Face mascaras for kefir

A pelle Limzia hè un requisite impurtante per u cura di a pelle, ùn importa micca u tippu. Hè necessariu per vigilà a purità di a pelle, perchè i cosmiculosi decorattivi, u polu, sebum, partìculi mortu formanu una capa nantu à a pelle chì interferiscenu cù respire normalmente, imbriccate pori, prumove a furmazione di l'acne. Per lavà a pelle, pudete lavà solu, o pudete applicà una lotione spiciata in casa. Face mascarelli da u kefir sò belli blanchi è purse a pelle. Inoltre, stu pruduttu di latti à u fiore hè adattatu per ogni tipu di pelle, è ponu utilizà ogni ghjornu.

A pelle face cù kefir hè faciule da neve. Per fà quì, piglià un swab di cuttuni, purga in kefir è fremu a to face in mozzi circular. Ogni vota, un fasciu di cuttuni deve esse pressu più abbundante, è à a fine, strincia un tamponu è sguassate questu kefir.

I sidici di a pelle di ulemente hè megliu adattatu à un pruduttu àcidatu, dunque hè cunsigliatu di parte di u kefir per duie o trè ghjorni in un locu caldu. I sidici di a pelle grasa di u tempu à u tempu, hè utile per lavà cun suuru. Serum pò ancu preparà in casa. Per fà questu, pigliamu iogurtu, fremenu u focu è filtreghji. Serum lavatu, è a zucca chì femu utilizate per feste in cucina.

Se tenete a pelle seca è quandu si puliscenu cù iocu senti una sensibilita ardenti, ci hè necessariu di lavà di u kefiru cù l'acqua calda. Cù a pelle grasosa, una filu rossica di iogurt pò esse stata à a matina.

U kefir, mischju cù a farina di farina di farina, u triglio, a farina di rossu pozzu lavà a mugla oleosa cù assai acne negru acne. A farina ponu esse preparatu da i cereali, per questu, aghjustemu u croup in un macchini di cafè è moltu finu à chì a farina hè furmata. Fighjà, pigliate un vetru di farina, aghjunghje una cuchitera di soda di coccu, aghjunà sà è fate guardà in un vetru di caccia cun una tappa stretta. Pigliate una colazione di u piattu ottimu è diluce in kefir finu à a furmazione di gruel, è questu cugine cria a pelle. Per fà questu, piglià un cazzamuni di cuttuni, lastaghja in un catuchju è frettu a nostra testa, i maschi, u mandibule è u collu. Adupratu, a pelle duverà esse massaged in circular motions until the gruel ùn si pò scuprerà nantu à a pelle. È solu dopu chì a massa hè lavata cù acqua calde. Questa prucedura, in più di purificazione da a terra è polu, purifica a pelle di i celeri morti.

Per lavà a pelle, ùn avete micca bisognu di cumprà cose scamosciante in a magazzini, pudete puru preparalli oghje in casa.

Appruvamu a crema per u pelu tipu di u pelle tipu è a pelle seca: grind 1 yema, aghjunghje pocu 100 grammi di kefir, aghjustanu u zucchju da mezza limone, stirate constantemente, pour 50 grammi di vodka è di zucchero di limonu. A crema preparata hà una purificazione, nutizie è effettu.

Cù un tipu di pelle prupositu, questu hè quandu a pelle furia hè nantu à u nasu, u mandibule è a testa, è a pelle hè secca nantu à i pieni, hè cunsigliatu per purtà a pelle di a matina cù l'infuzzioni di l'erbe, è à u kefir à a sera cù a crema agria (proporzioni 2: 1).

Vi cunsigliamu cumu, cù l'aiutu di u kefir masks, per dà a bellezza di a pelle, frescura è elasticità. Ogni maschera hà e so proprietà propriu, uni màscaru rinfurzanu è nutriscia a pelle, l'altri ablandinu, l'altri anu influenza antiinflamatori. In ogni modu, tutti i mascarelli di facci una un'altura - per migliurà a nutrimentu è cundite a circulazione di sangue di a pelle.

Maschi di kefir per a pelle grasosa

Mascara cun un effettu tònicu è stretchendu i pori: batte un biancu d'ova, aghjunghje una cullizzioni di meli à questu, è trè zuppi di kefir, cunghjite bè. Sì a massa di u liquidu hè troppu fina, pudete aghjunghje l'almendra o salvatu d'avena. Limemu a faccia cun kefir, appicie aduprà a mascara in una perchenta fina per 20 minuti. A pelle à l'ochji è a fruntiera roccia di i labbra ùn tocchi. A mascara hè lavata cù acqua calde. A so maskedà aiutà à un pocu tempu per fà a so peddi, per quessa hè bonu sè bisognu di "sullivassi à a luci" à a sera.

Purificazione è rinfriscanti i pori di a mascara: questu esse dumandà u kefiru, una decucultura di farina di rossu (pudete piglià lamtu) è eterna. Preparamu u caldu: piglià a mità vetru di acqua fogera, fate una cullarade di camomile è una cullizzioni di sage, copre cù una cupizza è insistemu à 20 minuti. In a listessa proporzione, mischjà u caldu di eterni cù kefiru è trè zuppi di farina di rossu (a farina di rossu pò esse rimbursatu cù fècheru di patata). Tutte l'ingredienti sò imbulighli è appiicati à a pelle per vinti minuti. A mascara si sdirmata prima cù u cotone di padula dipped in kefir, è pudemu lavammi cusì in acqua calidez.

Summer Face Mask for Kefir with Fresh Cucumber

Maturu finu à Kashitsa kefir è a meza un pepite frescu, stracciatu nantu à un grossneru, è mette nantu à a pelle una strata fina. A mascara hè tenuta da quincette à vinti minuti, sguassate a mascara cù serum.

Cefir masks for type skin normal and skin type dry

A pelle seca ci hè bisognu di hidratazione è sfondate cù l'olii. Per quessa, quandu si preparava una mascara kefir per a pelle seca, hè cunsigliu di aghjunghjene l'oli vegetali à questu.

Mascara per a pelle è a pelle seca

Trasciendu dui cullizzioni di kefir, aghjunghje 1 cucurione di l'oliu vegetale è a mità di u guttivulu chjappi. Pigliate a faccia è appricà una strata fina di mascara. Una mascara simili pò esse appiicata à u collu. A più maschile hè sbuchjata cù u latti quannu dopu vinti minuti.

Universal mask

Questa mascara hè preparata da u iogurtu, u casgiu cottage, u zucchieru è l'oliu d'aliva. Tutte l'ingredienti sò mische in parechji proporzioni. U fruttu resultanti hè dumandatu à vinti minuti à a fàccia, fora di i labbra è di a pelle à l'ochji. Dopu u tempu hà ghjornu, avemu appigatu un napulinu indafisu à a fàccia per mezu di u minutu (aghjunghjeghja u napulinu in acqua tè) è lavate a mascara. Mascara, preparata da sti ingredienti, nutre a pelle, elimina peeling, rende una bella complexione.

À l'estiu, a pelle hà manghjatu cun vitamini. I frutti di frutti, frutuli, ciliegie, e d'altri bagagli sò chjappi in aghju, mischju cù kefir in proporzioni ugguali è aghjunghje una cucarave di crema agria. U mistu resultanti hè applicata à a faccia durante 15 minuti. A più maschile si trova cù l'acqua calda.