Ùn ci hè nunda più bella chì i fiori

Sicondu a ricetta di u grandi contacontatore

Ogni persona hà a so idea di a bellezza. Ma ci hè una bellezza, chì hè perceivedu da tutti i ugualmente, hè a bellezza di una fiore. Ancu l'u più insignante è, à prima vista, discretu, ellu hà capaci di dà un omu unicu modu di bon d'umore, ma ancu un sensu di cumpleta di vita.
"Per vive, avete bisognu di u sole, libertà è una piccula fiorita", hà dettu u famusu countorale Hans Christian Andersen. Admititu, ùn avè micca avà à vede un sensu inexplicable di felicità da contemplà una fioritura? Ùn avete micca maravigliatu da u talentu infinitu di u Criaturi? U stessu sentimentu pigliate pussessu di noi quandu anu à circà l'astri - misteriosi, seduzente, chì apre u spazi di fantasia è sentimenti.

Ci hè quarchi cosa in cumuni tra una fiore è una stella, è questu "cosa" hè stata capucata in u centru di più florenti di l'Europa est - "Starlight Cash and Carry". Si tratta com'è basa di a "ricetta" di u grandi contacontatore, sta cumpagnia paria ancu cunnetta i raffi visibili di a stella - u sole o l'astri - cù i rai d'aligria chì si distendu da a fiore, micca visibili à l'ochju. Chì accadò, eccettu "Speaking" u nome ("vechju" - una stella, "lumera" - luce, manera)? In a ricerca di una risposta à sta quistione, ùn ci hè bisognu di và à fighjà. Andemu finu à u settore di u paese di a splutazioni statale. Lenin, induve si trova a Cumpagnia "Starlight Cash e Carry".

Starlight hè primurmente una qualità è una gran varietà di assortiment. Dopu a subestazione in Olanda, i fiori cariu à a cumpagnia dopu à quattru ghjorni, cunserva a so frescura è a qualità.
In presenza pudete truvà più di 1000 sfarenti di rosati, 1,5 mila tulipani, circa 200 da l'spezia di crisantemu, cum'è una quantità incredibile di spezii è culori esotica.

Ricurdamu a ligenda di u tulipanu chì vinia à noi ... - micca, micca da l'Olanda, ma da Turchia ("tulip" - da "turban" - turban turcu).
A felicità hè stata fatta in u biancu di u tulipanu giallo. Ma prima questu nuddu ùn pudia avè alcuni, postu chì ùn ci era micca forza capaci di apertura di u caprettu. Ma un ghjornu una donna è un zitellu eranu cammelli nantu à u prattu. U zitellu hà scappatu da e mani di a so mamma, cù una risata alta
corse à u fiore ... È ecun, un miraculu! U bè da ghjustu apertu. I risichi in i zitelli senza chì u puderebbenu fà. Dopu da questu, hè customizatu per dà tulipani à quelli chì sperjate a felicità.
Dari tulipani. Dà rossa. Duna una fiora.

Ùn ci m'avete micca datu me fiori per tantu,
Tuttu u tempu avè bisognu à dà.
Un ramellu di fiori mi dirà senza palori,
Perchè sò sempre in amore with you.

Irina Barkova Starlight Company http://www.starlight.ru/ per u Premiu di Gràcia