Parlate di u prucezione, u salmuice è di a malatia di u zitellu

Oghje, parlaremu di prucia, scimintà è rocking the baby - nantu à tutte sti prughjetta minori chì avemu truvatu, anche senza tutti i ghjorni, da sempre moltu spessu. In ocasu, queste petite ciò chì i nostri zitelli ani una brastanza veru, cusì avete bisognu di sapè cumu pudete aiutà à ridivà.

Parlendu di prucia, scimintarii è scavalcannu lu zitellu, avemu aduprà micca solu e reguli d'assistenza in tutte sti situazione, ma ancu pruvate a cirtezza a raghjoni di a so aspettu, per capiscenderà: sò qualchì fattore chì avaranu permessu di stà micca di sti mumenti? Ancu avemu fattu pocu rapprisentanu a nostra vita senza u listinu stessu - postu chì tuttu hè una cosa àutru, cum'è a reazione protettiva o di reciproca di u nostru organu à qualsiasi fatturi irritanti esterni.

Allora, prima di parlà di sullivari - nantu à u fenomenu hè veramente u più cumuni è micca sempre piacevule. Un salmudu pocu ùn ci nunda à nisà malcuntrazie, ma succede ch'ella arrossa nantu à un ghjornu sanu - è a vita hè stata insupportable.

Ciò hè un sullofonu? Sti chjappi sò risposti curtite, in u quali a glottis hè chjusu: sti sferenzi sò causati da cuntruzioni cunvulsivu di u diafragma - un musculu vastu è assultamentu fissa chì dividi a cavità abdominal cù a cavità durizata.

Ci hè dui casi in l'avvenenza di quali cusì bellu, a primu manighjatu, cosa, cum'è un sullivamentu, pò esse un ragiunatu seriu di circà l'aiutu medica. Allora, se u sullivamentu di u zitellu dura più di trè ore è ùn si ne vanu à calmà - avete bisognu per un esame. U stissu scrittu à e case in quale u salmu hè accumpagnatu da u dulore severu in l'abdomen.

Cumu pò fà tastà i sull'acqua in u to figliolu? Eccu alcuni di i modi più grandi "grandfather":

1) dumandate à u zitellu sguassà a lingua da a so bocca, mentre a so sopra sopra diversi cuntenuti;

2) da quarchi una cuppa di tè di zuccaru granului aghjunghjenu aiutà;

3) darà u zitellu un bevanda d'acqua, preferibile dolce, o ancu megliu - cù l'aghjuntu di cubi di ghiaccio, per quessa chì l'effettu hè certu;

4) Piccetta u ghjacciu da u freezer, è dà à u zitellu perchè manghjate picculi frammenti;

5) ci tagghiau u zitellu una faglia di limonu - lasciemu chjappà;

6) piglià à a lingua di u zitellu cù duie dete - è cun simplicità, a tira cù cursu;

7) dumandate à u zitellu nantu à a punta di pezzu, mette e manuelie da a so testa; avete in questu tempu, pigliate un vetru di acqua fredda è dà di beie l'acqua in picculu sips hurressi.

Avà parlate di a malatia di scena , chì hè ancu chjamata "maladie". Stu tema hè particularmente ricunnisciutu issa, durante e vacanze estiu, quandu parechji famiglie cù i zitelli cullettate in mare. Avete un longu strada davanti à l'avance, o forse o avete prughjettatu un passatu è spettaculu in a barca, ma sapendu chì u vostru zitellu hè rocking in l'acqua è in a strada. Chì fà cù questu?

Per principià, a malatia di u muvimentu hè un statu pocu è spiciale in un zitellu o un adulte chì si trova in i persone cun un attrazzu vestibultu pocu cuncurrenti chì hè statu irritatu per un longu pezzu di tempu. A cundizione hè generalmente manifestazione da a debule in generale in u corpu, mare cù u salivamentu, u zitellu a cumincià a sudatu cù u vomitedu è spessu si vomiti.

Allora, chì tipu d'aiutu pò offre à un zitellu chì hè stanca?

Sì stati nantu à a strada - poi trasplante u mulino in u sediu di fronte (se, per suprattuttu, questu hè pussibule - per esempiu, in casu di un bus ride, in casu chì si movi cù car - hè chè cumu pruibitu da reguli di trafficu). U zitellu ùn deve micca pusatu nantu à a volta di a testa à u muvimentu, pusendu per ch'ellu hè di fronte. Pregu u dumanda in l'orizzonte quantu possibili, ùn mi circate à l'arbureti è di i campi sparanu. A testa si deve cuntrullà contr'à u restore di rasmentu specialu nantu à u sediu. L'aria fresca pò significativamente aduprà u soffrenu di u zitellu, cusì apre a finestra in u carru - lasciate u corpu aereu sopr'à u zitellu in u face. Sè vo site nantu à una barca - permitite u zitellu sceglite nantu à a cubierta, è ùn si pò esse, ghjira, in una cabina frenu è chjucu. Ughjettiva nantu à a strada cun acqua fredda, tè o zucchero - se u zitellu sò nizziu a roccia, hà bisognu di vìviri liquidu in sette picculi. Pudete ancu salvà tutte cù dolci, cubi di ghiaccio o mint candies. Sè vo viaghjanu guida, fate spuntanu ogni metu a meza ora. Ùn scurdate dinò di e mediate speciale chì ponu scambià rapidamenti i sintomi di a malatia di mooghi. In ogni modu, in quantu à tali droga, avete bisognu di cunsiglià u vostru duttore per avanuzà per determinar a dosa chì u vostru zitellu precisa.

Mèturi preventivi:

- prima di u viaghju ùn avete bisognu di manghjà tuttu grassa, ùn manghja micca assai;

- Ùn hè micca cunsigliatu per dà à u zitellu per drink l'acqua carbonatera prima di l'iniziu di u viaghju, di manghja l'oli o troppu salatu;

- L'ùltima merenda nanzu di un viaghju largu duverebbe fattu un oltre d'oghji prima ch'ella principia;

- sì vo vulete nantu à un avianu - dumandate u bigliettu à u front, o vicinu à l'alatu;

- u zitellu chì hè guaritu, ùn deverà micca smariscinu;

- Mentre chì ghjè prugettu un viaghju, piglià u zitellu à u duttore - permettenu prescriva un medicamentu contru à a malatia di mooghi.

Avà parvaremu un pocu annantu à u prughjettu in u zitellu - u fenomenu hè ancu assai freti è displegianti. Normalmente ùn ci hè picca ùn hè micca periculosa, perchè ùn avete micca bisognu di corrimu immediatamenti à u duttore. In particulare se vede a so causa (per esempiu, una traccia inchata da un moschinu).

In casu, si ùn ci hè micca una ragiò ovviziva chì spiecanu i prughjettu, è se scies impediscenu un ziteddu durmìnu, hè urgente di spiegà u zitellu à u duttore.

Cumu aiutà à u zitellu in questa situazione? Pruvate per lavà a tò vistita. Allora ùn vene micca in cuntattu cun locu irritatu. Sensazioni particulari prubbabbili à u toccu induce sintesi, articuli è articuli. Fate chì u zitellu piglia un bagnu, ma à u listessu tempu usa un minimu di sapuniu, è lavò in u corpu. Lu suduri stilla di a pelle è s'intensifica picurara - ùn lasciemu micca u zitellu, strincia. Perchè spessu prumezza nasce da u siccatu di a pelle, ùn hè micca superflante per lubricà stu locu cun una crema di crema o crema. I cumpressi freschi anu un effettu facilitate. Pruvate distraerà u vostru figliolu da u cardinale: invita à ghjucà u so ghjocu preferitu, observe un bonu cartoon animale. Si a pruvucazione hè intarpitubile micca, è in a strata a notte, è l'uspitalu ùn vai micca in l'uspidale, pudete darà u zitellu per un bonu u sonu allistara à l'antiallergica - una - locale, è a secunna - l'azzione generale. Ma ricordate chì i rimedii ùn fate micca dispunibule di a radica di u prublema, ma solu sguassate i sintomi. Dunque, u viaghju à u duttore ùn pò esse postponat!