Dislagema congénita di l'articulazione di u malettu

U disturbazione congènita di u caderu hè a forma più cumuni di malignità cungenitali. Se u zitellu, in più, l'acèttabulu sviluppatu, chì si forma a cavità di l'articulazione di u malv, hè a displasia di l'articulazione di u malettu. Contra u sfondate di dislasia, se jittolse senza mette in puntuale, a dislocazione hè furmata à u tempu.

Quandu a displasia, anu osservatu viulazione in tutti l'elementi di a còscia: l'acetábulo, testa femorale cù i musculi vicini, ligamenti, càmpule. Questi cambiamenti in elli sò assuciati cù u sviluppu di i tissuti. U sviluppu di dislasia (some of which is formed in dislocacion) hè da l'interazzione insufistenti di l'acedetto è di a testa femorale in u stadiu intrauterine di u sviluppu di a coscia.

A dislocation congénita da cadenza hè più cumuni nêmpie. Hè cresce chì u sviluppu di l'annullamentu hè facilitatu da i malatii di a mamma duranni a gravidanza (la toxicosis, nefropatie), è di a pusizione incorrecta di u fetu (per esempiu, pelvis).

I sintomi di sta malatia pò è deve esse nutati da i genitori stessi. Questa hè l'asimmetti di i doblegu di a pelle nantu à i malati è i naghse, a diffarenza in a larga di i pedi. Quandu e gammi sò stati creati da i costi, in a posizione supina, hè chjuccatu un clicu, a restrizzioni di a dilatazione di u caditu. In norma, in i zitelli di i primi misi di vita, i cosci hè prestu in 80-90 gradi. A rotazioni straniera di u pede - cù questu simpromu di u pede, à u latu di a dislocazione, quand'elli fùbbenu rivulati. Questu hè sopratuttu sopra à u sonnu di u zitellu. Sì dysplasia ùn hè micca diagnusticatu in u tempu, e manifestazioni di a maladie sò solu quandu u zitellu sia nantu à i so peri. Quessi i zitelli partenu dopu à l'altri, è cammendu intornu à quelli chì sò tremu: quandu si dislocate da una parte, u zitellu limpia nantu à una sula, è quandu l'arraggiate di dui vuleta cum'è un pato. Per rinfurzà o escludite un diagnosicu à l'età di 2-3 mesi, i radichi di i ghjuvaduli di i malati sò realizati.

U trattamentu deve esse cuminciatu prestu quantu valenu e sottu custruzzione medica constantu. In i primi stadioni di a malatia, durante i primi trè mesi di a vita di u zitellu, hè un prugettu largu. Intraducta trà e cungu cù e articuli è i cadenti rilassati si mette un pappagallo cunfinatu di quattru pezzi. Questu hè struitu trà i còsculi cù calziu, u diaperu. Pudete ancu aduprà strumenti spettaculi. Succe chì un pappagallou largu ùn hè micca abbastanza (questa puderia solu esse determinata da un medico), in seguita, l'aguiate sò usati per riparà e so pezzi, in u quali u zitellu sarà finu à tuttu recuperatu. Cù l'iniziu di dislocazioni, a intervenzione kirurgia hè realizata.

Trattamentu per posizione .

Esercizii medichi per i zitelli di u primu annu di vita cù dislasia di i ghjuvuli. Dislocazione congénita di u cusccu.