Erizii fisichi per a rilazione dopu a parti

Tutte donna dopu a nascita voli avè un stommacu flat è esse slim. E più di u prigione, più chè sta vuluntà addiventa più forte. Certu, a constantità mancanza di u sonnu è a fatigue degrada u corpu è ùn ci hè micca solu forza per esercite. Inoltre, vi dedicate tuttu u vostru tempu da cura di u vostru zitellu è a casa, ma micca sè stessu. Parechje dumande a dumanda: "Cumu si vede à seguità è à tempu per u zitellu?". Ci hè un modu da fà - fà eserciziu fisicu cù u zitellu.

E cumpetenze per dui .

Ùn avete micca de cumprà immediatamente un bigliu di staghjoni à u club di fitness per portà i vostri músculi in un statu attivu. Per u primu pirìudu ùn ci sarà bastanti ghjornu di u ghjornu, ma a principale hè a gimnasia rigulari è bellu cumpetu in casa. In i primi mesi dopu à a parti, hè assai impurtante per calore perpende à i musculi.

1. Workout


Pigliate u zitellu in i vostri bracci, e sparghje i so pedi assai, è dopu cun u sopranza forte da u to nasu s'accuglienza, per chì e so gemme sò tutturati in i ghjinochjati quasi in anguli right (ùn pò inizialmente serate difficultà, ma dopu qualchì ghjornu dopu vi cun tranquillamente à questa pusizioni). Mantene in questa position per 2-3 secondi è lentamente, nantu à l'exhalazione alzate e vostre peri. Ùn prestu. Hè impurtante chì ùn avete micca sensu dolore mentre fa l'exercitu. Ricurdà chì vi train, prima di tuttu, per a salute. Una silueta finta hè solu una manifestazione esterna di questu.

Repetite 15-20 piace.

2. Cabeza inclinazione in fronte


Mettite sottu u pianu è fate i vostri ghjinochji. U zitellu deve esse postu per quessa chì e to cintunarii ponanu enfasi per a so back. Ricaccià e spade, in asprazione, sullurdate a testa è i spaddi versu u zitellu. Preste attenzione à a pusizione di u mandibule - ùn deve micca toccu u pettu. Aspetta un pocu secondu è poveru torna ad avè a pusizioni di partenza, crescenu l'aria cù a bocca. Resto un minutu è ripetì l'esercitu.

In u cartulare, fate it 12 piace.

3. Costi

A prima opzione. A pusizione iniziale hè a listessa chì in l'exercitu previa. In questa lezioni avemu a furmazione di i musculi di a regione lumbaru. Mittitilu u zitellu sottumessu sottu à i braccia, pigliate un respiru seriu è dà e cadenti comu più possibili. Stand in questa position per un minutu (pudete cuntà in a vostra mente di 5 à 10) è disintu liberamente à u pianu aghjustendu da i pulmoni.

Repetite 12 volte.

A seconda versione di stu sercitu. Pòglia u zitellu à voi, è cambia a pusizione di u to lado. Pudoprette nantu à una banda, è mette a siconda à u troncu. Struisce i so pierri è cresce i vostri pezzi (cum'è in a stampa). Aghjunghjite i vostri malamenti è pruvate à mantene tutte u corpu in una sola linea. Pigliate da circa un seculu, dopu torna a pianta.

Repetite 10 volte in una parti, è da 10 nantu à u sicondu.

4. Avemu bisognu di i musculi addominali


Eincezzii per questu gruppu di musculari devenu esse realizatu à a fine di i gimnastichi di ristoru, cum'è sò assai intensi, ma à u listessu tempu a più piacevuli in tutta a furmazione.

Opzione unu. In novu, giganti nantu à u to dorsu, fate i vostri genolli è purtate à u to stomacu. Pòglia u zitellu nantu à u vitellu è mantene a manu. Allora cù i vostri pedi, rinfriscà, ma per chì u zitellu ùn si pò scappà u to pettu.

Riparia 12 tali lifts.

Opzione dui. U zitellu, chì ghjè oghje alegru, si mette nantu à a so back, è dàchju nantu à ellu nantu à i so ghjinochje. Fasce i vostri brazzi in i coddi, perchè chì a volta crea una recta in linea cù i maletti. Allora accumincia lentamente à a faccia di u zitellu. Ricurdativi chì quandu facenu stu esercitu, ùn mi dimmustranu i vostri ghjinochjati da u pianu. Hè impurtante chì vultemu à a pusizione di partenza senza tantu sforzu.

Fate 12 fasgianu.

5. U tempu di restu


Dopu qualchì sèrie di esercizii fisichi, avete bisognu à u restu di u corpu. Ablezanu a pusizione rilevuta nantu à a stampa, cercle u to ochji è respiru profughu. À u primu pudete sentenu umani à u restu, ma questa hè una reazione nurmale. À u tempu, averete calvedà senza fiscà in una sunnita.