Eserciti gimnastichi per i zitelli più maiò di 1 anni

Parechji babbi è e mo mamma sò affruntati a quistione di cumu fà a ginnastica cun un zitellu annantu à 1 annu? A vendita pudete vede a littiratura cù gruppi d'eserciti chì sò dritti pè i zitelli chì anu più di 3 anni. Ma un zitellu ùn pò micca ancu bisognu di l'esercitivi ginàstica. Cunsigliate l'esercitazioni generale di rinfurzà cù un zitellu sanu.

Eserciti per i zitelli più di un annu

Duranti a lezziò chì ci vole cumpressu i canzoni di i zitelli, l'esercii sò realizati in forma di un ghjocu. Ùn avemu bisognu di rializzà tutti l'esercitazioni di volta, avete bisognu di dividinu l'esercizii in parechje categurii chì puderete esse realizatu durante u ghjornu. Se tali ghjocu dà u piacè di u zitellu, ellu ripite l'eserzii stessu è hà prestu in prestu da fà per ellu stessu. A prima volta hè bisognu à fà l'eserzioni cù u zitellu.

Eserciti

Caminate per u percorsu

Etichetta u calcariu nantu à u pianu cù una strada di 2 m è una larghezza di 30 cm. Pigliate u zitellu chì passanu à i 2 ghjusti. Repetite 3 volte.

Cricchù, tennulannusi à un bastone

Un finali di u bastone hè tenutu da un adultu, è l'altra parte hè tenuta da u zitellu cù e mani. À u cumandamentu di "s'assettanu", i dui ombreghje micca, mentre chì u bastone ginnastico ùn hè micca abbassatu. Repetite 4 volte.

Tire bola

U zitellu hè statu cun u bulu in i so mani. Ellu scancò u ballu, è pozzu a sullivazione di u pianu. Repetite 4 volte.

Creeping in u lugnu

L'adultu cuntene un cuddaru cù una mano, per u ghjente u zitellu ve un ghjovanu ghjinuu chì attrae l'attenzione. Scurciò in u ghjutuu è si stalla. U ghjocu pò esse situatu è quì sopra, per esempiu, nantu à u fessu, u zitellu hè stata tolta. Repetite 4 volte.

Trasfurmà u ballu

U picciriddu, assittatu à u pianu, si sparsi l'ammi, pruvatu di scinniri la bola in fronte à u percorsu. A via hè 40 cm di largu, chì devenu esse sculacciatu da calcariu. Fate l'exercitu 6 volte.

Averna

À u pianu, pusau 2 staghjunati, unu di l'altru duvite esse à una distanza di 25 cm. Pigliate u zitellu trasfurmà prima in un bastone, dopu à l'altru, mentre ch'ellu deve guardà u so equilibriu. Fate l'exercitu 3 volte.

Arrampicannu nantu à un oggettu

U primu, u zitellu hè offru à ghjunghje un boxu 10 cm altu, andate per ascultallu un sufettu 40 cm altu. Ripetite l'exercitu 2 volte.

Eppo u ballu

U zitellu in ogni manu tenenu una piccula bola è à u so volta tira i pilò. Repetite 4 volte.

Game "catch up-catch up"

L'adultu si ponu accade incù u figliolu scappa. A durazione di stu ghjocu hè di 12 minuti.

Fate l'attività più frequente:

A tutti l'eserciti, pudete pensà à parechji stori. Quandu caminavanu nantu à i vostri ditti pò fà più grande, pudete alcune u nuvulu. Quandu u zitellu cammina in l'esterno di u pedi, diventerete in un cucciolo di oso. Una imaginazione spiegata è allora qualchissia esercizi in una idea divertida. Per esempiu, pudete ghjunghjite à a cucina cum'è un fugliale, passendu à l'esternu di i vostri pedi. E pudete mette cams nantu à a cima di u capu, sò quessi l'armati di un cucciolo di u pelle.

Un ghjocu cù un bastone o una bola di diàmitru mediu

Riding

U ghjocu adduzzu u rolu d'un cavallu, si sviluppeghja nantu à tutti quattru, u zitellu si trova nantu à a cima, stringendu li gammi di l'adultu circa a cintura, è e mani sopr'à i spaddi. U cavallu nantu à a tarra, o movime di circa à fà un pappadore forte o micca forte per u partitu è ​​in fronte. A cumpagnia di u cavalieri hè di stà in u cavallu.

Toccante con Claps

Un ghjocu senzillu, aghjunghjenu i moschili, patu à u ghjinochju esse u dirittu, darrere, sopra a testa, davanti à u pettu.

Cammisa nantu à i catineddi

In l'estiu, pudete un'altru novu nantu à l'erba, nantu à a sabbia. In l'inguernu ùn ci hè nisuna pussibulità, è sì u carpete hè in a casa, permettenu u zitellu andà in caminu pezzu.

I parechji puderanu esercitarà a gimnastica nantu à una ballà gimnastica cù e corne. Fate u zitellu retour à u ballu è aghjunghjemu in u circhiu, in un círculo, da u lugna, avanti è retrocede. Ai aiutà u zitellu in riflette, perchè u so corpu in u ballu curatu, è hà pigliatu a forma di una bola.

À u tempu, rimpiazzà u zitellu cù esercitivi passivi per esercizii indipendenti, è permettenu à u zitellu à piglià l'iniziuzzione.