Quiddu químicu hà tacchino: cumu fà facete bè

Qualcosa donna sòia à esse sempre "a più charming è attrattiva". U benefiziu di a industria cosmética muderna furnisce una tale opportunità, è una varietà di procedimi di bellezza pò battè ancu cù i cambiamenti di a pelle per l'età. Unu di i mezi più efficausi di cumbattà i primi signali di anziane ghjè a scorcia di a materia prima. Quantu quale hè questu prucessu è quandu si scopre di scomatura chimica hè fattu, avete da piglià u nostru articulu.

Chì ci hè spuntintatu?

Simply speaking, peeling is the process of skin cleansing. Sicondu u metudu di esposizione, hè meccanica, chimicu è fisicu. Inoltre, u scogliu hè divisu da u gradu di penetrazione in i capelli di a pelle à a superficia, u mediu è u prufunnu.

Pequime quimiciu hè a "dissoluzzioni" di i celeri di a pelle di morte cù una suluzione speziale o maschera. Di genere, cum'è una soluzione chimica utilizada cosmètica basata nantu à l'enzimi è l'acidità. L'enzimi sò sustanzi di a proteini attivi di l'urighjini di a pianta è l'animali, chì distrughjenu i attelli trà molcululi. Destruisce i celluli di stratum corneum e stimulà a regenerà di a pelle. Acids ukoll eccémently exfoliate i cineratinizzati. A maiò spessu per a scorcia chimica, l'acidità di frutta hè aduprata.

In più di i cummananti di cummàtti è e coughtures superficiali, a scumparsa scumena aiuta à ridette di:

Cumu faciu a scorcia chimica per a fàccia

U prucedimentu di esfoliazione chimica fa in parechje staddi. Prima hè un preparazione preparatoria: a pelle hè limpiatu bè è di fatta cù lotione. Allora, cù una spugna o un pezzu, una soluzione chimica hè appiicata à a faccia. Se una basa di acidita hè aduprata, a mascara hè appiicata in parechje strata. Dopu à 10-15 minuti, una solu alkalina hè appiicata à a pelle per neutralizà l'effetti di l'acidu. A fine di u prucedimentu, a pelle devendrà nutriscia cù una crema nutritiva.

Quì chjappu chjappà in casa: cumu è quandu puderaghju fà?

Pequime quimici ùn hè micca u prufilu cusmeticu simplice. Hè bisognu di precisione è un certu perchè, perchè e sustegenu chì sò usati sò abbastanti aggressivi è ponu dannà a pelle. Ma cù l'observanza di e regule di safety è l'aderenza stretta à l'urdinamentu, esfoliazione chimica pò esse fatta in casa. Vale ancu di ricurdà chì quella scumparsa chimica hè megliu fattu in u vaghjimu è a primavera, quandu u soli ùn hè micca tantu attivu è a temperatura di l'aria hè sopra à zero.

Piuttostu per spremere di casu chì scorcianu l'usu di màsculi basati in l'aciditati di frutta è i prudutti di i dispusittamenti. Per esempiu, pudete aduprà l'acidu glucolicu, chì si trova in quantità grandi in uva agrumi. Pigliate un pocu di raghji è aghjunghjendu in un blender. U fruttu resultante hè appiicatu à a faccia è mantene durante 10-15 minuti. Dopu tuttu, lavò a mascara cun acqua cù sapunni di babbu è appliice una crema nutritiva.

Invece ancu per a pelle, pò aghjunghje l'agrumi cù l'acidu lattiku. Per fà questu, piglià 1 limone, 1 aranciu è 2 cullizzioni di latte. Squeeze u zitellu da i citrati è mischjà cù u latti. Ùn vi scandalizate chì u latti quì curdle - ùn perderà micca e so pruprietà utili. A màsculu resultanti hè assai licenza, per quessa hè appiicata in parechje strata. U tempu tutale di un tali scogliu nantu à a faccia ùn deve esse più di 15 minuti. Hè bagnata cù una salda di soaponacciu alkaline.