritu. Allora si sorprendenu quandu u sposu, in risposta à una dumanda di aiutu in l'au pair, risposta: "chì ragiuni avete da mè per esse dumandà quarchi cosa". Cusì i zitelli, pigliate a cura di i ghjovani ùn sò micca un honoru, ma ancu i so diritti diritti, è da esse difficili cuntinuà.

A direzitu principali.

Per a donne in a famiglia ci sò dui diritti principali chì sò stati interrelati. U primu hè u dirittu di esse amatu, è u sicondu hè u dirittu di a maternità. A viulazione di sti diritti a più parte di tutti abbandunate deplore cunsiquenzi.

Una donna per a maiò parti hè un esse emuzionale è utilizata per percive u mondu intornu à u so nivulu di sentimenti. Quandu una donna hè amata, è ella si senti - questu hè riflettatu in tuttu. Ma quannu una donna hè ubbligata à vive in una famiglia induve l'amore hè più piacevule cum'è una manifestazione sincere di sentimenti, una donna fermamente sintassi una violazione di questu right è, in regula, rendi rien vivamente à questu.

U dirittu à a maternità ùn hè micca bisognu di discussione. Dopu tuttu, ùn ci hè una donna chì ùn vole micca sentitu stu sensu. A viulazione di questu right hè manifesita in a vuluntà di u cônzuru per avè un zitellu senza ragione apparente. In fronte à tali attitudine, a donna hè assai sensible à questu rifutu. Un fattore specialu ùn hè micca u ricunniscenza di u zitellu, o u cummentariu di u maritu per avè un avversu. A menudo, stu statu di affari pò influenzallu significativamente a salute mentale di a mamma.

Inoltre, in u piriudu di a maternità, in particulare quandu una donna ùn hè micca putente di guadagnà bè per furnisce e necessità necessaire. Hà u dirittu di dumanda da u so maritu per assicurà u benessimu è a prosperità di a famiglia. Inoltre, i diritti di e donne, ponu allargà à a vita di famiglia, senza l'obbligazione di travaglià. Dopu tuttu, in a famiglia, l'omu era u so earner, a donna era u guardiastru di u focu. Tali funnaments di a vita di i ghjorni sò prisirvate oghje, a sola diferenza hè chì a donna hè prova di ripiglià più u più obligu, è u so maritu in questu cellu sò solu sustegnu.

U dirittu di sèntelu.

Avete qualchì volta in fronte à a vuluntà d'esse à voi solu perchè hai una donna? E forsi sapete sferente è senza sensu di rispettu frazochki, cum'è "una donna, u vostru ghjornu o 8 di marzu", o "è una donna quì nimu hà datu una voce". Tali affirmazioni causanu i sentimenti più disgustanti versu quelli chì i publicanu, è pietà per i so destinatari. Dopu tuttu, ùn importa ciò tristi chì ghjè, i genitori in a famiglia si sò adduzzati solu per piglià solu un rolu di guida, raramente influenze l'executive. Cusì vera chì un omu - parolle à u ventu è una donna - una pala in manu. E pruvate d'oghje. Per questu relazione, pudete dinù ancu rigalu i nostri omini. Dopu tuttu, in parechji culturi, a percepzioni di una donna discriminate solu i so diritti, per manifestazi in quantu membru uguale di a società. Se vousa cura currettamente in a maggiorità di exerciti chì sò avè cunsigliatu per vede, pudete vede una tendenza. Hè generale una donna, hè spessu usata u cuncettu di "must", è à u so maritu - hè intitulatu.

E volte l'omi, mudificate di i tempi, è avà avete ancu avè, è e donne in a famiglia anu ancu u dirittu. In particulare, anu u dirittu di parlà di i so diritti, di ricurdari è à esigene a so implementazione. E avete bisogna à intesu è capisce. Inutili, ùn avè mai ghjustificà u cumprinziamentu propiu.