Felicità u felicità maschile

Pariate chì a felicità hè un cuncettu senza un sexless. E, sicuru, in u sensu globale di a parolla, tutti vulemu u listessu cosa - chì qualchissia averia aspessu à quale in casa, cum'è chì tutti sò salutati è tuttu ciò chì in u spiritu. Ma avete deveniu d'accordu, perchè tutti ci anu una gran felicità è a felicità, chì avemu qualchì volta ciamati "giovani chjuche". Allora ci scupriteu quandu a felicità di l'omu ci hè. E quale hè u rolu di e donne in u prucessu di "felicità".


U carru

Discorsu, sicuru, andaraghju nantu à u carru. Questu hè u santu di sburelli di u vostru sceltu. U so territoriu persunale, a so famiglia, u so segnu amatu. A responsabilità per un caru in l'omi hè assimilatu di rispunsabilità per un amicu o un zitellu. L'ideal hè micca à tuttu ciò chì hè caru, ma solu perchè i nostri omi sò tacostroenes. Cumprate una nova radiu per a "bellezza" - questa hè a felicità. È ùn ne micca bisognu di un novice ghjuvatu finu à i pruduttori invernali sò comprati. U soldi ùn hè micca una pity si avianu à a so felicità mobile.

A to mamma hè a vostra mamma

Anecdotesi nantu à a so mamma hà avutu per una ragione. Ancu se u vostru amatu hà una maraviglia cù u vostru parente, ùn significheghja micca chì ellu hè prontu à cuntemplàli ogni ghjornu in a vostra casa o, peor, per sparte cù u nihil. Sì a rilazioni trà u vostru ghjovanu è a vostra mamma, parle falate, scherza, è facenu felice hè ancu più faciule - diminuite l'incidenza à un minimu. Qualchissia vi dicerà chì questu hè sbagliatu, ma in fatti, tù ti pudete micca vulsutu vede a so face insatisfiede o sèntelu chjamatu. Ùn pudete micca rimettisce a situazione, ma spontate u vostru modu d'ubligatoriu è fà u vostru sughjettu sceltu. Hè abbastanza per riunite in i vacanze.

Travagliu - seconda casa

Quellu di noi ùn hà micca sognu di stu travagliu, chì avemu vulutu fughje à a mane. Senza dubbitu, u mo travagliu preditu hè felicità. Hè una altra materia quandu i prublemi culpèvuli in u travagliu. Puderanu a so scazzetta e si scurdanu in l'abbraccio di l'amatu, per l'omi, questu hè più difficili. Anu è i casali seranu cura un pianu à rigiunà a situazione, è a vostra impatrunia è e dispiacchenza per capiscenu per quessa hè aggradatu è micca focu annunziate nantu à a sola risultà. In quessi situazione, hè necessariu di mostrarà comprende. Sapete à ricunnosce quandu u vostru ubligatoriu deve vede, è quandu avete bisognu di lascià solu.

Ci hè - hè bonu, ma hè bonu per manghjà - hè ancu megliu

Caminu versu u cori di un omu .... Tutti si ricorda di chì questu proverbiu finiscinu. Quandu nimu argudiarà cun u fattu chì si una zitella puderà cocciariate, hè un grande plus in a so storia di una futura muller. E se una zitella pò esate presumigha di capacità culinaria pocu rilassante, ùn hà micca avè un prezzu. U primu, l'omi ti piace à manghjà diliziosu, è l'alimenta di casa hè sempre cusì più nutizie cù l'alimentu di cunzunità basatu à a magazzini o ristorante. Siconda, ghjente trà l'amici chì a sera hà manghjatu u tabacchieru, cun upertu di u so amatu, hà tutte ogni omu. Inoltre, sì tù stessu si raligraranu, fighjendu a faccia felice di u to maritu, quandu ellu ciaraghju l'osse.

Goal, goal, goal!

No tutti l'omi sò fannii di u football, ma esse sò a maiò. È cù questu fieru ùn pò fà. Se un partenza impurtante hè nantu à a TV, allura, i zitelli, si movenu à u fondu, è se u ghjovanu hà un bigliettu è u ghjocu è dispunibule, pudete scurdà di a notte romantica da a lumera. Cosa da fà? Ci hè dui modi: u primu hè di accettà è movime, postu chì tuttu u football ùn si mostra micca ogni ghjornu; U secondu hè di cuncernà cun ellu, per sparte i so interessi. True, no tutti e zitelli sò pronte per a seconda opzione. Quandu u match vende à un fini, è tutte e so matessi seranu discututi in a cumpagnia di l'omi, u vostru amatori torna à i vostri boni forti di novu è esse felice.

Suldatu Universale

I criteri umani per u carattaru femminili è u cumpurtamentu pò esse tressu, ma ponu scrive in un scopu: in a cucina - l'affari, in u lettu - un debaucher, in public - timba. Cusì vera chì una donna hà da esse suldatu universale. Allora sarà cuntentu. E donne chì anu un sensu di autore, rispundenu, perchè noi chì puderebbe esse pussutu fà questu. Rasslabljtes, e zitelli, allone aspirevanu à questu, senza avvienze di u mumentu. E veru, ogni unu di noi hè una propria di talentu, hè solu chì no tutti l'avemu apertu, o ùn avè nimu à avà per obede. Cusì hè pussibile abbastanza chì u veru sicretu di a felicità di u so amatu hè in tutta di voi.

L'amici sò sacri

Per esse un bachelor, un omu hè utilatu à cumprà amici chì crede. E ora, quandu ellu hà, hà da cambià una cosa. In my opinion, hè micca ghjusti. E à certi puntu hè ghjustu. Hè chjaru, i camini di ghjunghje duvete esse toltu o ridduciutu à u minimu, ma questu ùn hè micca significatu chì a notte di a vigliaghju di venerdì sarà eradicata. Amparate a curruzzione, è u vostru omu serà da amici sughjetti di vultà à voi.

"... Cuminciassi parturitu un eroi per u babbu di u tsar"

U nascita di un zitellu per un omu hè assai impurtante, è u nascita di un figliolu hè un vacanze tutale. Questu ùn significheghja micca chì a zitella chì hà amatu à pocu menu, hè ghjustu chì u principiu di u principiu di "peasant in the family" rappresentanti di l'orgogliu più forte. Sicura chì quì hè improbabile di pudè qualchì influenza u risultatu, ma puderete tandu parechji tentative.

Comu pudete a vede, l'omi anu ancu i so zitelli, chì custituiscenu una figura di felicità. È a vostra participazione à stu prucessu hè a più chì ùn hè micca impurtante.