Infidatu per voi stessu

- Forsi, serà un altru cinque à sei anni, è hè ora di dà nascita.

- E di quale?
- E chì cosa importa? Ancu s'ellu ci hè nimu di quale aghju, vogliu aduprà u metudu di inseminazione artificiale. Aviu bisognu di mo figliolu. Per sè stessu.

Quante sguassate sse parolle ultime? E più di più di e donne, disappunitu in l'omi, in u stessu cuncettu di a famiglia, tendenu à dà nascita "per elli". Chì ghjè sta? Un segnu caratteristicu di u XX sèculu primu? Variante di a norma? O a degradazione di a fede (è cù a so persona) essenza?

Ci hè parechje motte per quellu fenomenu. U più cumune hè chì ùn era micca pussibule di scuntrà quellu chì puderia diventeranu un bon babbu per un zitellu. Ùn era pussìbule di marità, ùn ci era micca qualcunu quale mi piace di sparà u so culori. Ùn travaglià micca. No menu raru cumuni - postponimentu "per più tardi". Dui amanti, ghjovani è insecurati. U più grande chì pò furnisce hè allughjatu un appartamentu. Ma criendu un ziteddi ci hè scantu. E passa un annu dopu annu in anticipazione di e cundizioni megliu è più pruspirità, è u matrimoniu stessu spessu exhausteghja. Ma questi mutivi existìanu sempre è in ogni locu. In u nostru centru altru razze sùbitu accuminzanu a presentari. Questu hè una ideologia di e mani di disillusion. Hè cunsideratu chì u matrimoniu è a famiglia sò stati obsoletos è necessarii chì un zitellu pò essa perfetta cultivatu senza un padre, chì un omu necessiteghja solu in u regnu di cunteggiati sessuale persunali "per a salute", è per questa ùn hè micca necessariu di casà è di vigliavi. U calidez umanu, u contactu spirituale? È per questu scopu hè ghjustu è esse un figliolu. E abbastanza. Fate un solu, ma un parente riali.

Avemu verificate ciò chì miseria scorge l'estratocazione di u zitellu per ellu stessu.

Sì ancu i sposi casani ùn anu fatta à copre cù i so criaturi chì crescenu, chì succede à una donna chì hè focu sanu à u zitellu? Quandu u zitellu hè chjuca, pari chì hè sempre luntanu, ma u tempu vula rapidamente. E ora avà stà sola, micca ghjovana, hà longu cresciute unaccustomatu di fà di piani cù qualcosa àutru à parte di u so zitellu, è ùn hà più bisognu di un zitellu. Soni cruel, ma hè un fattu. U zitellu maturu hà u so interessi, i so bisogni, un periodu di l'egoismu ghjoventi naturali. E ancu in i figlioli più prusperenti è sinceri, u sensu di attenzione à a mamma hè sempri ridutta. A maiò parte di a mamma si furanu è cumincià à dumandassi l'elli, per svià in a vita di u zitellu, aiutavanu a subordinà a so vita à a so.

Ilya, 42, sposò à l'età di 39. Era un picciriddu, chì a so mamma dava nascita "per ellu stessu", chì ùn hè micca ghjudice seriu da quale. Ùn mai capitu à u so babbu. Puderia à spusà è avè i figlioli solu dopu a morte di a so mamma, mentre ella era viva, critica ogni donna chì avvicinò à Ilya. È hà caputu: o la mamma o a mòglia. Per abbandunà una mamma malatu, ùn era micca permessu di a cuscenza, è avè una famiglia significaria fà una mamma - ùn accetta micca à a donna in a so vita. Doppu chì l'hà sipatu, hà cunfessu: "In ogni modu puderia esse, era vargogna, ma quandu era alleutu da a so morte. Avà pozzu viaghjà nurmale ".

In quessi casi, l'affirmazione di a mamma chì "hà vicinu per u so figliolu" hè almenu hypocritica. E hà datu a nascita è ella hà stete per ella, è solu. E di colpu, u so ghjucunaghju hà prununatu i diritti per a so vita? A mamma hè offentera per l'ingratitudinu di u so figliolu. Trasfurmendu ciò chì hà fattu una persona. Quale hè u dirittu di vive cum'ella voli.

A volta chì a catina cuntinua: u figliolu resta unicu, forsi dà un omu un "biomateriale" per cuncepimentu. Figliola - duna ancu un figliolu "per elli", perchè almenu à u nipone, a mamma ùn ci hè micca ghjilosu.

Ci hè chì i zitelli rifendu è l'affari finisci in un pausu. Questu hè ancu micca bode. I insulti di a mamma è di u zitellu contru à l'altru pò causà assai prucessi latenti in u subconsciousu è anch'elli in molti à a vita di u zitellu. Questu hè un sentu hidden de culpabilità davanti à a mamma, è u desideriu annantu à u subconscious level per "pruvà" a mamma a so indipendenza, quantu esse, u zitellu persenta à vive "in l'ombra" di a mamma, repressa da u so modu.

Ma mentre u zitellu solu creci, ci sò abbastanza difficuli. In u pre-scola è i zitelli di età di i scoli iniziali ùn sò micca capaci di capisce bè chì a so famiglia ùn hè micca cum'è l'altri. Tutti sò listessi, ci sò e saranu famìglie cù dui genitori. U zitellu inevitabbilità compara. Alas, micca in favore di a so famiglia. L'archetipu di a famiglia, chì era stata abbicinata in noi per millenariu, ùn hè micca cusì faciule per a morte cù cuncetti novi. À u megliu, si pò piglià più di un seculu. U zitellu hè più forte chì a maiò parte adulescente, sti arichetti universali pop up - u so mente ùn hè micca statu "processatu" da a sucetà. Perchè, in sicretu, hà da custruisce un sensu di difettu.

U second puntu - questu hè u modu più faciule per crede un egoistu è un neurcticu. U zitellu s'aprì à u fattu chì a mamma ùn avà accade a so attenzione, chì tutte le pertenece. E appena a so vulintà, hà avè a stessa attitudini in u mondu: u mondu sanu sia di interessa solu cun elli, cù i so prublemi è i bisogni. Se ci hè un carattere - questi i zitelli sò abituati di mantene l'esitu di e cose da forza. È chjamemu tiranni è tiranni. Sì a pirsunalità hè sbagliata - disordinazione hè assai amara, è insulte à u mondu hè assai grande. E in cunsultazione - malatie, fallimenti, depressioni.

Qualchidunu vulete argumentà: micca tutti i zitelli chì anu criatu in famigghia uniparente sò sbagliati! Sì, micca tutti. U danni hè solu per quelli chì a mamma ùn amava micca à nimu, u dumandà per un zitellu.

In a mo pràtica hai un esempiu reversu: una donna era spusata è piace assai à u so maritu, ma ùn pudia cuncepisce l'ellu - u so maritu anu avutu prublemi. Elli dicideru in una inseminazione artificiale cù l'esperma di donatori. U mo maritu era cun mè u tempu. U zitellu hè cuncipitu è ​​nascenu in amore. È tuttu hè bonu per elli, è u zitellu ùn hè micca diffirenti da i zitelli cuncipiti naturali.

Ùn hè scary chì ùn ci hè u mo figliolu. Pudereti abbandunà a so mamma, mute, a so mamma ùn pudiera esse, puderanu disperse amichemente - micca l'essenza. Hè impurtante chì a stallazione urigginali nantu à a famiglia si hè stata, è era in questu aura di amore, rilazioni, hè cuncepimentu è nascenu un zitellu. Hè terribili chì una altra mamma hà digià ghjunghje à u cunceculu cuncepimentu prupone una persona di l'altru in a pruprietà. Dopu tuttu, i zitelli, mentri anu in u corpu, sguassate perfettamente tuttu ciò chì succidevi à i so genitori.

Decepzione in a famiglia, omi, amori - una cosa chì l'omi hà ancu cuntribuitu assai. Ma cumu si sviluppà i omi di ritenevice è e donni fugliali, stendu i so cori per i sentimenti sinceri, teme à circà è dintorni?
Ci hè solu un modu da stà, per stà, per fà stà à fà, di circà è trova una cosa genuina, di crede è di speranza, per travaglià nantu à ellu stessu. Questu hè appiicatu à tutti - omi è donne.

In u mo scopu, venerà à pinsà: hè ancu necessariu di aspittà à u nascita di un zitellu, se ùn ci hè micca una vicinu à una donna chì diventerà un sustegnu almenu prima? Parechji dicenu chì, se una donna ùn si faci micca una mamma, a so vita hè spurda. Ma si pò piglià una mamma cumplicata, appruvendu una vita d'altru di prutezione per pruteggiri di i so greghje è disappuntu?