In strisciata o in una casella: stampativi di moda in a vestizione di a stagione primavera-stasgiu 2016

Amma militante o una picciotta rurale ordinaria, un amatori di a fauna salvatica o una bella storia di podu ... In a nova stagione di a primavera-stasera 2016, a casa di moda offre un moneta in u mondu, un inusual è luminoso di stampa mudiche. In vestiti, cum'è di pitturati da a manu di un maestru talentu, hè faciule fà esce da a ghjente.

Moda sarafani primavera-estiu 2016: mudelli attuale

So, partemu cu l'stili di moda. In a nova temporada primavera-istiva di u 2016, i sarafani incù corti diretti è trapezoidali, è mudelli in u stilu di u "daveru" è a foglia foglia in u stile retro serà particularmente pertinente. À a parte alta di i sarafani, tuttu hè simplicità. A maiò spessu, a cima di u sarafan hà una schernu americana o un scogliu tondu.

In questa stagione, i mudelli di sarafani ponu conduce "à u pavone". Specially popular sò sarafani di forma rimetta è trapeciali cun un cutu deep. Inoltre, a cumunione propiu in a stagione di u 2016 serà un corsage è una falda cù drapery, crossbands nantu à u pettu è, sicuru, una volta aperta.

Una di i tendini principali di a staghjoni saranu sarafani in u stilu di minimalismu. Questu stilisticamente combina una feminità naturale è simplicità, chì vi permette di sempre veru reale è efficace. Sundresses simili in i cullezzione di disinfettori in a magguranza sò prisentati in a durata di maxi, seppi moda seranu sarafani di a longa media.

No menu più rilevanti questa estiu seranu sundresses, faldes, cum'è prodotti di maxi length, è midi, mini. Questi piani, avè un corpu currettu o trapeciatu, parevanu assai interessanti. A strada, vale nutà chì i longu ponti di sarafani prisentatu in l'ultime recensioni di diseggiani sò fatta solu di spazii di draghji arghjintinu è spessu tenenu una volta aperta. Tali sundresses sò adattati per ogni occasione. I mudelli originali simili ponu esse misurati, per esempiu, andemu in una riunione cù l'amichi, un caminu nantu à u terraplante, un shopping shopping, etc.

Sarafani moda 2016: culori è materiali populari

Chiffon gingivale, mrugna, guipure è stile, organza, satin prugettu è di serra - questa solu moda sarafani di u 2016 sò fatta. In quantu i culori di sti vestiti eleganti, i più notizie sò tutti sfumature di blu, giallu è rosa. Presente in l'ultime recensione di moda di i pruduttori è di prudutti d'autri culori viventi: corallo, blu, verde, aranciu. E, sicuru, u clàssicu biancu è nòvulu permanece pertinente.

Ci era una nova stagione senza stampe chjave. In a tendenza ci sò: geomitria, filanti, ornamenti etichi, piante. Ma u principale preghjudiziu di u 2016 anu stille sundresses bright summer with motifs florales.