Filmi diretti da Woody Allen

L'aspetta unpainty è u cumpurtamentu ridiculu hè a stampa principale chì i filmi diretti da Woody Allen sfrutta in u so arsenale, ricivendu l'amore è u ricunniscenza di i critichi famosi di a film. Quale altru, se no u direttore talentu, hè capaci di fà questu?

U 1 di dicè annu avè turnatu 76 anni, ma hè sempre luntanu di l'età di guidatu criticu chì in u 1969, quandu u mondu hà vistu a prima pelicula debuta diretta da Woody Allen. Purtate a panorama tutti l'annu, è ogni ghjornu sorpresii u visor. L'ultimi capulavuri di u direttore - "Vicky Cristina Barcelona" (2008), induve l'astri internazzani starred, chjamati Penelope Cruz, Scarlett Johansson, Javier Bardema e Patrice Clarkson, è ancu di u film "Match Point" ( 2005), "Chì duverà" (2009), "Scopre un altu strangeru" (2010), "Midnight in Paris" (2011).

Da New York à Londra è Spagna

A nutizzioni chì Allen hè filmatu i so film in Inghilterra, hà diventatu un sensu veru. Paria chì nunda in u mondu obligerà à u maestru a abbandunà u so amatu Manhattan (tutti i caratteri di i so filmi anticipati raramente anu fora a quinta avenue o Central Park). Ma i ragiuni chì aiutò di fà questu hè assai significativu. In u primu settore di u 2000, hè sempri più difficiule di fà filmi in i Stati. Tutti i pruduttori americani ùn anu micca impurtanti per ghjucà u rollu di i banchieri, è in tuttu u tempu avete à intervene in u processu di filmatu, à dì: rinviu un centu volte l'script, disturbanu l'attuali di visite permanente, offre u rolu di i candidati. Dighjà in u 2007, Woody, avennu rializatu u terzu pianu di Londra, trasfirìu a l'Spagna, induve filmò a so classa famosa "Vicky Cristina Barcelona". Ma ùn importa micca quantu film chì hà pigliatu fora di a so cità, u fenomenu di Allen nascita in New York, à quale hà dedicatu tali pelle di a trilogia di novu trilogiu, Annie Hall, Interiors, Manhattan è assai altri. Un omu famosu cù un apparenza senza pretensione, hà sappiutu sottumatarmu in u so travagliu tutti i so complexi è e fobie, diventenu cum'è a Statue of Liberty, un simbulu d'America!

U principiu

Oghje, Vuddy Allen hè un direttore cinematograficu, cumpagnu comicu, produtore è guidatu Oscar, chì hà ricivutu trè volte. In più, hè un scrittore è l'autore di un grande quantità di dramatichi è storii è un clarinettista jazzista.

U direttore hà ricevutu un grandi ricunniscenza da u pubblicu, grazi à i so scienzi witty, chì combina elementi di sàtira è l'assurduzza è dramas psicologichi chì anu creatu sottu a influenza creativa d'Ingmar Bergman. Si cunghjunghjenu questi dui genre, Woody hè stata cun u so novu è a chjamà "comedia intellettuale". Inoltre, u direttore hè distinatu da u grande volumenu di u so travagliu di film è a veloce cù quale eranu produsibule. In più di direttamente è scrittura di scrittura, Allen hà stella in u so film. I temi favuriti chì inclusi i so film sò psicananalisi, u sessu è e razzi ugualmente persone.

Allison Stuart Konigsberg hè natu in Brooklyn. Da l'età di 15 hà avè ancu capaci di undue l'ambienti boemuni è aristocrático di a Nova York: sò travagliatu cù rivisti più famusi "Playboy", "New Yorker", "Evergreen", cumpostu di scitti per un scoppiu di TV di comedy è di nightclubs, spessu sottumessi à Broadway (pigliò u nome di l'impurtante Woodpecker animatu). Di sicuru, ùn si pò dì chì u primu filmu di Allen "Take the Money and Run" (1969), produciu una sensazione grandi, ma quandu a parodia straniera di i pelicules populari di i robbante di u bancu in quellu tempu hà pigliatu assai batte. Oghje in trè anni, ci hè una filmu da u direttore Allen "Tutti questi sempre vulianu sapè di u sessu, ma eranu teme di dumandà" (1972). Dopu quellu tempu, u travagliu di Vuddy Allen hè stata guardatu da u milice di u forte armatu di i so aderbuli.

Triunfu

A cima di u travagliu di Allen hè cunzidiratu com'è u trilogicu di u novu novu "Annie Hall" (1977), "Interiors" (1978), "Manhattan" (1979). A strada, Annie Hall hè una cummedante brillanti cun un comediante prufissiunista, chjamatu Elvi Zinger, chì, per via di parting cù a so zitedda amata, hà travagliatu una diprissioni deep. Questa film hè stata premiata quattro statuate d'Oscar (direzzione, scrittura, camerei è u rollu femminile). Tuttavia, Vuddy ignorò a cerimonia stessu, affittu dunqua un disregard for awards. Dopu à quessa, i pelle di u direttore Allen cumincianu à passà unu à unu à u mondu di a industria cinematica. U piccu di a so carriera, sicondu u dirittore stessu, pò esse cunzidiratu u pittura «Husbands and wives» (1993), «Alice» (1990), «Scenes in a department store» (1991), «Shadows and nebbia» (1992) . Tuttu sti filmi cunvey the coliseum famiglia di prublemi sessuale è teme à a solitude. Hè assai probabbli, questa attitudine in quellu tempu facia cumplèttanu à l'avvene chì avianu fattu in a vita persunale di u direttore.

A film, intitulatu "Small Scammers" (2000), era a prima film Allen filmata in u studiu DremVors. Doppu u munnu, videnu l'opera di Allen, "The Curse of the Jade Scorpion" (2001), The Hollywood Finale (2002), "Something Else" (2003), Melinda è Melinda (2004).

In u 2005, unu di i filmi successivi di Woody Allen hè statu liberatu, chì hè statu sparatu in Londra, sottu u titulu "Match Point". In questa scelta stella cum'è Scarlett Johansson è Jonathan Rhys-Myers hà ghjucatu. Questu ritrattu u direttore i so primi nominazione in a categuria "U mechja di guidata" per "Oscar", ancu di "Diriggi" è "Guidate" per u Golden Globe Award. È in u 2006 avianu a chjamata "Sensation", induve ghjucani: Scarlett Johansson, Ian McShane, Hugh Jackman è Kevin McNally. Vivendu a capitale di l'Inghilterra, Woody hà scrittu à un'altra film, intitulé "U Dream di Cassandra" (2007). In questa film, hà ghjucatu: Evan McGregor, Colin Farrell è Tom Wilkinson. In pocu anni prima di l'estremu di a film in cinta, ci hè un "Partitu Partidu", è in u 1993, "Crimes and Misdemeanors". Tutti i trè filmi sò casi u stessu in i muvimenti trà e trama, in più sò l'adattazione di liberazione di a "Tragedia americana" è "Crime and Punishment".

Perchè oghje, Vuddy Allen cuntinua a so attività diretta è hè prontu per piace i so fanti cun l'uttinii più maestri di cinema!