Comu sceglite u televiziu LCD?

Cù l'avventu di televisiò, a vita di a gente hà cambiatu marcamente, anu passatu più tempu in casa, in u circhiu di famiglia. À questu ghjornu, una bona TV hè, forsi, u sujetu principali di a casa. Hè piacevule à vede u so filmu favorito, sèrie, novità o avvenimentu sportu à u ghjornu di u ghjornu. Quandu l'omi fôru cuntenti cù i televienze tubes simples, i televisioni LCD sò largamente usuti. Ma comu sceglie u televiziu LCD? Chì tecniche tecniche di u televientu sò aggradite per voi? Cumu ùn mette micca un sbagliu durante a compra? Fighjemu in elli.

Allora decide u cumprà una TV LCD. Eccu alcuni règuli semprici.

Induditoriamente, a prima cosa chì captures a nostra vista di a TV hè a so dimensione. A più precisamente, a diagione. E puru u più di a TV, u megliu. Ma questu ùn hè micca sempre u male. A distanza da u televigore à u locu duv'è vo site mentre vede hè impurtante. Ùn parechji pirsuni sapemu chì u più grande a diagonal, più grande a distanza da u sofa. A distanza ottimali hè 3-4 volte più grande chì a diagonal di a TV. Questu prumove a cunsulazione megliu.

U paràmetru chì avarà da esse attentu hè a risuluzione. Stu valore hè espressu in pixelli. Pixel hè a unità grafica minima di u televiziu. Ùn cuntene una infurmazione nantu à a visualizazione di culori russetti, verdi è blu. A lot of pixels componi l'imagine. Per quessa, a più alta a risuluzione (più píxli), u megliu a stampa trasmessa. Hè impurtante per sapè chì per vede l'emissioni televisivi ordinali, a rispeazione di 800x600 serà suffice (perchè in Russia i rivi di TV si trasmettenu in questa norma). In ogni casu, per vede i DVD filmi, a risoluzione deve esse cusì bè. U più qualificativu hè u formatu digitale di televisione, per ellu a megliu risuluzione hè 1920x1080 pixel.

U tempu di a risposta di a TV hè a veloce di cunversione trà u biancu è u biancu. A più breve di u tempu di risponde, a migliurà a renderizazione di u culore, è una sola imagine micca suluzione. Hè megliu se u tempu di a risposta ùn sera più di 8 milisegundità (ms).

U culore principale di u TV LCD hè luminosu è cuntrastu. Contraste hè a rapportu di u luminosu di i parti più freschi è oscurità di l'imaghjini, aiuta per trasmetta a prufundità di u culore. U rapportu di cuntrastu pò esse 600: 1, 800: 1, 1000: 1. A supiriura a rapportu, u megliu. Brightness hè cruciale quandu vi vede u televiglio in diversità di lumi, i.e. in u tempu lume è scuru di u ghjornu. Se u luminosu hè insufficente, i vostri ochji seranu assai stanchi, è ùn avete micca uttene un piacè di vede. Un pezzu di 450 cd / m2 hè cunsideratu cum'è normale. Questa televenda vi serà piacevule à vede l'altezza di u ghjornu è a luci artificiale, à u stessu tempu chì a trasfigurazione di colore ferma esse bisognu. Certi mudelli muderni di televiżjoni LCD sò un sensoru integratu chì aghjusta automaticamente u luminosu.

Probabilmente hà avvistu chì, se vidite u televiziu LCD in difetti angulosi (per esempiu, da u cantu, è micca u centru), invece l'imaghjera hè un cuntattu distortu. U valore hè chjamatu l'angleu di vista. Hè più còmicu per vede a TV cù un angleu di vista à 180 gradi (177-179), questu requisitu si trova cù mudelli muderni. I primi televatici LCD avianu un angulu di vista assai più chjuve, ma u prugressu, cum'è sapete, ùn si ferma.

A transmission hè ancu impurtante. A caratteristica principale di u sonu hè a so intensità, nè u putere, cum'è assai pirsuni pensanu. L'intensità hè calculata in decibels (dB). Quandu a più intensa, u più forte u sonu di TV hè ghjucatu. U putere, quantu misurata in Watts, hè influenza in a qualità di sonore ùn significativamente. Di genere, i pruduttori nantu à u televigore scrittu unu putere di 100 viti, ma in quantu à a qualità di sonu, ùn hà scentificatu chì caractères de potenza, hà un sistema di parlante TV. Ci hè moltu più attenzione per l'intensità.

Uni pochi di parolle di "sali" è "entrances". S'hè spessu situatu in u spalle di u televessu. Tutti i mudelli muderni cuntenenu parechji porti per cunnetta un DVD, camera è altri apparenti. Sì, se u televigore hè u portu USB, pudete vede i vostri ritratti favoriti da a canzone di a TV o à sente i vostri canzoni prediletti cumminciate a vostra càmera o MP3.

In u schema di u disignu è di culori di u casu di TV, ùn hè micca bisognu di valore di parlà, perchè ponu esse assai diffirenti. Questu hè digià una cosa di gustu.

Dopu avemu riveduta a funzione più impurtante di i TV LCD. A scelta hè stata! A vista piacevule!