Ginger, ricetta

À Natale, parechje donne di casanu pruvate à maravigghià i so bieddu fatta casana. In Europa, omi di gingerbread, chì sò assai populari cun i zitelli, sò assai populari. Furmà li ùn hè micca difficiule, avemu da parte cù noi a nostra ricetta per i masci di ginger. Cumpicci cù gioia!

Cosa ti bisognu:

Metu di preparazione:

  1. Avemu bisognu à fà una pasta per l'ominu. Pigliate a mantega è fretta in u microondas. Pudete a mantena in un tastu grande è aghjunghje u zuccaru è a melità. Aggiuncenu ginger geniculatus, dui ova è parechje vetru di farina. Allora, cuminciate a prustèrninu è tramandatu a pasta.
  2. Avemu bisognu di fà figurines. In i toli formi speciali di i picciotti sò vindutu, pudete aduprà o tagliate cù un cuteddu.
  3. Preheat the furnu à 180 °. Lubricate a foglia di bagnata cù a mantra in ogni lado, aghjunghje una farina pocu è pona fora l'omi.
  4. Dopu à deci minuti, pigliate e cookies da u fornu. Avemu bisognu di decurallu. Per fà questu, pigliate u caramelu è ghjuvanò in picculi pezzi. Appena sprudle nantu à a cima. Pudete fà un cariccillu lichiko: l'ochji, u nasu è a bocca.
  5. Eliminate i cookies in u fornu è si allora à quindici minuti. Ùn lasciemu chì u caramellu abbrucianu.
  6. Aghjunghjini i figuri è spruvà u cane è u zùccheru in pienu. Bon appetit! Pudete utilizà a persona petite per decorate un arbre di Natale cum'è ghjocu comune. Per fà quessa, perfruisce da l'altitudine, inserisci una cinta è impiccà nantu à l'arbre.