Rapidu pèrdita di pesu cù a dieta di sandia

I fancianti di i piantini pò assai "cundite à gustà" una perdita di pisu veloci cù a dieta di sandia. Cu sta dieta, sola sandia hè aduprata in u calculu di 1 kg di pulpora di Sandia per 10 kilogrami di pesu durante 5 ghjorni. L'aritmetica hè simplice: se u pienu di corpu hè 70 kilogrammi, a pateva hè sandificata in una cantina di 7 kg per ghjornu. Hè cunsigliatu di ùn parte micca di sta prezzione, per ùn micca di soprapparizzione di i riti è di ùn perdiri l'excedente di fluidu, chì questu pò influenzallu assai in a salute.

Cù un sensu constantu di famu siveru, a dieta pò esse arimene à manghjà un paru di fette di pani negru cù una dulce. Questu avete aiutu à u corpu per rinforzà u so equilibriu d'energia un certu quantità di carducidìti. Cum'è una dieta "mischju", pudete spende a dieta durante 10 ghjorni.

Pros di a dieta di sandia.

A carni di Sandia hè un tesoru di i vitamini A, B1, B2, B6, C, PP, potassiu è altri microelements. Hè un altu cuntenutu di l'acidu folicu, chì hè cusì necessariu per u funziunamentu standardu di u sistema riproduttivu, è di a fibbra è di pectini.

A dieta di a Sileetta permette di detoxify l'organu - per quessa, mostra tossini, frette, alleja l'excedente di fluidu, purifica l'intestinali. U travagliu di u fiocche è attivatu, u fegatu hè statu liberatu è a bile hè spulatu. Per via di u grande cuntenutu di l'antioxidante attivu - licopene - a furmazione di cèl·lii di cancillinu hè impeditu. In a polpa d'aranciu cuntene glucose è fruttuosa - questu szicilii assimilati di zuccaru, chì a mancanza di quali incù dieti di calori baghdi causa mareosa. Per via, cù l'aiutu di una dieta, una pèrdita di pesu pienu hè pussibile, postu chì u cuntenutu di caloria di a padedda hè assai picca - in 100 g di pulpia di padedda sola 40 calori.

I disgrazia di i dietoni di sandia.

A dieta di u Watermelone hè cunsideratu cum'è mono-dieta, per quessa hè più difficili cuntene. Malgradu a so tentazione, ùn hè micca cunsigliatu per sopr'à sta dieta per più di 10 ghjorni.

Comu a maiò parte di such dieti, nutrition di sandia ùn sguassate micca u cundimentu grassu, ma reduci u pesu eliminendu liquidu è e fugliale da u corpu. A carni di Sandia hè abbastanza caloria, i so vulume sò digeriscenu rapidamente; u zuccheru hè ancu assorbitu rapidu, cusì pocu dopu à ricivete u dulce, u stomacu invece di dumandà a alimentazione è u sensu di famu hè aggravatu.

Contraindicazioni à a dieta di u dulce.

Prima di "senti" in una dieta di sandia, avete deverà pinsà di l'aghjunzioni pussibule di e malatie cronica attuale, cura cù cura di a so nutizia. Hè cunsigliatu di cunsultà u vostru duttore, cum'è una di e contraindicazione di una dieta hè precisamente l'alta intensità di l'impattu di u dulce à u corpu.

Per esempiu, cù a malatia di rina, attivà u so travagliu cù una dieta di sandia pò guidà u risultatu contr'à u cunsiquenzi sfaguate. I contraindicazione assoluti sò u diabetes, i pedichi di rino, pioneonefritis. Ùn pudete micca practicar una dieta con dulce con angiali congenitali di u sistema genitourinariu, una tendenza à a diarrea, colitis. Sè avete un forte malinnimentu durante a dieta (debuladenza generale, dolore è malattimentu in u stomacu), deve urdintà urighjassi di a dieta.

U modu currettu di a dieta.

Siccomu a dieta di u dulce hè un veru baculettu di u muvimentu di u corpu, una ùn pò micca turnà nant'à u ritornu dipenditu cù a dieta normale, anche si u periodu di dieti hà passatu sanu. Per una volta di u corpu naturali è senza indimentu à a dieta di u norme, a dieta hè devia qualchì tempu perdurà. Dopu à 10 ghjorni dopu à a fine di a dieta, deve manghjà bassa carbuidata è e bassa calorie, per culpa è di cena cunghje una petite fugliale di sandia. A cena ùn hè più tardi à 3 o 4 ora prima di valla. A sera, avete manghjatu 300 a 350 g di u melone di a dulce. Pudete cose sopar leve, carne piccetta, pesce, latte scuccu è prudutti di latti, i cereali senza zucchero, frutti è ligumi. Pudete tastà cantà piccule di tè verde è acqua minerale per mantene l'equilibriu d'acqua in salcia di u corpu.