Famiglia Ideale: mitu o rialità


Quandu a famiglia muisce? Quandu ùn avemu micca impone una famiglia ideale? O hè solu u mitu nantu à una famiglia ideale, l'idee di e persone chì face a realta è diventenu un obstacle per a felicità? Dopu tuttu, una famosa famiglia, creata nantu à a basa di l'attrazzioni mutuale, u matrimoniu "per l'amore" - questu hè più un ghjocu, un modchju di natura. Dui amanti, chì anu sensu forti, ùn sò micca diffirenzii di l'articuli per u corrente - ùn aghju micca avessu nunda, u principale hè chì avuto u so cumpagnu. Quandu l'unione di dui hè formalizatu formale, ancu prima di quellu un momentu felice avianu "senza firmatu" - una ceremonia chì currisponde à u momentu solenni tutta affucatu u più impurtante ...

Assurances di "amore eternu" ùn permettenu micca u chjamu internu di l'ànima, a necessità di "unione", hè felice. E doppu nun capiscenu micca, preparanu guerri per u dirittu sacru à cumpone stu bisognu cù l'aiutu di un "sociu" ... "Hè una famiglia perfetta un mitu o una realità?" - Hè ciò chì i partenarii chì vi pruponenu di custruisce una relazione sò solu solu.

A staghjone di staggione vi rimette, è e maniche di i patroni (è a vita di a famiglia) anu da fà daveru e curriculi projettanti di dui accidentali sedimentu. A famiglia ideale, u mitu è ​​a realità da quale semu noi per ognunu, cumincià à "creep" da una gruta capa di romance chocolate-vanilla.

Qualchidunu accunscendenu cù i cinni chì una bona una forza ùn esse chjamata bona, è altri, in anticipazione di a staghjunada è chinu di senteri, esse arraggiunate è divorciati, novu per intervene à a ricerca di a so felicità ...

Ùn hè micca ...
I ragiune chì e persone déjà i so inghjuluzzu assai in u matrimoniu è un sociu sò assai diverse. A più simplice (è, sballati, spargugliu) hè a sensazione di u zitellu chì ci devi esse una "una" persona chì entende di una parolla, farà cum'è unu li piaci à pena perchè l'ama. E assai, sottu a influenza di u mitu di una famiglia ideale, ùn vedanu micca a realità. È dinò perchè a ghjucazione di u zitellu ci sò assai disappruversi - almenu mamma è dadina, chì ùn eranu micca ideali, - cercanu questu omu. Ghjudicatu da u mitu di e "mitite", caminannu à u mondu, stu prublema hè stata chjappata di l'umanità for many millennia!
A listessa "cucaracha" pò esse osservata in l'omi. Sembra ch'ellu li piace - è cum'è cocilu, è cum'è donna ... ma qualchì "elusivu wrong", a famiglia ideal hè micca travagliatu. E duvete cercà "u stessu", o cumencia à agisce l'unicu sottu u ideale invisibili. Eccu avete bisognu di manifestazione di carattere è, almenu, difendete, ma cum'è un massimu - per aiutà à u vostru amatu cresci ...
Parenti è zitelli
L'altru raghjolu impurtante per a "morte" di una nova famiglia hè a clarificazione di a relazione di a famiglia "antica": cavils, rivalità, teme chì ellu interferisce cù una carriera, diverse capiori suciali è culturali. Ancu s'è parechji ùn hè micca una materia di l'odi di i famigghji di i genitori per i so fieri è i so figlioli. Parechji "figlioli" si maritanu è si maritanu, chì restanu eterni "e figlioli" è "figlioli", a so famiglia diventenu per elli un salvezza, "successu d'urge", è qualsiasi annu in u cuntrollu di elli hè percibbitu cum'è eslavazione. À u tempu, sicuru, vene l'intelligenza chì a famiglia ùn anu micca travagliatu, o megliu, si spizzanu in un partitu eternu "mentri l'antenati à a dacha".
A volte chì u duie sònniu à fugerà in una sola famiglia, sintendu a so maturità murali: vintendu i pariglii, pare chì dui anni chì anu dece anni anu decisu chì, cumu si parvenenu un vìdu di vint'anni, stanu stupidu. L'eccitazione attuale à i sensu sessuale ("112 manere di fà voltu à u celu") pò ancu cunvertisce, o più volte, micca in tutte e so testa. Videndu comu qualchissia cù immersioni in i spaccuzzi di novi passioni, sensazioni, vogliu ricurdàtevi chì ùn ci hè nunda di novu sottu u sole.
Famiglia in a famiglia
I roles di i cagioli in a famiglia si pò varià, per esempiu, da "a so mamma" à "a figliola di u babbu", è vice versa, è per via di a cunfusione è mancanza d'abilità per dumandà ciò chì i so cumpagni necessani, l'intentu d'acquistà una nova famiglia senza risolve di malati morali in u vechju diventenu un testimu assai forti per elli. Un partitu di cunghjettu pò esse mai diventatu un "padre adoptive", micca natu cù u so babbu. Aghjunghjite una mezchemu crescente di parenti biologicu è psicologicu è paisanu, è ancu di u sicuru, terzu matrimoniu, un munzeddu di mità soru, frati è tutti i so roles cambiatu di u tempu, è aghjunghje l'imagine di i vostri figlioli nantu à i vostri parenti inspirati da i libri, i storii è film. E pruvate di separà l'articuli femminili è masculili, sclusione i rolli suciali di tutti quelli chì vi nfluinzianu à parechji età, susciteghja u diploma d'intimità è pruvate a fini di custruisce a vostra rilazioni, per quessa (in cuntrastu à tutti i sughjetti) vi saranu personalità, libera d'estereotipii d'altri populi! Hè micca?
"Oghji" è "I"

In i nostri tradizzioni Slavi, e no Occidintali, i risichi di quella santità, chì era attribuita à l'istituzione di u matrimoniu, sò sempri forti. A finu à a ghjente passate sottu una corruzione è pateanu seriu u "matrimoniu in celu" per via di "u diu di u dado" spouse. I radichi di sta tradizione si ponu vede bè in i costi di prima, per vultà à a morte dopu à u maritu mortu o "dissolve" in l'amatu, senza avè un valore indipendente.

In l'Occidenti, è in parte in a nostra cultura, seguitu à u cult di "noi", l'individualità era un tentativu di fughje. Decepzione, inevitabbile presente in un paru di individualistichi incorrigible, anche si preparava u cena, è guidanu i zitelli à u parcu u ghjornu di u settimane, conduite à u colapse di una barca d'amore micca in tuttu nantu à a vita.

Quandu duie persone vene à a diferenza trà "noi" -familiarii è "dui-i", famosi, spessu si spiecanu: perchè chì fate - perde o ti sò "vicini à a cucina cumuni"? Pensemu chì, in relazioni umani, a formula 1 + 1 ùn dà u stessu risultatu cum'è in l'aritmetica, micca "dui", ma "eleci", e nimu di i "cumpunenti" pèrdite u più preziosa - ella stessu. Quisteria interessante per altru durante parechji anni ...