Cumu meetu un omu di l'esercitu

Avete agitu tantu longu per queste ghjornu. Eppuru è u to ghjovanu avete l'alegria è l'eccitazione. Ma i giovani chì tornanu da l'esercitu sò più preoccupati. Dopu tuttu, per un bellu pezzu, anu distanti da i so parenti, a so cità nativa, u so amatu. À u listessu tempu, site in casa in i cundizioni soli per voi. Per quessa, hè bisognu di scuntrà à un suldatu perchè a questa reunione aiuta per vultà à a vita civili.

In questu sensu, ogni ragazza chì incontesta à un suldatu, dumanda: "Cumu meetu un omu di l'esercitu, perchè era inescuvale?". Avemu nutatu à volta chì sta pregunta ùn hà micca una risposta universale, adattatu per tutti i parenti. U nostru scopu serà di vede parechji consigli generali chì aiutanu à e donne chì, in anticipazione di riunite cù u so ghjuvanottu, sò persu in felicità, riuniscenu i so pinsamenti.

Cumu meetu un omu di l'esercitu in l'estazione di tren

Cumu meetu un omu di l'esercitu

Prima, assicuratevi di scuntrà un ghjovanu à l'estazione. Quessi primi minuti sò impurtanti solu per u suldatu, ma per voi. Dopu tuttu, quelli mumenti anu da sempre in a vostra mimoria - cù l'aligria di lacrimi in i vostri ochji, u vostru core sparisce da u to pettu, dì qualcosa ùn sò micca parolle, solu bracce forte. In u capu di u zitellu sanu solu un pensamentu: "Hà aspittata! Aghju aspittatu! ".

Avà hè oghje una sposa per un zitellu, è micca solu una ragazza amata chì hà scrittu littri. Perchè una donna amata chì hà aspittatu, serà prestu per fà tuttu. Se vulete dì à un tipu nantu à i vostri sentimenti quandu si ncontranu, ùn avete micca esse a vargugnate di parlà parenti, perchè sicuramente duranti u so tempu, t'hè cunsideratu à spessu ciò chì dicenu à l'altru durante u ghjornu intesa. In ogni casu, cumpresu i vostri ochji, ùn pudete micca uttere una parolla, cum'è tutti i paroli sò messed up. In questu ùn ci hè nunda terribili, è almenu a parolla aiutà u core.

U vostru carmu pò esse dumandatu per esse quì vicinu à quellu chì si ncontra amici, parenti è altri parenti. Forsi quellu chì vulete intruducerete à a so famiglia è l'amichi, perchè si vedi è amparà chì a so amata hà avutu a pussibilità di mantene i so sentimenti per ellu durante un bellu pezzu. Hè megliu preparà per questu in anticipu, piglià un ghjornu off à u travagliu, avvisanu chì ùn sarete micca in a lettura di stu ghjornu.

Preparamu una maravigghia

Mentre chì aspetta una reunione cù u vostru amatu, pudete apprezzà un sorpresa per ellu, chì devi esse datu dopu molti reune cù parenti quandu sò sola. Ùn avete micca vistu un altru durante u longu tempu, è tutte ciò chì sapete di l'altri è si s'hè ricurdatu fù partutu à u passatu. Dopu à quellu tempu per questa ora mentre a ghjuvani servitore, elli hà scambià, pensamentu, veddi, cambiamentu di vista. Credu chì ti piace à l'altri cum'è prima, ma picchì i sentimenti per voi è i vostri sentimenti sò stati cum'è per esse prima di a separazione. Ùn hè bisognu à nimu chì ci hè una parolla chì l'armata verifica i sentimenti.

Dopu avè scupertu dopu una longa separazione, avete bisognu di amparà l'altru di novu, s'apprimau à i cambiamenti in a vostra persunità. Dunque, avissi bisogiu avè cena per candele, dopu un passaghju à i posti induve si trovanu o prima basgiò. Risari, ricordi, ponu tutti "revuzioni" i vostri sentimenti, chì vi darà più vicinu.

À a sera, hè megliu ùn passà nudda parte, passene in un locu cusitellu domesticu, chì u suldatu hà abedutu. Pudete riservà una stanza d'internu in anticipu, dumandate o cogliunà a tavola in a stanza è impastate a sera in silenziu. Cubra a tavola cun una bjota stufa bianchissima, diprezzà cù petali rosati, chjama i candele, apague a lume, accumincia nantu à a lentore, a melodia furtuna. Pozzu nantu à u vostru ostru, per di parlà cù l'altri, si ligne - sta giornata hè propria.

Ch'ellu duvere ciò chì a prima serata passà dopu una longa siparazioni, chì ricordi stanu di u zitellu chì tornava da l'esercitu.

Attenti

U settimonamentu à u cunsigliu deve esse situatu quanti quantu pussibule da a TV.

U tile è u tablecloth hè megliu per piglià a festa.

Pudate megliu chì l'altri.

A cena cumincià cù ricordi, cum'è tuttu hà cuminciatu, puderete annunzià i fotò tomati in questu tempu.

Per cena, un lignu ligame hè adattatu è micca necessariu chì ci hè assai di nutritura. Chì a tavola hà frutti, pudini, ice cream, mousses, questu hè abbastanza bè, perchè tù, esse saldato, parlarà, fate u sensu passatu.