Comu manciassi in u tempu fretu

In u piriu da uttrovi à aprili, hè un momentu difficultu per u corpu. A ghjàllichi è u ventu fretu sece a pelle, u capellu hà duvutu esse hidden under the cap, chì ùn permettenu micca di respira l'aire frescu. U sole hè menu è menu dispiacitu cù a so prisenza, l'umore à caccia, in constantità vulete dorme, camini poni in tassi rapidi da un locu à l'altru, è più importantemente - da i nostri tuli sò parechji frutti chì cuntenenu un arsenalu di vitamini e minerali necessarii. A cosa più terribili è chì u corpu accumenza l'accumulazione di l'excrementu grassu, per dà un certu prutezzione di u friddu. Dopu tuttu, u fretu hè u culpulu di a celebrazione è hà da manghjarete un alimentu d'altu caluri.

Hè in l'invernu chì avemu principiatu a vulete una cosa di grassa, nutritiva - grassa, salsiccia, zuppi diliziosi, pancakes cun un pezzu gruffu di piluleti, torte è altre bè. È se ùn ci hè nimu, per preparà manghjà, manghjemu prudutti semi-fugliati è ogni sorte di manciata. È veramente, hè assai difficiu per manghjà in l'invernu cun qualcuni insalati è frutti cum'è in l'estiu, nantu à un clima calda.

Ma quellu di nutizie, ancu s'ellu ci aiutanu à calore è sopravvive assai di soldi, pò ancu fà per danaraghju u corpu cù u listessu successu, stuffing with toxins preciosa è l'excrementu grassu, per chì tutti ùn anu sopravivutu l'immunità. L'absenza di l'immunità, com'è cunnisciuta, hè carcu di cumpatizzioni è parechji tipi di malatie.

Ma ùn dispite micca! Ùn ci hè nunda insoluble. Ancu i ghjornu puderete pò esse seguitatu da un sistema propiu di alimentazione sana. L'alimentu equilibratu sani vi aiutà à migliurà u vostru sistema immune, mantene e vostre corpu in u statu perfettu è dà un modu veramente aligroso in queste ghjornu abundanti grisu - ghjornu di primavera.

  1. Pruvate per sguassà i patate da a dieta. I sustanzi chì sò cuntenuti in questu, acidificà u sangue.
  2. Aumintari l'ingesta di u vitamina C. Eat sauerkraut è biscotti congelati.
  3. Comu manciata pani cunsata. Per certu, parechji sò platti preparati per l'inguernu cù i so mani.
  4. Creà un note, è ogni ghjornu, in a mattina, beie un vetru di succu friscu espretu.
  5. Ùn vi scurdate di a vitamina E - manghjianu ogni ghjornu a mezzo una colazione di l'oliu di girasole. Ùn si scurdate micca chì in l'oliu rifinitu ci sò più nutrizi. Per quessa, hè megliu cottu l'alimentu cù u suchu petrolu, è l'alimentariu senza dilartamenti sò adattate per vende l'insalati di vitamina.
  6. In u invernu, u corpu necessite vitamina D. U codice di fegate di coddu è più di u vacche. Ci sò assai cuntenutu.
  7. Ùn bisogna micca chì u zuccheru aiuta à e vitamine assai veloce per esse excretatu da u corpu. Per quessa, senza azucceru. Hè megliu utilizà edifichii in l'alimentariu. Pudete aduprà a meli, o l'extracte di cebada.

Sì manghjate inghjustì, ùn ùn face micca u pesu eccessivu, malati staggiunarii, dipresione invernu è l'apatia fonda. In u invernu, u scambiu di sustanziali traspassa in una fase ralentata, è questu di novu, hè carcu di un settore di kilograms extra, da quale hè qualchì volta ancu difficili di perdiri ancu à l'estiu. Per evitari chistu, aghjunghje l'alimentariu per l'alimentariu. Sò parveni calenzià da l'internu, funziona nantu à u metabolismu, cusì accélassa. Grazie à i spezii, a tariffa metabolica pò esse aumentata à u vintisimu per cente. Majoran, pepite, estragon, u più piccante, u condirato, u migliore.

Assicuratevi di manghja più cali, ùn manghjarè micca! Sò calda è u sicondu cum'è chì nunda più hè adattatu com'è una medicina preventiva. Dopu un cena o cena, a temperatura hè più faciule per tollerà, è a cundizione generale di u corpu hà perfettu.

Quali cateci ùn sò micca cunsigliatu per manghjà in sta fiada?

À ogni mumentu di l'annu, in particulare in l'invernu, una persona chì preocesse nantu à a so salute, a so figura è a salute hè contraindicata categuricamente per utilizà i seguenti prudutti:

Esperemu chì i cunsiglii dati in stu articulu l'aiutà à surviglià l'inviu in bona forma fisica.