Cumu insignà à un zitellu à dorme in a so stanza

Ogni nimu possa i so rituli individuali di stinnigghiari, s'addurmisci. Tuttu addipenni di u stilu di parenting, à u temperament, a natura è a salute di u zitellu, à l'età. Tanti zitelli à i trè anni di età avete bisognu di assai cuntattu furmulariu, sò solu culpiti quand'elli sèntenu u calore di u respiru di a mamma, u corpu. Dunque, quiddi nichi anu da esse studiatu per dorme da 3 anni in a so stanza, questu hè quellu tempu chì u zitellu hè furmatu indipendente.

Cumu insignà à un zitellu à dorme in a so stanza?

Ùn tutte e zitelli puderanu fà parte di l'abitudine di dorme in u lettu di i so genitori, sti pochi cunsiglii aiutanu.

A voti un zitellu hè di circa sei anni, ma ùn vole micca di dorme solu. E i genitori sò culpè per questu, ùn insistè micca à a so propria, amparonu amuri è cuntinueghjanu à fà a so figliola o figliolu aduprate a situazione. Hè necessariu ùn spuntamente, ma persistendu spiegà à u vostru zitellu chì ghjè già grande è hà diventatu indipindentale. Trasfirimentu à un lettore separatu si deve esse realizatu gradualmentamente, ùn permettenu micca l'stress, ellu sapia chì alcunu hà avutu una oppurtunita di dorme cù i so parenti. È questu fattu si rifurmarà è assicurà u zitellu.

Hè necessariu di attru e di modu liggeru, per elogiate per l'ubbidenza è per incuragisce. Per fà u zitellu senti chì hè stata pianificata ogni leva, u rituali ùn cambia micca, chì prima ùn sarà lavare, duvete bisogna à u piamia, accede à i ghjucati, a mamma leggi un conte di fata prima di u lettu, u zitellu annida nantu à u cannelellu, chjera l'ochji è si sona cù l'omi amatu.

Per dorme, ci hè necessariu di dorme à u strettu un certu tempu è se u zitellu si teme di dorme solu, hè pussibule di abbandunà a luci di notte per un momentu. Pruvate à sviluppà in u zitellu una attitudine pusitiva à u locu di l'abitudine, à a cunclusa, chjappà a ropa di lezioni cun ellu per sapè chì ellu hè u maestru di u so lettu è a so stanza.

Avemu bisognu à pusà vicinu à l'altri, pat-babbu è mantene a manu. Serà difficiule per a prima volta, ma se sperandate ciò chì seguite è coordina tutti l'azzioni, in 3 simane u zitellu dorme sola. Se à a notte u so figliolu hè ghjuntu à voi, avete bisognu à pusà cun ellu durante un certu tempu, pìgliala in u so cumpagnu, ma ùn lasciate cun ellu.

Hè necessariu chì i membri di a famiglia sustenenu u scopu di i genitori chì un zitellu dorme in u so lettu è sapendu chì hè amatu è cun fide.

Se ùn pò micca "trasfurmà" un zitellu à a so stanza, deve bisogna per capisce chì un zitellu ùn si permette dorme sola, forsi u vostru amori è cura ùn sò micca bè per ellu è ellu hà prova di attruvarà l'attenzione di i so genitori in questu modu. Anu analizà u vostru cumpurtamentu, pigliate a cuncludi necessariu, puderete evà e disprezzamenti in a famiglia è u sughjornu di u zitellu in u so lettu anu da esse aghjuntu.

À u zitellu sùbitu s'addurmintò è durmiu tranquillu, avete bisognu di cumplegnu cù parechje regule:

Aduprate sti cunsiglii è u zitellu hà amparatu à dorme solu in u so lettu è in a so stanza.