Home delivery è pene nantu à a strada

Ci hè questi chì u cunsumu ùn si trova micca in i cundizzioni di l'hospitalu di maternità, ma in casa o in a strada. Oghje, parlaremu da cumu passà a casa di nascita è un pene nantu à a strada.

Naissance natal.

Ricertamenti, più mai è più freti à e donne preferanu per dà nascita non in istituzioni medichi, ma in casa. A maiò parte e donne sceglienu stu modu di partenza, cum'è i mati nativu di a casa aghjanu à sopra u dolore duranti i scherzi, a donna hè in una situazioni famigliali, chì significa chì hè aggradèvule è pò esaminà u timore. Inoltre, a presenza di un maritu o una altra persona nativa rinfensa a forza fisica è moralu di a donna in u travagliu. A pratica pruduca chì u parturientu cù u so maritu hè più menu doloroso in parechji rispetti, chì a donna di u travagliu senti sempri attenti è supportu. Quandu un omu hè prisente durante u partitu, diventa un tistimone di cumu u so figliolu nascite, vede u primu sekondi di a so vita, sente u so primu chiancennu. L'omu sperimenta à u stessu tempu un forti emuzioni forte, chì sussegettu influenza u so sentimenti è responsabbili paterni.

In u nostru paese, però, i nascita di casa ùn sò micca spargugliatu cum'è in altri paesi in Europa è Occidenti. Normalmente, u nàscita di una casa passa quandu una donna ùn hà micca tempu per liberà à a salute di maternità à tempu. A donna nascì in casa, ma dopu chì ella è u natuvulu sò trasportati à u maternità, micca in u solitu, ma in u dipartimentu observatuali.

Avete da dà nascita in casa solu s'ellu avete un zitellu è era natu senza cumpressioni, sì stà sanu è u fetu hè normale, u gravidenza era senzaventful, hè una occasione di invià un obstetru di nascita.

Semu devi esse ricordati chì si pensa à dà nascita in casa prima, avete da esse tene à pudè trasportà à l'ospitalu sippettu inevitabbili cumplicazioni durante u partitu.

Se u grandezza di u fruttu hè grande, sè vo avete polyhydramnios o avete bessut, pò esse micca nunda di a nascita di casa. Avete da dà nascita in l'ospitalu di maternità, induve pudete esse furnitu da assistenza medica qualita in u tempu.

Intantu, ci sò parechji volti chì u nàscita nizzia è si sviluppa moltu rápidamente. Questa situazioni nasciuta quandu a mamma hà digià dighjà parechji volte, se u travagliu hà iniziatu prematuremente, se u fruttu hè chjuchissima. Di sicuru, tali nuvens imprevistati ùn sò micca esse exactamenti nanzi in casa, chì sò disposti in anticipu. Dopu tali nascita, hè necessariu, quantunque possibili, per mandà à a mamma è à u babbu à u maternità più vicinu per esse ch'elli ponu esaminà, perchè u zitellu hè datu u tetanu serum, etc.

Nascite nantu à a strada.

In l'ultimi mesi di a gravidanza, ùn avete micca fà viaghjà, in particulari i distanti. Ma certe volte e circunità scalaverrani in tale manera chì vi sò furzati à andà in un locu nanzu à a so nàscita. Ci hè una probabilidad alta chì u travagliu pò cumencia di a strada.

Si pene fù in u trasportu pùblicu, per esempiu, in un avutu o in un trenu, pudete infurmà immediatamente u cumandante o l'assistenza di u volu. Puderanu mette medicina trà i passageri. A aiuta pò esse furnitu da e persone chì accumpagnanu: un maritu, una mamma, un fratellu o ancu una donna da i passageru chì hà da ella nascita. U più chjucu à aduprà a strada hè di mantene a maiurezza nimici massimu, dumandate à i cunduttori per i venditi sterile, iodine, l'alcool, celenok. U prucessu hà bisognu pienu un vistitu nìvuru o robba. Quelli chì aiutanu à a mamma in u travagliu lavavanu a mani tutta di sapellu, è cunsiglià l'alcoolate (in casu estremu - cù cologne), lubricate u dete di u dete cù iodu.

Se à u zitellu ùn sò micca aiutati da un duttore, hè megliu ùn toccu l'abdomenu i genitali, perchè pò interferiscenu cù u prucessu naturali. Sò aiutu per esse, dopu à a nascita di a cima di u babbu è i spaddi, fegate nantu à i colti di bè cù a patria di a mamma, sguassate u molu da u nasu è a bocca cù un bandage. Questu hè fatta cun cura, perchè i figlioli chì anu neu tenenu tessuti mucosa. Hè da esse assicurati chì u cordone umbilicale ùn hè stesu. Circa un minutu dopu chì u zitellu nascì, avete bisognu à u cordone umbilicale in dui posti - à una distanza di 10 è 15 cm da u so zuccheru. U nuddu di u zitellu deve esse particularmente forte. U cordone umbilicale deve trattatu cù iodu trà i nodi. A tagliezza cù chì u cordone umbilicale saranu cut are burned with a flame of lighters è trattati cù iodu. U cordone umbilicale hè chjucu dopu u node. Un frazu sterili hè aplicatu à u cordone umbilical. U zitellu hè imbruttatu in un diaperu (foglia) è in una manta fina.

Dopu à u nascita di u zitellu, a donna di u travagliu dà nascita à un zitellu. Ùn pigliate micca in u cordone umbilical. L'ultima hè a nascita quandu a so splutazioni naturali si trova. Dopu chì questu sopra fora di u canali di nascita, avete bisognu à imbulighjanu in un pappaghju limu, cumu si deve esaminatu da un duttore. Per questu l'utru hà rializatu megliu, pudete mette un friddu à a maternità di a mamma o l'abbanduneghja per un momentu nantu à u so stomacu.

Dopu à 15 minuti, u natuvulu vole torna rosa, a so respirazione hè ancu u chianciu. Ùn importa micca a manera chì u natuvicu hà fattu u locu, a mamma è u zitellu devenu esse trasportatu quantunque pussìbule à u spaziu più cercanu à l'hospitalu o un maternità.