Gatti Siamese è Balinese - princesa e dancer

Una di e razze più populari è prediletti di i misgi hè u siamese. Sta razza hè centenaria d'anni, ma l'esatta u tempu di u so urighjatu ùn hè micca sanu. Sicondu una di l'ipotesi, a patria di l'Siamese hè Àsia Suduesti, a favori di quale si mostra da a similitudu esterni di i raprisentisti di sta razza cù i misgi di sta regione. In Siam (oghje - Tailanda) i catani siamesi erani cunsiderati cum'è royal è eranu sotto prutezzione intensiva in u palazzu di Bangkok. Finu a ora, ùn anu micca datu nant'à a so ripusazione speciale. In u 1884 un paru di siamese vinìanu da Siam à Inghilterra. I misgi sò donati à a sedia di u cònzulu, chì dopu avìanu capu u Club di Gatti Siamese. Tutti i muderni Siamese traccia u pedigree da u parechje purtatu à l'isula in u XIX sèculu. I catani siamesi micca interbreed senza alcune europee, perchè sò discendenti diretti di l'antica siamese.

Perchè i misgi hè carattarizatu da un corpu in u largu alargattu, culpulente cunfina falata in faltere, u gricchi, u slant d'amanduli. U capelli curtichi, senza fanfasi, adattu à u corpu. U culore di u siamese hè spessu un punteddu di culore - lumera cù spiagge spuschji nantu à u fogghiu, paffi, cuda è orecchie. Stu fenominu si chjamava acromelanism (albinismu incomplettu) è hè assuciatu cù e caratteristiche fisiulogichi: i partijiet friddi di u corpu sò più pigmenti chì i parti caliu. I gatti vitali sò in solitu biancu, Finalmente u culore hè stabilitu dopu à sei mesi. I punti cchiù forti in forza sò i misgi cù marchi boni marroni, ma i spotate pò esse di un tonu blu - in punti blu. Inoltre, i marcati sò chocalli è lilli. Per a lana di Siamese, hè megliu cura di i vostri mani; per questa hè bisognu à umieti cù l'acqua è di cundore da a cuda à a cuda. I pezzi morti seranu nantu à i palme. Inoltre, u ghjattu Siamese hà bisognu à bagnu perpetualmente, frasciate e orli e denti.

I catani siamese cambianu raramenti i preferiti culinàries. Hè impurtante per assicurà chì l'animali riceve tutti i vitamini è i seguici elementi in cantità suffine. I catani siamesi sò assai attivi, volenu esse in u centru di l'attenzione, sò assai attaccati à e persone è ancu pò esse assai ghjilosi, cunziddi u patrone di a so prupietà. À a listessa ora, sò assai cunfidenza, curiosa è ghjucata. Siamese mew assai, cambiendu u filu di u sonu, secondu cum'elli vulianu mette. Sti catichi sò largamente impredecive, perchè u patrone hà bisognu qualchì qualità cum'è poise è dinamisimu per truvà una lingua cumuni cun elli. Una varietà semi-longaaria di cat Siamese hè Balinese, o Balinese. A ragiuni di l'apparizione di sti animali hè a mutazione naturali di i Siamese. In i 30 anni. 20 centu. In l'Amèrica breedine di razza siamese cumincià à pruduce gattei longu. Per un bellu pezzu, stu fattu hè stata vilucità, ma in u scopu, l'addivatori dicenu di tuccherà di travaglià i persone rigette.

U pocu tempu i criatori purtonu tracce i linii netti di i misgi Siamiani chì i so capelli sò longu. A nova razza hè stata registrada in u 1965 cum'è Siamese longa. In ogni casu, in u 1970, unu di i criatori, a gràzia è a gràzia di quessi misgi fera ricorda i movimenti di i ballaturi di tempiu balinese. Ci era un nomu mudernu pè a razza - u Balinese. Clàssicu balinese cat in a struttura di u corpu è a splutazioni sò stata identica à u cat Siamese. A diferenza principale hè in lana: hè sedosa, longu u mediu, ùn hà micca sottocapazzu è hè vicinu à u corpu. A lunghizza sviluppeghja da a cuda à a cuda, induve hè a più longa. Balinisi ùn es necessariu micca cura particulari - tuttu ciò chì hè necessariu, u cat farà ella stessu. Hè bisognu di u tempu à u tempu per pittà l'animali è a bagnarate, cù u shampoo è l'acondicionateur per i culi di pilami. Balinisi sò assai tuduranti di a solitude. Anu aghjustatu à u patrone è à "parlà" cun ellu. Inoltre, sta razza hè distinata per l'intelligenza, l'amicizia è l'energia. Un cat Balinese hè capaci di diventà un amicu fidu, amare à u so maestru.