Ganesha - u diu indiano di l'abbundenza è a saviezza in feng shui

U Diu di Ganesha (Ganapathi), personificà u benessere è saviezza, hè una di quelli deities chì hè più veneratu micca solu in l'Induismu, ma in tuttu u mondu. Ganesha in Feng Shui hè cunsideratu u diu di a ricchezza è hè u patronu di i persone dipenditu in l'affari, eliminendu da u so travagliu tutti i obstacle per avè u successu in u so travagliu. Ganesha hè cunsideratu un diu di l'abbundanza è di a saviezza.


Ganesha hà parechje noma chì u carattarizeghja da parechji anguli. Quandu a ghjente cerca u so nome, aghjunghje sanu di u prefixu cum'è un signu di rispettu. Quelli chì veneranu stu diu è credi in u so putere, prununzia u so nome in un singsong-Ganesha sahasrana.

E persone chì crèdenu chì Ganesha aiuta in i so affari, eliminendu tutte e difficultazioni à a strada, décorate cù i tempii è e case. Quelli chì prupone à studià a scienza, l'arti maestri, a musica è a balla, anu assai aspittavelli grandi per u Diu. In i stituzi educattivi sò assai spessu qualchì imagine di Ganesha.

Imagine di Ganesha

S'è vo circate à a figura di Ganesha, chì hè l'apparizione di un zitellu grande cù un grande animali è a capu d'un elefante chjamatu, in prima puderanu avè chì a figura ùn cuntene nunda divina. Ma e persone chì crèdenu in negozià anu una mente suttili, sò capaci di vedà a essenza principale in l'apparenze ingrile.

Ganesha hè nantu à u Wahan o hè vicinu à ellu. Difatti fonti sò chjamati vagabunnu di modu différenti - in qualchì un puntu hè un ragiu, in un locu un capelli, è in un locu un cane. A legenda chì esiste digià, era statu questu un dimòniu. Ntantu Ganesha hà capaci di curvarlu è fà u so propiu munzeddu. Perchè u Wahana hè un emblema chì rapprisenta u impudenza è a vanità, po esse sottu à a cima di Ganesha hè cunsideratu l'imagina chì conquista l'orgogliu, u falsu fuss, l'audacia è l'egoistu.

E manichi di Genneshi sò sempre diverse - da dui à trentà dui. In i mitu antichi si dici chì Ganesha hè u scribu più grande, perchè in l'imagine sempre hà un libru è un pezzu in i so mani.

Ganesha hè spessu retrattu cù trè occhi, è a so panna hè imbuttata da una serpente. Di solitu e dui mani superi di Ganesha detti un loto di lignu è un tridenti, è sopra a testa hè un halo, chì indica a so santità.

Talismanu è a so ghjustu

Cum'è un diu di a saviezza, Ganesha pò esse un talentu putenziali chì patronna a sfera di affari. A so influenzia positiva pò esse fida si posite a so figura in casa o in l'ufficiu in un postu di travagliu.

Per questu a figura in u vostru spaziu di travagliu, puderete guadagnà più, crescate i prufitti è assicurà u successu in u settore prufessiunale. Hè cresce chì u megliu postu per fà un talismanu, hè a zona di assistenti à u ovest-punenti.

Talisman Ganesha hè fatta da materii, cum'è copper, pietre semiprezii, sali, plastica, etc. Basatu nantu à u materiale da quale u materiale hè fatta, a Ganesha hè posta in certi posti in a stanza.

A statuette di metalli, bronzu o cobre hè colata in u settore occidintali è nordestu di u Meta. Pudete locu a figura nantu à u scrittore nantu à a manu dritta di voi stessu, induve u simbulu serà un simbulu di ricchezza è sustegnu di l'amichi. A figura di metalli hè ancu bisogna à esse situata in u settore di a Carrera, induve hà travagliatu annantu à i soldi. A ricchezza materiale furtificheghja a figura di legnu di Ganesha, chì deve esse situata in u settore di Rivolta. È ùn hè micca dipenu di quale materiale hè fattu di a so imaghjina, a cume in questu hè di trattà a deità cun un ingannu.

Activazione di a maschera

U talisman devenu esse travagliatu, i.e. attivate, è per questu hè bisognu di a so manu diritta è scarrafiate. Avemu bisognu di spàrghjela i soldi è documenti per e cimini. Cusì avete bisognu di Ganesha è pudete pudete cunfiderà cun quellu sensibilizà. Stu talismanu Feng Shui pò ancu esse attivatu da lettura mantras hindu.

La Legend of Ganesha

A legenda Ganesapu hè cunzidiratu u figliolu di u diu Shiva iginyini Parvati. Diversi leggendi spiecanu l'aspettu pocu di a divinità.

Unu di elli, u capu umanu, era u so figliolu Shiva, quandu guardò i cammelli di a mamma di Parvati è ùn avianu micca permessu di u so babbu. Shivav trascinava a testa di Ganesha in a distanza da u còllera. Sentí tristu di ciò chì era successu, hà dettu chì ùn devi à Siva in u so locu finu à ch'ella hà corriguitu ciò chì avia fattu. Shiva hà mandatu ghjente per truvà u so capu, ma nimu hà sappiutu di fà. Allora Shiva, per appassiunà a Parvati, hà cusitu a capu di Ganesha à a prima criatura chì vinia in l'ochji, chì era un elefante. In ogni casu, ci hè una altra versione.

In a mitulugia induve, u figliolu di Shiva è Parvati hè un caratteru maiò. A Tradizione dice chì Ganesha è in a zitella hè una bella figliola. Quandu i dii venenu per felicità u nàscita di u zitellu Shiva è Parvati, purtonu assai rigali.

A vista di u zitellu, a so admirazione per a so storia extravaganza ùn finisci micca. Unu di elli, u diu Shani, ùn hà mancu visu à u zitellu, spiecendu cusì per u fattu chì ci hè una forza destructiva in u so sguardu. In ogni modu, Parvatives insistenu ancu chì ellu hà vede a so bellezza. Ma quantu Shanivzglyanut in a direzzione di u zitellu, cum'è a so testa caiu sùbitu è ​​si lamintò à u cundimentu.

Shiva pruvò a pusà a testa in u corpu di u babbu, ma ùn hà micca crisciutu. Allora Brahma è avè cunsigliatu à a sfurtunata mamma per fà u capu di ogni animali. Accussi chì u zitellu invece di a so testa hè a capu di un elefante. Hè ritrattu in modu di ghjocu di curtite è belliedu, avè un unu-on-one. U second ucuscanu era persu in e battaglie. Saraswati - a dea di a saviezza, hà rigalatu à Ganesha - era una penisula è tinta, cusì hà fattu u primu diu di l'aprenu. Ma solu di tutte sse cose, pruteghja i viaghjatori è i cummerciale.

Ganesha - stu nome hè una frase da ghana yisha. Ghana hè chjamata una criatura cun un nome è una forma, Isha hè u Signore. Cusì, Ganesha hè u diu di tuttu. U titulu di Ganesha hè appruvatu di questu quand'ellu era regnu di tuttu ciò chì esiste. Tutta l'adorazione religiosa Tantrica accumenza una reunione à Ganesha, cum'è quellu di i più venerati è populari in l'India.