Eurovision-2017: perchè fù pruibita l'intrada di Yulia Samoilova, l'infame studiusu di u SBU

L'autorità di Kyiv cuntenenu a persecuzione di a so pulitica hipocrítica versu artisti russi. L'ùltima notizia di Kiev demucenà cumu a sorte di Julia Samoylova hà patitu l'attrenda Elena Vorobei. Un famusu humorista hè vinutu à a capitale di u Ucrania nantu à giru. Hè stata detida di quattru ore à l'aeroportu senza alimentariu è acqua è, in u risultatu, ùn era micca permessu in u paese per via di a so visita legalizada in Crimea.

Capu di u Cunsigliu di a Seguretat Civile di u Ucrania Mark Gordienko hà cunsigliatu annunzià l'attrice per vola in u cuntu di l'Ucraina à a Kamchatka o a Siberia è hà sminutu a so parolla cun una frase patetica di a lege, chì per tutti hè unu. In ogni modu, sta tesi categurìa di i guvirnanti di Kyiv hè statu revenutu pocu per u giurnalista ucrainu Anatoly Shariy, chì era statu obligatu di abbandunà u so paesi nativu parechji anni fa per a persecuzione di l'auturità è di circà l'asiliu puliticu in unu di i paesi europei.

Hè a lege ucraina cumu per tutti: quale hè cumuni trà Julia Samoylova, Elena Vorobei è i artisti Comedy Woman

30 di marzu in Kiev, a rapprisintazione di u cuntadettu cumuni russu pupulari Comedy Woman. Girls cun grande successu realizatu in a sala di cinema di cuncertazione di a capitale ucraina, chì si trova 10 minuti da u Verkhovna Rada.

Tutti e bolle di u cuncerta anu vindutu cum'è pasticciosi. Fighjenu u discorsu di i umuristi russi vinniru tutti i culuri di u Kiev, monde, cumprendi parechji diputati cù i so cumpagni glamourosa. Parissi chì quì l'artu cusì unificà e persone è inspirerete giòia in i cori di u core ...

Tuttu chistu è veru, siddu nun pi nu nanzu. Tutti l'ultimu veranu, l'attrìzia di una fugliale femminile pupulari attivamente passava in circà a cità di Crimea, chì era regula annantu à e so pagine in e rete soziale. Ci hè chì esse unu è l'altre ùn pò micca. È, per quessa, a lege ùn hè micca listessa per tutti? Questu chì Julia Samoilova ùn hè micca permessa di entre in Eurovision per qualsiasi altre raggiuni? Ma chì circa Sparrow, Oscar Kuchera è assai altri artisti russi chì èbbenu niguzziati l'accessu per i visiti à a Crimea? A parti ucraina ùn hà micca datu una spiegazione intelligibile di sta situazione. Ci era un tentativu di prurenza per justificà l'autorizazione per un'erazione cù u fattu chì u sicondu furmatu di u spettaculu avia vinutu à Kiev, nò quellu chì facia in a Crimea. Ma questa ovvia manca di Shariy faciule cose cumplicità, publicendu e spettaturi cù i membri di Comedy Woman, chì arribanu à Kiev.