Harry Potter hè cunnisciutu in modu malu

L'actor Daniel Radcliffe, cunnisciutu in u mondu sanu à u rolu di Harry Potter in numerosi pelle di un ghjuvenu, disse à i ripertorii chì pesa un diminutione rara di funzioni cerebrali - dispraxia. A causa di sta malatia, l'attore di 19 anni ùn pò mancuà li so cordone, RIA Novosti.


A disprakoxia hè una malatia cròca incurable cunificata di una incapacità à rimpruverà boni muvimenti di u focu. A malatizza pò influenza in ogni locu di u sviluppu umanu: fisicu, intellettuale o linguisticu.

Ci hè un maleficu o in prublemi cun una coordinazione, o in trastorni di l'inturnianza, o in difficultà à l'apprendimentu, è spessu in tuttu ma petite. U sintumu cchiù comuni è ovvidu di dispraxia hè l'incapacità di u pacienti di pattighjà è eseguisce una sequenza più larga o più larga di l'azzioni meccanica, per esempiu, per scrive o fraschi di i denti.
Diffigurenzi pò causà l'operazione mekanicularii più simplicità - corse, scalendu e staciuni è salta ancu. U dispatchers d'adulti ùn pudemu micca impurtà in autumata è ùn pò mancu purtà à situazione stressanti. In i formi più difficiuli di maladizzione, i pazienti ùn ponu micca cuntrullà u so propiu discorsu è invece di parolle si dicenu sonu inarticulate.

Cum'è Radcliffe stessu hà dettu, a so malatieta impedisce di ligà i cordonevoli è scrivite bè. Ora l'attore parra di a so malatia cun u surrisu, ma com'è un zitellu, hà complicatu assai a so vita - a dispraxia fessia à u zitellu incapaci di imparazione. "In a scola, ùn aghju micca u tempu per una cosa", l'attore di 19 anni chì l'admette.

Quandu u Mail Daily Mail di scrive, questu hè quì impune à u futuru cinéma star à pensà à a carriera di l'attore. A l'età di 9 anni, u zitellu persuadiu à a so mamma per falla un rolu in a film "David Copperfield", basatu nantu à a rumanzu di Charles Dickens. "Credu ch'ella m'hà dettu ghjuntu per vultà un pocu, perchè ùn aghju avutu u sensu ch'e aghju avutu invalidu. Ùn aghju micca talentu, è ùn sò micca bè in l'scola", disse u ghjovanu.

Ma Daniel hà cumpurtatu un rolu, è hà da diventà per ellu u primu passu à a famiglia di u mondu, chì li dete a saga di Harry Potter, è hà fattu l'attore u più riccu Adolescente in Gran Bretagna.

I rapprisintanti di l'attuali cunfirmatu l'infurmazioni nantu à a malatia di l'attore: "Sì, Daniel Radcliffe a soffrenia di dispraxia. Questu hè questu chì ùn hà mai amparatu. Fortunatamente, u cursu di a malatia hè assai veloce è in u male affittu s'impegna in l'incapacità à attaccà pezzi o in pratiche scritta.

U neuropathologu americanu David Young, un specialista in dispraxia, crede chì l'esempiu di Radcliffe pò inspirà molti di persone chì soffrenu di sta pesta. "Sò un gran fanàticu di tuttu a serie di Harry Potter è aghju sorpresa per amparà chì Daniel Radcliffe hà pisatu di dispraxia. Avà chì hà avà sottumette in una forma moderada, ma in fattu ùn ùn mostra micca signalhii di malatia. E questu fa un esempiu per altri populi cun una tale malatia ".

A strada, in l'ultima filma "Harry Potter è l'Immagini Mortu", Daniel realizà u so propriu trucu: vola da un incruciatu cume in un cummerciu di l'acciaio chì hè attaccatu à una grassa di 30 metri.